Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

despre bloggeri

with 59 comments

Scrisoare. Închisă. Cui vrea să o deschidă.

http://www.braintv.ro/olimpiadele_comunicarii/cristian_manafu_-_evensys

Înregistrarea de la Olimpiadele Comunicarii – CRISTIAN MANAFU -, unde blogul lui DAN SÂNTIMBREANU a fost nominalizat.

Tot despre bloggerii care construiesc, găsiţi pe site-ul făcut de Andrei Roşca în memoria lui Octavian Paler – AICI

Jamilla, adică Oana Rovenţa-Micu, a câştigat! De unde rezultă că o femeie poate fi în acelaşi timp şi frumoasă, şi deşteaptă! Bravo Jam!

Jam

Written by IsabelleLorelai

10 Mai 2008 la 22:56

59 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Isabellelorelai:am vizionat. Si am luat o hotarare, poate asta este ceea ce trebuia sa fac demult! Cand o sa fiu gata, am sa apelez si eu la ajutorul tau!
    MULTUMESC.

    mesterulmanole

    11 Mai 2008 at 07:02

  2. Meştere, să vezi:
    Am făcut ieri un articol lung-lung-lung. Şi plin de linkuri. Ca să îl umplu de linkuri, a trebuit să trec pe la bloguri şi articole. Când am ajuns la Dan, am găsit înregistrarea. Am mai avut înregistrarea, mi-a dat-o Dan pe e-mail luna trecută. Am copiat link-ul şi l-am pus în articol. Apoi l-am vizionat până la capat. Ce am re-re-redescoperit? Şi mi s-a confirmat?
    Că INSTINCTUL şi INTELECTUL ne dictează actele.
    Am pus înregistrarea asta sepatrat, cum o vezi, pentru că s-a umplut blogosfera de „păreri” bloggereşti versus jurnalişti (vezi Ivanciuc şi Tucă).
    Să mă ierte Dumnezeu, dar mie mi se pare absolut stupid să se consume atâtea energii pentru NIMIC. Una este să-ţi spui părerea, alta să o lungeşti precum pelteaua. Şi pentru ce? Care este scopul? Rezultatul? 0 barat.

    isabellelorelai

    11 Mai 2008 at 07:31

  3. Isabelle maica, mi-am bagat nasu’ un pic pe aici. Somnu ala bun inca nu face minuni. Dar mi-am pus nervii in batz, deci maine revin cu forte noi. Am scris pe blog la mine, ai sa vezi. Am si castigat la Paler. Sunt asa de bucuroasa!!!

    cat despre linkul cu Dan sau ce postasi, o sa-mi bag nasu si acolo, vreau si eu sa vad. Te rog sa mi ierti lipsa de interactivitsate, chiar nu am fost in stare. Abia putui sa scriu si postul ala, ca sa nu zica lumea ca nu dau feedback si nu respect omu’. Te pup cu tot dragul, Isabelle si iti multumesc pentru sprijin. Daca nu erai tu, nu stui daca ma bagam si la Paler.

    Jammie

    Jamilla

    11 Mai 2008 at 09:39

  4. Isa,
    Stiu ca n-ai sa fii de acord cu mine si ai sa-mi combati comentariul,dar cred ca „pelteaua”s-a intins nu pentru acele generalizari de care am mai vorbit ci si de „tonul stupid” al celor doua articole,versus bloggeri.Si eu ma incadrez in cei vizati si eu „blogeresc” cu pareri si alte „onanisme” (vezi M.T.)si alte trivialitati jurnalistice de succes(?).Acest fenomen numit Blogg,din care si tu si eu si multi altii facem parte si ne expunem parerile cum stim mai bine din dorinta de comunicare,informare si extrapolare a experientei unei colectivitati de oameni ce nu-si gasesc identitatea in presa scrisa si prolifica (ca ciupercile dupa ploaie ) de dupa ’89.Acel ziarist(in fond de succes prin bretelele lui)ce mi se pare ca a dobandit o gandire suficienta ,jigneste si masa de intelectuali modesti prin acele cuvinte jignitoare la adresa unora ce scriu pe blogg si sunt cu adevarat intelectuali.Cine-i da dreptul acestui ziaris,facut dupa ’89,cu studii ,cel putin pentru mine neconcludente, sa jigneasca o categorie sociala ce se vrea altfel decat cei pe care atat C.I. cat si M.T. ii reprezinta.Fenomenul Blogg exista si in alte tari cu mult mai civilizate ,din lume,dar conflictul nu s-a manifestat in acest mod degradant.Poti sa nu fii de acord cu acest fenomen,poti sa-l combati,poti sa-l critici,poti sa zici ce vrei despre blogg ,bloggeri si comentatori dar nimeni si nimic nu-ti da dreptul sa folosesti un limbaj la limita obscenului si al trivialului.Poate daca acesti doi ziaristi ,de succes la un moment dat,si-ar fi conceput materialele(editorialele) documentat cu trimiteri la cazuri concrete de stupiditati pe ANUMITE bloguri,scopul formativ al lor era laudabil.Ce te faci cu oamenii de cultura,politicieni corecti,ziaristi marcanti ,si cetateni cinstiti si dotati intelectuali ce scriu si comenteaza pe blog ,care acum dupa aceste articole ,zic eu nereusite conceptual,se simt jigniti si umiliti.Pun si eu o intrebare de om trecut prin multe si care a vazut multe la viata.Oare presa scrisa se simte concurata de catre acest fenomen universal,numit BLOGG ? Eu sunt convins ca da! Urmareste presa scrisa din Vest si cred ca-mi vei da dreptate.
    Isa,te rog iarta-ma ca m-am incalzit dar si eu m-am saturat de acest „pseudo-conflict” .Vrem nu vrem sa recunoastem ,presa scrisa si fenomenul blog,daca sunt bine facute au acelasi scop.Informare si educatie.Inca odata cer iertare daca nu suntem de aceeasi parere,dar ca si in presa scrisa si in fenomenul Blogg,exista doua curente:a)curentul bun,constructiv si b)curentul malefic,distructiv si tendentios.Cu drag.tata Borgo.(uite ca ti-am scris un Roman)

