Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Formular.e

with 15 comments

El este BOGDAN ANDREI, 6 ani. Parapareză spastică

Am întrebat-o pe mama lui cea luptătoare (veţi vedea că pe blogul lor – AICI – ei preiau cazurile tuturor copiilor), ce nevoi are Bogdan.

Gabi, mămica lui, spune că acum Bogdan are nevoie de:

– O bicicletă normală (cu roţi de sprijin) pentru dezvoltarea musculaturii; are nevoie de pampers, cărţi cu puzzle cu 8-9-12 piese, şabloane pentru desen.

– Terapii: kinetoterapie; logopedie; psihoterapie; înot.

Dacă consideraţi că puteţi ajuta, cât de puţin, sau dacă vreţi să oferiţi o jucărie acestui copil, acum de 1 iunie, acestea sunt datele:

Guzu Gabriela

Str: Sos.Mangaliei nr. 53, Constanta Cod postal: 900621, Nr. tel: 0726 205 755.

Cont in lei: RO90BTRL01401201J86637XX

Cont valuta: RO65BTRL01404201J86637XX

Cont SWIFT: BTRLRO22CTA la BT Sucursala Far Constanta

(Banca TRANSILVANIA)

Povestea lui BOGDAN ANDREI şi a familiei lui este – AICI -. Redau un pasaj:

“În Brăila nu am gasit unde să facem gimnastică şi pentru că mai puteam duce şi altele, în iulie 2005 am fost inundaţi. AVEAM APA ÎN CASĂ de 1/2m. Aşa că pe 31 iulie 2005 ne-am mutat cu chirie în Constanţa. Acum Bogdan face logopedie şi psihologie la « CSC Cristina » şi kinetoterapie la Fundaţia « Şi tu ». Ca tratamente are şi Risatarun (medicament nemţesc). Bogdan încă foloseşte scutece. Risatarun are nevoie de 2 cutii pe luna. O cutie costa 30 euro la farmaciile din Germania, aşa am plătit până acum. Mai avem foarte mult de lucru, dar progresele au început să se vadă. Noi nu mai avem puterea financiară să-i oferim ceea ce are nevoie: medicamente, scutece, kinetoterapie, jocuri care să-i incite curiozitatea, si ce nu mi-am permis niciodata – ghetuţe ortopedice”.

Pentru cei care ajung pe blog, cautand: Formularele Europene.

Le găsiţi la CNAS – AICI

Written by IsabelleLorelai

11 Mai 2008 la 22:53

15 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Isabellelorelai iti multumim pentru sprijin, sa speram ca lupta anti violentei in scoli va deveni reala in cat mai multe medii si va da rezultate.

    forevergreen

    12 Mai 2008 at 04:45

  2. Forevergreen, susţin orice formă de atitudine împotriva violenţei. O lege dură şi APLICAREA ei este mai mult decât necesară. Ştii bine că şi Corina se implică. Să sperăm că vor fi rezultate.

    isabellelorelai

    12 Mai 2008 at 07:19

  3. Isabelle sa-ti dea DD tot ce[-ti doresti dar mai ales multa sanatate.Iti multumesc ca esti alaturi de noi.
    Doamne ajuta!

    Gabi

    12 Mai 2008 at 09:15

  4. Gabi, să ne dea tuturor, că este bunul cel mai de preţ!
    Să-ţi trăiască puiuţul şi să se facă bine. Ştiinţa evoluează, medicina idem, speranţele noastre cresc.
    Deja avem bănuţii pentru bicicletă, am mai „vorbit” pe ici pe colo, răzbim noi la un fel.
    Imediat ce pun banii la bancă (pentru bicicletă) îţi trimit un e-mail.
    Multă sănătate!

    isabellelorelai

    12 Mai 2008 at 09:19

  5. Isa,
    Vezi? Faci bine ceea ce faci!!!!In rest…”Caini latra caravana trece” Sa nu uiti ca fiecare are nevoie de fiecare,dar nu vrem sa recunoastemSi acum pentru tine”Viata-i o functie sinusoidala de timpa”!Cu drag tata Borgo!

    ionborgo

    12 Mai 2008 at 10:42

  6. Tati,
    Nu mor caii când vor câinii! Clar 😀
    Să ai o săptămână bună, Tati!

    isabellelorelai

    12 Mai 2008 at 10:47

  7. Ca om căruia i-a murit tatăl într-un spital semnez şi fac orice ţine de mine în legătură cu horror spitale
    am fost peste tot pe unde ai pus link-uri
    îţi doresc o zi minunată
    Andreea o fi la munca de raportare după delegaţie că mă tot învîrt pe-acolo şi nu dă semne,poate mai pe seară

    CELLA

    12 Mai 2008 at 12:07

  8. Cella, când îmi aduc aminte ce am păţit eu cu mama mea, într-un spital (Clasa I)…
    Am semnat. Vezi că după ce semnezi trebuie să te duci pe e-mail şi să dai OK de acolo. După aia îţi apare semnătura.
    Apare ea, Andreea 😀
    Te pup

    isabellelorelai

    12 Mai 2008 at 12:11

  9. Am semnat tot, nu reusesc sa postez la mine pe blog linkurile, ceva fac gresit…. mai incerc, sa ajut si eu, nu numai cu semnatura, mie mi-a murit fetita in aceste spitale, in incubatorul acela strain, rece, rudimentar.. nu voi uita, nu am voie sa uit, pentru ca sa nu se mai intample…mai incerc isabellelorelai, multumesc mult oameni minunati !
    respecte si recunostinta,
    Sibilla

    sfinx667

    12 Mai 2008 at 14:27

  10. AM REUSIT SA POSTEZ !
    MULTUMESC!
    Sibilla

    sfinx667

    12 Mai 2008 at 14:47

  11. Sibilla, îmi pare rău că ţi-am deschis rana, să mă ierţi. Dar este bine să nu uităm cauzele rănilor noastre şi să luptăm împotriva rănilor prezente şi viitoare.
    Te pup Duso, trec pe la tine mai târziu un pic.

    isabellelorelai

    12 Mai 2008 at 18:15

  12. […] Isabella ne spune ca micutul mai are acum nevoie de pampers, cărţi cu puzzle cu 8-9-12 piese, de şabloane pentru desen si de bani pentru a continua terapiile – kinetoterapie; logopedie; psihoterapie; înot. Avea nevoie si de o bicicleta, dar neobosita mea prietena a reusit sa stranga in timp record banutii pentru cumpararea ei. Felicitari, Isabella! […]

  13. Măi… 😀 😀 😀

    isabellelorelai

    13 Mai 2008 at 12:10

  14. […] si avea nevoie de o bicicleta, pentru intarirea musculaturii. Isabella, care este ea Isabella, a dat sfoara in tara. Si Cineva, care nu vrea sa-i fie dezvaluita identitatea ;), deci Cineva, a donat toti banutii […]

  15. Aha 😀 😀 😀

    isabellelorelai

    20 Mai 2008 at 16:46


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

