Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

În timp ce

with 11 comments

Tineri de 17 – 20 de ani făceau asta:

Iar alţi nesimţiţi treceau nepăsători…

Un singur om a sărit în ajutor. Domnule fotoreporter, să-ţi dea Dumnezeu sănătate că l-ai salvat pe bietul om.

Sursa Ziare.com AICI.

Written by IsabelleLorelai

8 Mai 2008 la 22:11

11 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bună dimineaţa o zi minunată îţi doresc
    chiar la un asemenea post unde cuvintele mele sunt „fără cuvinte” reiterez : sunt alături în condamnare şi vorbele oricît de multe ar fi , faptele lipsesc
    faptele autorităţilor pe care le plătim şi care au datoria,obligaţia şi dreptul !!!
    noi,cei simpli facem ce putem fiecare dar nu-i asta treaba noastră … noi cu bunul simţ,simţul civic,educaţia,alea,alea…

    CELLA

    9 Mai 2008 at 06:08

  2. Cella, să ai o zi bună!
    Da, Cella, condamnare dar nu oricum. La puşcărie. Dar ce te faci cu puşcăriile noastre? Din ele ies animale şi mai violente. L-ai văzut pe animalul de 30 de ani care l-a omorât pe tânărul de 20 de ani pentru suma de 6 RON? La un joc de rummy în mijlocul străzii?
    I-ai văzut zâmbetul de rahat de pe faţă, în momentul arestării? Ai auzit scuza? Am greşit…
    Ce te faci cu animalele astea care nu au conştinţă? Ce să educi la ele?

    isabellelorelai

    9 Mai 2008 at 07:20

  3. pentru ca am reusit sa punem pe 9am ii multumesc colegei mele iulia sima care m-a ajutat la randul ei cu publicarea articolului.
    am reusit sa mai pun pe kidz.ro cazul urmator: http://www.kidz.ro/articol/Copil/1714/Maya-sufera-de-tetraplegie-spastica
    hai sa-i dam o mana de ajutor si ei.
    toate cele bune, liv

    fericire

    9 Mai 2008 at 08:37

  4. Ti-am mai lasat un comentariu cu un etaj mai jos, in care spun clar ca atata timp cat nu suntem constransi sa respectam legea, fiecare o intelege si o aplica dupa propria ureche!
    Diminuarea drepturilor ca cetateni, dupa efectuarea pedepsei in puscarii, ar fi o solutie!DAR NCI PE ASTA NU ARE CINE S-O PUNA IN APLICARE! Pana una alta, mor oameni si nu intereasza pe nimeni ci numai masura prin care moartea lor le aduce rating!

    mesterulmanole

    9 Mai 2008 at 08:49

  5. Liv, a avut dreptate Andreea. Mi-a spus despre Iulia…
    (acum o oră).
    Ne ocupăm imediat.

    isabellelorelai

    9 Mai 2008 at 09:03

  6. Meştere, am răspun mai jos cu un etaj.
    În altă ordine de idei mă doare drept în cot cine face rating şi cine nu.
    Eu apreciez că jurnaliştii, cameramanii, reporterii, fotoreporterii reuşesc să surprindă scenele penale, cu ajutorul cărora sunt prinşi nenorociţii.
    Şi dacă nu fac ei asta, îi încurajează pe oamenii simpli să filmeze şi să fotografieze şi apoi să trimită la presă.
    Ai văzut că nenorocitul care l-a lovit cu pietroiul pe bietul băiat a fost prins?
    Asta mă interesează, nu ratingul.
    Că dacă mă interesa ratingul… postam pe blog porcării care aduc rating.
    BRAVO MASS MEDIA ROMÂNEASCĂ!
    .
    Vei vedea în curând Meştere, la Andreea pe blog, încă un copil salvat datorită mass-media şi blogurilor.

    isabellelorelai

    9 Mai 2008 at 09:09

  7. Da. Nu as fi reusit singura. Suntem o mare echipa.Eu doar am vorbit cu Iulia, i-am zis de caz si am rugat-o sa-l posteze.
    Nu o cunosc pe Andreea, nu stiu legat de ce a avut dreptate.
    o zi buna

    fericire

    9 Mai 2008 at 09:37

  8. Liv, Andreea a ghicit că Iulia te-a ajutat. Iulia o cunoşte pe Andreea. 😀
    Dacă vrem, lumea este mică!

    isabellelorelai

    9 Mai 2008 at 09:41

  9. […] Şi eu l-am mai postat – AICI […]

  10. adresa de website pentru asociatia pavel postata de dvs este adresa veche – neactualizata; adresa noua, actualizata, este : http://www.asociatiapavel.ro
    pe prima pagina pot fi vazute si ultimele apeluri umanitare. Va rog sa o postati pe aceasta – multumesc

    Flori

    15 August 2008 at 00:21

  11. Flori, acesta este un articol foarte vechi, din 8 mai. Între timp am mai scris multe altele despre PAVEL.
    Ca să le vezi pe toate trebuie să intri pe pagina de start a blogului:
    https://isabellelorelai.wordpress.com

    isabellelorelai

    15 August 2008 at 01:02


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