    ionborgo

    11 Mai 2008 at 10:26

  5. JAM, BRAVO!
    Fă-te bine, este ORDIN! 😀
    .
    DESPRE BLOGURI ŞI TINERI CARE CONSTRUIESC:
    http://octavianpaler.ro/anunturi/castigatorii-saptamanii-viata-cu-octavian-paler
    Ce îmi place când am dreptate!
    .
    Jam,
    Este că am „mirosul” fin!
    Hai că mă pricep 😀
    .
    Jam,
    Dacă câştigi şi concursul cu nr.2, ce să mai…
    Procentele erau mai mici aseară, dar tot în frunte erai.
    .
    SĂNĂTATE!

    isabellelorelai

    11 Mai 2008 at 10:34

  6. Tati, eu respect părerile tutoror. Nu te contrazic, eu ce am avut de spus am spus. AM ALES.
    Am DREPTUL de a alege. Aleg ce este bun ş ignor ce este rău.
    Ştii unde este nasoleala? Sunt oameni care se duc ciorchine pe orice text care are în titlu cuvinte care exprimă porcărele.
    Am ajuns în situaţia paradoxală în care oameni oarecare, oameni normali, fac un gest normal, firesc, de a ajuta, de a compătimi, de a construi ceva, să pară altora anormali.
    Păi unde este normalitatea noastră?
    .
    În altă ordine de idei, ziarele alea două au forum de discuţii. Acolo au fost scrise articolele, acolo să fie dezbătute. Părerea mea.
    .
    Şi mai am ceva de zis: de ce să mă iau de domnul Tucă, că doar nu a generalizat. A zis clar, negru pe alb: „Cei mai mulţi dintre ei şi-au făcut bloguri…”. NU A GENERALIZAT!
    Şi are dreptate în multe privinţe. Tati, dumneta ai văzut blogurile despre care vorbeşte Tucă?
    Eu am văzut câteva, că ajunseseră în top. Datorită organelor sexuale. De obicei astea se ţin în chiloţi, nu pe blog. Plus că există site-uri pentru obsedaţi sexuali.
    Şi încă ceva: SĂ IGNOR ce a construit Marius Tucă până acum, doar pentru că a scris de rău despre onanişti? Păi ce, am înnebunit?
    .
    http://www.jurnalul.ro/articole/124112/despre-bloggeri-
    .

    isabellelorelai

    11 Mai 2008 at 11:02

  7. mai Isa, la naiba cu competitia, la concursul nr 2, oi castiga daca vrea poporu 😉 ala nu mai tine d ecreierii mei 😉 oooo, ma faci sa ma rosesc cu aprecierile tale 😉 hai ca ma facusi sa ma bucur si mai dihai de bucuria mea ;-))))) zambesc cu laptopul pe burta , abia astept ziua de maine, sa-mi reiau activitatile generale., cotidiene si interactivitatea 😀 (am un pic restrictii si azi la monitoare si teveuri, intrai pe furis)
    Te imbratisez!! sa pupi si pe Elisa, ca am visat intruna la rosiile ei ;-)))
    ps: siubscriu clar la tata borgo… ca tot is si eu „onanista”, nah 😀

