Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

spitalul groazei

with 14 comments

Articolul „Spitalul groazei” din Jurnalul Naţional a fost postat de Andreea Sminchy pe blog – Aici – pe 09.04.2008. Semnaţi va rog Petiţia online „Împotriva Spitalelor Horror din România”.

http://www.petitieonline.ro/petitie/semnaturi/impotriva_spitalelor_horror_din_romania-p50900040.html

Foto: Jurnalul Naţional

Written by IsabelleLorelai

12 Mai 2008 la 18:57

14 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Uite, vezi? De aia nu vreau sa ma operez, de sila.

    Oana

    12 Mai 2008 at 19:35

  2. Oana, mai bine zi Doamne fereşte, că dacă se întâmplă ceva brusc, nu mai există timp de ales. Ne duce salvarea unde se nimereşte. Mai bine suntem prevăzători.

    isabellelorelai

    12 Mai 2008 at 19:40

  3. Brusc, nebrusc, eu mor acasa. AM ZIS 🙂

    Oana

    12 Mai 2008 at 19:42

  4. Bine, Merline, dar nu acum. 😀 Mai ai răbdare 50 de ani. Nu, nu 50 că nu mai trăiesc eu atât. 30 mai bine. Ca să discutăm atunci despre moarte 😀

    isabellelorelai

    12 Mai 2008 at 19:44

  5. Isabellelorelai,chiar aveam de gand sa trec link-ul cu petitia contra spitalelor horror pe care a facut-o Tiberiu Lovinhttp://www.reportervirtual.ro/si cand colo,vad ca e trecuta aici.Iti multumesc.Daca ai stii tu cat m-am necajit(Tiberiu la fel) cand am vazut ca lumea nu se inghesuie sa semneze.Poate ca daca oamenii ar vizita sectiile cu bolnavi cronici sau incurabili,s-ar ingramadi sa semneze…
    Eu mai am o idee,o propunere.E vorba despre accidentele de munca din cauza nerespectarii normelor de protectia muncii,de multe ori din cauza ca se fac economii.Cred ca e nevoie de alte legi pentru ca patronii sa fie obligati sa respecte angajatii platindu-i cu salarii decente,protejandu-le viata,tratandu-i ca pe niste oameni etc.Chiar azi am auzit ca la Bucuresti au murit doi muncitori(18 si 48 de ani) peste care s-a prabusit un mal de pamant care nu a fost consolidat.

    g1b2i3

    12 Mai 2008 at 21:10

  6. Gabi, tocmai vin de la Sibilla, care a pus şi ea pe blog link-ul, ei i-a murit fetiţa în incubatorul unui spital din ăsta.
    I-am dus filmuleţul ăsta, poate se răzgândesc oamenii şi semnează:
    http://www.veoh.com/videos/v6531977fFGG3Ejr
    .
    Facem şi cu protecţia muncii, gândeşte-te şi facem petiţie.

    isabellelorelai

    12 Mai 2008 at 21:19

  7. Iertare ca iti scriu asa tarziu…azi am lucrat mult si in seara asta am intrat tarziu pe net….
    Multumesc pentru constanta ,bunatate si prietenie.
    Sa ai si tu o saptamana superba.

    Ps: merci pentru ca imi spui”copilas” 😀

    Mary Grey

    12 Mai 2008 at 23:01

  8. Am trecut sa va salut, merg in sfarsit la nani, va asigur ca vom continua, trebuie, chiar de ne trebuie si rabdare si incrancenare, e musai, pentru noi toti , asa ma bucur ca ne strangem 🙂
    Va multumesc mult tuturor, va trebui sa o contactam si pe Bianca Brad, caut adresa de mail si revin, numai doua trei ore sa dorm, revin 🙂
    o zi senina si bogata in impliniri tuturor,
    Sibilla

    sfinx667

    13 Mai 2008 at 03:18

  9. Sibilla, în ceea ce priveşte maternităţile, măcar cu 25 dintre ele, s-au strâns ceva bani la gala UNICEF de la TVR.
    Să sperăm că oamenii îşi vor da seama că tăcând şi dormind pe picioare, APROBĂ TACIT toate nenorocirile din ţara asta.

    isabellelorelai

    13 Mai 2008 at 06:50

  10. Mary Grey, să ai grijă de tine.
    Ştiu că este greu printre străini, că îţi este dor de acasă, de ai tăi. Tristeţea asta a ta nu poate fi explicată în cuvinte, nu poate fi descrisă.
    Poate fi înţeleasă, în schimb. Eu te înţeleg.

    isabellelorelai

    13 Mai 2008 at 07:04

  11. Iertare pt intarzierea prezentei!! Azi voi fi albinuta, zbarnai deja!!!

    am s abag nasu in clip si am sa semnez ce e de semnat. Cum-necum, io in spitale nu mai intru demult. Doar analize si atat. Si pe acelea, greu de tot…. ce sa mai zic de operatii…eu care fug si de stomatologi ca dracu’ de tamaie!!
    Isa, mi-era dor de tine, de voi!!!

    MARYGREY, eu stiu. inteleg. Simt. daca ai nevoie sa vorbim.. Sunt aici.

    revin!!! Muah!!!!!!!

    Jamilla

    13 Mai 2008 at 08:00

  12. semnez si eu petitia, stai sa bag nasu’ in link. Sunt la serv si trebuie sa revin aici pe blog (pe furis)

    va pup!!!

    Jamilla

    13 Mai 2008 at 08:02

  13. Jam, bine că eşti OK! 😀

    isabellelorelai

    13 Mai 2008 at 08:14

  14. Jam, vezi că după ce semnezi petiţia vei primi un e-mail, pentru confirmare. După ce intri în căsuţa ta poştală şi aprobi mesajul trimis către tine de iniţiatorul petiţiei, ţi se aprobă şi semnătura pe petiţie.

    isabellelorelai

    13 Mai 2008 at 08:16


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