    Jamilla

    11 Mai 2008 at 11:10

  8. Isa,
    Cum ti-am mai spus si eu am ales si parerea unora nu ma poate influenta.Eu cu porcarelele nu le am si nici in vizita la „bloguri rau famate” nu comentez si nici cu presupusul pe orice si orcand numai sa ma aflu in traba nu-mi dau.Comentez acolo unde am ceva de spus.Cum ziceam si mai ieri,la tine,la manole ,la Corina,la Oana,uneori la Mana si sporadic ici, colo.Mi-am restrans aria.Doar acolo unde simt ca ceea ce spun ,poate foloseste.Daca simt ca ceva nu este in ordine ma retrag discret. Eu pe acest subiect nu mai am comentarii.Fiecare are dreptul la o parere personala,deci si eu.Duminica frumoasa.Cu drag,tata Borgo.

    ionborgo

    11 Mai 2008 at 11:10

  9. JAM, tu du-te şi dormi. Am vrut să-ţi fur fotografia, am văzut că nu este voie, nu am zis nimic crezând că dormi.
    Jam, mă bucur şi pentru mine, pentru că te-am îndemnat să participi. Eu am zis că ai să câştigi. Tu ai zis că nu.
    Aşa că…
    Fugi la odihnă.
    😀

    isabellelorelai

    11 Mai 2008 at 11:14

  10. Tati, eu nu am văzut comentariile dumitale pe tema asta!
    Nu ai de ce să te superi, eu NU ATAC pe nimeni.
    Eu încerc, cum pot, să îi arăt pe cei buni.
    Problema este că nu prea interesează.
    Să bag în titlu un cuvânt care începe cu p?
    NU. Cine vrea să vadă bine, cine nu, nu.
    Nu a nimic de câştigat, nimic de pierdut.
    Nu am veleităţi, nu al dorinţe de a ajunge în topuri, nu mă interesează bloggeria.
    Dacă nu era Andreea Sminchy şi copiii ei bolnavi, blogul ăsta era şters de acum o lună.

    isabellelorelai

    11 Mai 2008 at 11:19

  11. Tati, ceva îmi spune că nu ai apăsat pe link-ul ăsta, şi nu ai văzut filmuleţul.
    Cuvintele mele sunt aici:
    http://www.braintv.ro/olimpiadele_comunicarii/cristian_manafu_-_evensys

    isabellelorelai

    11 Mai 2008 at 11:22

  12. Isabelle, tu ai voie sa preiei fotografia mea 😉 te pupic! ce sa dorm, ma dor toate oasele… mai stau 1-0 min si incerc sa-l prind pe mos ene din urma. deci te pupic!

    Jamilla

    11 Mai 2008 at 11:42

  13. ps: scad simtitor in sondaj la concursul 2..o fi bine sau o fi rau pt ego-ul meu? ahahhaha ;-)))))

    Jamilla

    11 Mai 2008 at 11:42

  14. Ok, o preiau.
    DORMI!

    isabellelorelai

    11 Mai 2008 at 11:43

  15. Jam, probabil că au aflat că eşti deşteaptă. Şi când o femeie este deşteaptă în România, ne apucă brusc prejudecăţile.
    Jam, pentru mine eşti pe locul I.
    Clar? Acum dormi.

    isabellelorelai

    11 Mai 2008 at 11:45

  16. Hop si eu pe aici sa ma bag in seama!Cum sa nu spun si eu cateva vorbulite cand vad ca ca sunteti niste luptatori cu totii?Isabellelorelai,ma simt importanta(poate ca ma repet) ca m-ai primit si pe mine in casa ta .
    Gabi.

    g1b2i3

    11 Mai 2008 at 12:55

  17. Gabi, este reciproc. Şi eu îţi mulţumesc, Gabi, că m-ai primit în casa ta. Luptă fiecare cum poate, important este să se mai vadă şi binele, nu doar aiurelile.
    Te pup, Gabi!

    isabellelorelai

    11 Mai 2008 at 12:58

  18. Isa,

    Am incercat sa accesez filmuletul ,dar nu am sonor.Eu am impresia ca nu m-ai inteles.Eu am priceput ce a vrut sa spuna Marius Tuca si in esenta lucrurilor am fost de acord cu el.Gunoaiele cu pretentii intelectuale imi repugna.Eu de limbajul folosit de catre Tuca m-am legat.Poate nu sunt de acord pe tot articolul dar nici nu pot sa nu aprob ceea ce spune pentru categoria blogerilor ordinari si triviali.Dar si spun din nou dar,nu poti lupta cu aceleasi cuvinte pe care le folosesc acei blogeri.Draga Isa,blogul este benefic celor ce-l utilizeaza cu buna credinta,celorlalti de cealalta parte,le arata adevarata lor fata si caracter.Toate exprima fidel realitatea inconjuratoare.Oare cate lucruri bune faci tu pe blogul tau.Multe ,foarte multe.Daca numai o parte reusesc( am mai spus-o la tine) si tot este ceva deosebit.Celelalte bloguri,de factura murdara exprima cealalta fata a societati, care nu peste mult timp sa speram ca se va reduce,odata cu maturizarea noastra moral-civica.Sunt convins ca asa va fi ,dar nu imediat.In rest toate sunt bune si tie iti doresc o duminica frumoasa.Cu drag tata Borgo.

    ionborgo

    11 Mai 2008 at 13:17

  19. P.S.Isa!!!Eu nu te-am banuit de „atac la persoana” mea.Pa ,fata isteata:)

    ionborgo

    11 Mai 2008 at 13:26

  20. Isabelle,

    Chiar dacă Tucă nu a generalizat, a lovit în comunitatea de bloggeri.
    Mi se pare normal, ca să iei atitudine, chiar dacă nu eşti vizat. Aşa ai face şi pentru un prieten, nu ? Sau ar trebui …

    În fond toţi suntem asemenea râmelor, ne târâm viaţa după o zi pe alta ( metaforic ).

    Tucă e şi el o râmă dar a uitat să se semneze. E bun ca momeală, la peştii de aur.

    Calibro

    11 Mai 2008 at 13:34

  21. Dan 🙂
    il iubesc pe baiatul asta … mult.
    pt cum stie sa faca, sa spuna, sa gandeasca, sa transmita, … , … e un ‘fenomen’ 🙂

    Felicitari pt Jamilla !
    cine nu crede !!?? ca frumusetea si inteligenta unei femei fac ‘casa’ buna 🙂
    am citit un pic , am vazut foto si spun … BRAVO !!

    elena.n

    11 Mai 2008 at 13:44

  22. Felicitari Jamillei ! 🙂
    isabellelorelai, tu esti minunata prin tot ceea ce faci, mai mult, ne inveti si pe noi ceilalti cum sa ne implicam, locul tau e bine stabilit si definit, in rest, praf de nouri si, vorba tatii borgo, unii chiar cer cu insistenta zidul unde sa-i pui…
    o seara senina si zambitoare sestro :),
    Sibilla

    sfinx667

    11 Mai 2008 at 15:23

  23. Tati, îmi pare rău că nu ai putut auzi tocmai scopul demersului meu scurt. Domnul Cristian Manafu a ales un studiu de caz şi l-a prezentat la Olimpiadele Comunicării. Acesta a fost blogul lui Dan Sântimbreanu, pe care el l-a făcut anul trecut, când Moş Nicolae „i-a făcut cadou” o tumoră pe creier. Se numeşte neurinom acustic. Dan are 28 de ani, o meserie, este PR la o multinaţională, ştie engleza şi germana la perfecţie, este licenţiat în ştiinţe politice şi are o viaţă de trăit. Urma ca în urma operaţiei făcute în România să rămână cu jumătate de faţă paralizată. Dan a făcut blogul de nevoie, nu din alte motive. A căutat zile în şir informaţii despre boala lui şi le-a stocat pe blog. A invitat pe toată lumea să meargă la control, imediat ce apar anumite simptome şi a sfătuit pe toată lumea să nu se lase măcelărită în România. Datorită lui deja 3 tineri au fost operaţi, ca şi el la INI Hanovra. Ştefania, Ana Maria şi George.
    Acum Dan încearcă să facă o asociaţie.
    În acest timp Bogdan Tiron şi Andreea Sminchise ajută copii bolnavi.
    ASTA VREAU EU SĂ ARĂT.
    Domnul Tucă, din punctul meu de vedere, „a dat la peşte” cu articolul ăsta. A vrut rating şi l-a avut.
    Bravo lui, este om de media şi le are cu meseria.
    Şi nu prea văd eu cum domnul Tucă l-ar fi făcut o… pe redactorul şef de la JN, acolo unde apare articolul..
    Corect?

    isabellelorelai

    11 Mai 2008 at 16:14

  24. Tati, vezi cumva să atac eu pe cineva? Cu atât mai mult pe dumneta. Păi se poate?
    Tati, este normal să nu putem scrie tot atât de mult cât putem vorbi. Din scris nu rezultă inflexiunile vocii, prezenţa fizică, gesturile, mimica, surâsul, aprobarea. Sau altele.
    E mai greu la scris…

    isabellelorelai

    11 Mai 2008 at 16:19

  25. Calibro, şi tu ai dreptate.
    Vreau să mă ajuţi cu asta, te rog, să-mi spui părerea:
    .
    http://www.jurnalul.ro/articole/123773/despre-solidaritate
    .
    PS. Te rog să ţii cont de faptul că mie îmi place cum scrie omul. Din punct de vedere „literar”, ca să zic aşa.
    .
    PPS: Toţi avem dreptate.

    isabellelorelai

    11 Mai 2008 at 16:21

  26. Am trecut si eu pe la tine….Ce mai faci?
    Vreau sa iti spun ca si eu sunt mandra ca ma consideri printre prietenii tai virtuali…
    Un pup si o saptamana cu roade bune.

    Mary Grey

    11 Mai 2008 at 16:25

  27. Elena, Dan este un super om. Era operat de două săptămână şi ne trimetea mailuri cu cazuri disperate.
    Şi numai noaptea le trimetea. Cred că aştepta să se culce lumea prin spital (că nu avea voie net) şi mai lua un caz la puricat.
    😀
    De Jam nu mai zicem nimic. Aşteptăm să apară articolul ei pe blog la Octavian Paler.ro, să vedem şi noi cum a reuşit să câştige cu un articol scris în 5 minute.
    😀

    isabellelorelai

    11 Mai 2008 at 16:26

  28. Duso, păi nu am stabilit? Fiecare cum putem, câte puţin. Un pic de istorie, un pic de poezie, un pic de susţinere tineret, copii ş.a.
    Răzbim noi la un fel 😀
    Te pup, Sibilla

    isabellelorelai

    11 Mai 2008 at 16:28

  29. Mary Grey, puiuţul meu, păi pot eu să nu te consider prieten, când scoţi atâta frumuseţe şi sensibilitate din căpşorul şi mâinile tale?
    Ia uitaţi oameni buni, ce frumos a pus ieri noapte Mary Grey pe „tub”:

    .
    Şi ca să-ţi zic un secret, eu sunt înnebunită după floarea soarelui.
    .
    De făcut fac binişor, am avut acum o jumătate de oră program educativ cu doi porumbei care de ani de zile îşi fac cuib la fereastra mea. Au două ouşoare şi le clocesc cu rândul. Porumbiţa este pricepută, nu sunt probleme. Când îi vine lui rândul, un ouşor rămâne afară. Trebuie să-l gonesc pe nepriceput, să aranjez cuibul, să pun ouţele unul lângă celălalt. După aia le-am dat de mâncare.
    😀

    isabellelorelai

    11 Mai 2008 at 16:36

  30. isabellelorelai: am citit parerile tuturor.
    1. a vorbit urat, n-a stiut sa fie elegant, indferent daca are sau nu dreptate…a publicat intr-un ziar, unde exista clartiraj, exista clar cititori. siguri.
    2. cand expui pareri atunci expune-le cat mai clar. cand a spus nu toti,fara sa spuna clar cine, a lasat loc de interpretare.
    3.a lua atitudine. aici sunt de acord cu calibro, de asta avem nevoie.
    4.pana la urma s-au ales si unii si altii. dupa limbaj. N-am sa spun ca ce-a semanat MT, aia a si cules! Tocmai asta e, unii dintre blogari au demonstrat ca sunt la fel ca el!
    5.de cand au inceput sa se improaste cu vorbe urate, pe mine una, m-a plictisit subiectul!
    TRAIASCA RATINGUL!

    mesterulmanole

    11 Mai 2008 at 16:39

  31. Meştere, păi vezi de ce te iubesc eu pe tine?
    Uite d’asta.
    .
    Şi acum, uitaţi aici:
    Singurul „lucru” comun al articolului meu cu al articolului domnului Tucă a fost titlul „Despre bloggeri”.
    Am scris eu undeva în articol ceva legat de el sau altceva? Nu. Vedeţi cât de mult poate fi influenţat omul de negativ? Eu am postat pozitiv, laudativ. Am să fac asta cât timp mă mai suportă platforma wordpress.
    .
    Ideea este următoarea: merită băgat în seamă un astfel de articol, mai ales dacă nu te simţi vizat?
    A făcut rating exact pe baza oamenilor normali. Cei vizaţi nici nu l-au băgat în seamă. Pentru că nu îi interesează. Ei vor face în continuare ce vor, indiferent de părerea domnului Tucă.
    .
    Întrebarea mea acum este: despre Dan Sântimbreanu, Cristian Manafu, Andrei Roşca, despre NOI, când discutăm?
    Mă înţelegeţi ce vrau să zic?

    isabellelorelai

    11 Mai 2008 at 16:49

  32. Bine,iubita,te pup .
    Uite:
    http://es.youtube.com/watch?v=C5YLdC2A7b8

    Mary Grey

    11 Mai 2008 at 17:08

  33. Deci, Isabelle… tu ma convingi sa arat si mai mult din mine. Prin aceasta cale multumesc tuturor, Elenei N si Sibillei, ca ma sustin si ele. Va multumesc tuturor!
    Isa, eu mai duc o „povara” in spate… incepi sa ma convingi sa fac o confesiune pe blogul meu. Nu mi-e rusine deloc, dar deloc, cu ceea ce sunt, cu faptul ca sunt mai aparte etc, dar pe de alta parte, nu suport compatimirea. Mi-ai dat insa, ceva reflectii de rumegat pt noaptea asta…. mai ales tot citind despre Dan.
    Citind despre Dan, il admir mult. Revin… stai sa-mi diger senzatiile. Mi-ai rascolit, fara sa vrei si sa stii, unele dureri. Stii cum e, unele cicatrici inca dor. Te imbratisez sa stii ca sunt aici. Si acum sunt mai mult decat convinsa de omul care sunt (daca mai aveam vreo indoiala…)

    Jamilla

    11 Mai 2008 at 17:09

  34. Iar treaba cu tomografia ma sperie de moarte. Ca ma tot trimit astia sa o fac. Si cand mai citesc si la Dan ca „un simplu examen tomograf”… nu mai am cvinte.

    Jamilla

    11 Mai 2008 at 17:15

  35. Isa, nu e bine. Intru in panica. Ma lupt cu migrenele de ceva timp. Sa nu mi tii predici acum. Da?

    Jamilla

    11 Mai 2008 at 17:20

  36. Jam, nu. La fete este mai simplu, fetele au migrene şi în perioada aceea nesuferită. Asta ar fi una. Alta ar fi că la tine este clar. Dacă ai făcut criză de colică biliară, durerile de cap sunt normale, ca să zic aşa. Aşa se manifestă, cu migrene îngrozitoare. Vei scăpa de ele în momentul în care vezica biliară se potoleşte. Vorbesc în cunoştinţă de cauză. Am avut odată o criză de bilă atât de puternică, încât am crezut că îmi explodează capul, la propriu. Am vomat şi m-am liniştit. Acea durere de cap n-am să o uit toată viaţa mea. Am făcut apoi tomograf, nu a fost nimic, au trecut mulţi ani de atunci şi totul este ok.
    .
    În altă ordine de idei, am remarcat la un moment dat că ai spus: „am avut o problemă de sănătate mare şi atunci am pierdut ceva din mine”. Corect?
    .
    Deci, pe româneşte, durerile de cap apar şi din cauza lipsei de fier şi calciu, care se pierd din organism tot în perioada aia tâmpită. Specifică fetelor. Şi din cauza stresului.
    Nu îţi ţin predici, îţi spun ce să faci:
    După ce te linişteşti cu colica biliară, mergi şi fă un control şi nişte analize. Dacă nu îţi iese lipsă de fier, pun capul jos. Ai o micuţă anemie pe care o rezolvi rapid cu fier.

    isabellelorelai

    11 Mai 2008 at 17:30

  37. Isa, sa ne lamurim: sunt anemica la greu de ani de zile, asta e ceva deja obisnuit la mine, tot fac tratamente si nu asimilez calciul si retsul, pt ca elimin absolut intotdeauna pe sistem nervos. Nu are legatura.
    Apoi, migrenele nu le am numai in perioada aia nesuferita, nu numai la criza de fiere ci si separat… de ani de zile ma zbat. E la anumite intervale, iar eu ma consum extrem de mult. Nu stiu sa nu ma consum (nu ca nu vreau, m-am straduit, dar nu ma mai pot pune cu firea mea), sa nu pun la suflet orice se intampla in viata mea si serviciul si nu numai, si ma imbolnavesc.
    In fine, nu la asta ma refeream cu problema de sanatate 😉 o sa intelegi curand 😉 Mi-am amintit ca am scris in articolul cu care am castigat concursul Octavian Paler.ro despre ce e vb. Asa ca astept ziua de vineri sa dea drumul la articol pe site si ai sa intelegi 😉 dupa aceea, postez si eu o confesiune si cum e sa te simti un pic altfel si, totusi, mult mai normal decat altii.
    Esti o scumpa. Nu imi lua in seama scaparile de imaginatie… e prea bogata a mea, uneori 😉 m-am calmat deja, ce vrei, sunt Balanta! ;-)))

    Jamilla

    11 Mai 2008 at 17:40

  38. Isa,Isa,fata mea,dar eu ce am tot spus.Acum inteleg.De aceea am tot repetat,latura benefica a bloggului!(si din cate vad ,saradaniile tale pentru cei necajiti si cu putin ajutor!poate uneori ajutorul numai de la Dumnezeu.)Intre noi nu sunt contradictii ci doar mici retineri sau pareri diferite determinate si de diferenta de varsta si poate lipsa unor date informative.
    Isa ,eu mai si glumesc,uneori.Asa si cu „atacul”la mine.Ma alint,ca de.. la anii mei se mai poarta.O seara frumoasa iti doresc din suflet!tata Borgo.

    ionborgo

    11 Mai 2008 at 17:44

  39. Isabelle,

    Dacă vrei să ( -mi ) dai o lecţie, trebuie să o faci subtil. Mai ai de învăţat.

    1. Mi-a plăcut dintotdeauna de Tucă pentru că ştie să scrie. Însă, săracul, a ajuns într-o etapă când foamea de epatare personală este mai mare ca niciodată. E şi normal, vin alţii, puternic din spate ( Turcescu, Moraru ), care îi fură ratingul aşa cum un şmecher îi ia acadeaua unui baieţel.

    2. Articolul lui, a stat sub umbra marketingului. A fost chestie de rating, nu a fost nimic personal, nici cu zoso, nici cu piticu sau altcineva. Majoritatea au gustat plăcinta amară şi bineînteleş că i-a deranjat la stomac.

    3. Să revenim la solidaritate. Citez pe Tucă din articol :
    „Cît de mult ne place solidaritatea, sîntem de-a dreptul înnebuniţi după ea, ne place solidaritatea, toţi pentru unul, unul pentru toţi, nu ştim ce ne-am face fără ea, sîntem solidari din spatele perdelei cu toată lumea care merită interesul nostru, sîntem campionii solidarităţii mute.”

    Aşa-i, Isabelle, ai dreptate. Tu eşti cea mai solidară. Tu eşti campioana mută. Solidarizezi cu toţi şi cu toate. Sper că ai înţeles unde am bătut. Şi sper să nu te superi, dar am impresia că deja ai făcut-o.

    Calibro

    11 Mai 2008 at 17:52

  40. Subiectul era ultimul care putea genera o polemica pe acest blog. Eu am inteles foarte bine la ce fel de bloggeri s-a referit Mariu Tuca. Si au inteles si altii. De fapt vorbim despre nimic,iar Tuca ramane un ziarist exceptional, un reper in profesia lui. E un om sensibil, cu suflet de poet.

    zinca beiu

    11 Mai 2008 at 17:52

  41. Jamilla, Isabelle are dreptate: durerile de cap apar in perioada ciclului, inainte sau dupa, atunci cand esti si mai nervoasa, cand nimeni nu-ti intra in voie! Iar intr-o colica biliara , sunt”obligatorii”. Colica o sa-ti treaca daca iei rowacol si repeti tratamentul cam la trei luni.Iti trece dupa ce-si „face de cap”.Nu sunt doftor, dar am experimentat pe pielea mea, supa vreo dischinezie biliara veche de vreo…30 de ani.Succes.N-ai de ce sa intri in panica.
    Dan este un om minunat!

    zinca beiu

    11 Mai 2008 at 17:58

  42. Jam, mă scuzi, dar cred că este cazul să faci o operaţie mică. Ai făcut un control? Dacă ai pietre şi îţi blochează canalul coledoc?
    Îţi recomand complexul de vitamine B.

    isabellelorelai

    11 Mai 2008 at 18:02

  43. Tati, până nu faci o povestioară cu „Păţanii cu copii de şcoală” nu scapi! 😀
    O seară bună, Tati.

    isabellelorelai

    11 Mai 2008 at 18:04

  44. Isa, criza de fiere fac rar, din an in Paste. Pana la asta recenta, nu mai facusem de cea timp. Da, iau si vitamine B 😉 (are grija mama, ahahahha) 😉 Sunt din ce in ce mai convinsa ca pe stres, oboseala etc. Am avut multe in spate in ultimele 3 saptamani. |Te imbratisez, incerc sa il prind pe mos Ene 😉 dimineata, serviciu, ah!

    Jamilla

    11 Mai 2008 at 18:05

  45. Ma gandeam sa-mi scriu „memoriile”poate vom gasi ceva interesant,Acum sunt in pauza de inspiratie:)

    ionborgo

    11 Mai 2008 at 18:14

  46. Calibro, ai înţeles exact ce nu trebuia. Adică ce nu am spus. Asta ai vrut tu să înţelegi. Un răutăcism. Şi dacă tu crezi că sunt solidară cu toată lumea te înşeli. Nu am cum să fiu solidară cu cineva despre care văd că îl doare în cur de tot şi de toate.
    Acum,
    Ca să vezi că nu m-am supărat, te rog din nou:
    VREAU PĂREREA TA asupra articolului. La naiba! Că mă enervez. Nu vreau analiză literară şi nici citate.
    Care parte nu ai înţeles-o?
    Vezi şi data la care a scris articolul şi aminteşte-ţi contextul politic. Să vedem dacă amândoi am înţeles la fel. Adică: cum îi apucă pe „unii” brusc solidaritatea, la încept de campanie electorală.
    Reiau: nu fac plitică, nu fac parte din nici un partid politic, nicio organizaţie, asociaţie, fundaţie sau alte alea. Singura asociaţie din care fac parte este aia de locatari. Am simpatii din toate partidele şi din toată mass media.
    Nu te mai lăsa influenţat de impresii.
    Ţin blogul ăsta pentru Andreea Sminchy şi pentru Bogdan Tiron. Dacă ei nu vor mai avea nevoie de mine îl şterg.

    isabellelorelai

    11 Mai 2008 at 18:15

  47. Zinca, ai dreptate, dar vezi tu? Tot despre domnul Tucă vorbim. Iar despre ce am scris eu, despre Dan Sântimbreanu care salvează vieţi, despre Andrei Roşca care a făcut un site pentru Octavian Paler nu discutăm.
    De ce? Pentru că eu i-am văzut şi i-am ales pe ei, alţii nu ştiu despre ei. Cred că nici domnul Tucă nu ştie despre ei.

    isabellelorelai

    11 Mai 2008 at 18:21

  48. Zinca, mulţumesc! Comentariul tău despre Dan a intrat în timp ce îţi răspundeam. Dan este un om minunat!

    isabellelorelai

    11 Mai 2008 at 18:24

  49. Jam, noapte bună!
    Sper să nu vesezi doar pastile 😀 Îţi doresc să visezi frumos. Somn uşor.

    isabellelorelai

    11 Mai 2008 at 18:26

  50. Tati, avem răbdare, avem 😀

    isabellelorelai

    11 Mai 2008 at 18:27

  51. Mulţumesc mult, Mary Grey, te pu şi eu! 😀
    .
    Uitaţi, Mary Grey ne-a adus floarea soarelui:
    http://es.youtube.com/watch?v=C5YLdC2A7b8
    Cu Enya 😀

    isabellelorelai

    11 Mai 2008 at 18:30

  52. Isa,nu te mai gandi la prostii,sa sterigi oarecandva blogul acesta.Nu uita cas-i dar de suflet.Cand obosesti,lasa-l sa”curga”firesc si o sa fii multumita.Asa ca la prietena noastra corina.Si acum ma duc la Divertis.Seara frumoasa,fata tati.ionborgo.

    ionborgo

    11 Mai 2008 at 18:36

  53. Tati, să nu râzi,că nu glumesc. La un moment dat, când credeau unii despre mine tot felul de nenorociri, m-am gândit să ţi-l fac dumitale cadou, să nu se piardă.
    .
    Nu am obosit absolut deloc.
    .
    Divertis? Ia să mă uit şi eu 😀
    O seară bună, Tati!

    isabellelorelai

    11 Mai 2008 at 18:49

  54. Noapte buna,draga Isabelle.
    Pupici multi

    Mary Grey

    11 Mai 2008 at 21:52

  55. Noapte bună, copilaş 😀
    Te pup şi eu.

    isabellelorelai

    11 Mai 2008 at 22:15

  56. Ce să spun despre articolele lui Tucă ! repetă un cuvânt la infinitul lui infinitus de parcă ar fi in clasa a II-a şi ar încerca să reţină 2×2 ! Toată lumea ştie că face 5. 😛

    Ar fi multe de spus, despre Tucă, însă am început prea tare săptămâna la muncă ( 9-10/ore zi ) şi culmea, de abia aştept a doua zi.

    Poezia, în week-end, Isabelle. Poate ne auzim zilele acestea pe messenger.

    Calibro

    12 Mai 2008 at 20:08

  57. Calibro, deja te pregăteşti de primul salariu 😀 😀 😀
    Bravo, frate! Să ai baftă!
    Licenţa ai dat-o? Sau în iunie? parcă, nu?
    ok poezie.
    ok mess, dar numai dacă îmi aduci aminte să îl deschid.

    isabellelorelai

    12 Mai 2008 at 20:22

  58. Dan va multumeste pentru aprecieri! In viata daca nu strigi atunci cand esti indignat esti complice! Din acest motiv am facut ce am facut cu blogul meu.

    ISA blogul tau este f f important!

    dasanti

    14 Mai 2008 at 16:09

  59. Iar noi îi mulţumim lui DAN!
    Dănuţ, vezi bine că ai aliaţi.
    Mulţumesc, Dănuţ!

    isabellelorelai

    14 Mai 2008 at 18:33


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

