Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

RUGĂMINTE DISPERATĂ PENTRU 10 RON

with 53 comments

Vă rugăm din suflet, eu şi Andreea Sminchise (Sminchy) aici: Blog de suflet, să ajutaţi o tânără – FLORENTINA – care are cancer şi care mai are nevoie de doar 4.000 Euro ca să poată fi operată în Germania. Plecarea este programată pentru luni, 12 mai 2008. Doamna Elena N. – o doamnă pe care nu o cunoaştem personal ci doar de pe bloguri – i-a asigurat biletele de avion. Mulţumim, Elena!

Puteti face donatii intr-unul din conturile deschise la BCR Tulcea pe numele mamei Florentinei – Dima Camelia:

CONT RON: RO03 RNCB 0256 0432 5757 0001

CONT EURO: RO46 RNCB 0256 0432 5757 0003

Familia poate fi contactata la numarul de telefon 0743.997.523.

PUTEŢI DONA ŞI 10 RON! Vă mulţumesc!

Florentina Dima

De pe blogul Andreei Sminchy.

07.03.2009. Noutăţi despre Florentina.

UPDATE 1 mai 2009. Florentina are nevoie de ajutor. Pe 29 aprilie 2009, Florentina şi mama ei, Camelia, şi-au mutat din nou suferinţa în spital, la Fundeni. Florentina Dima face chimioterapie. Iar Camelia Dima face foamea. Mai multe aici.

UPDATE 5 mai 2009. Astăzi am vorbit la telefon cu mama Florentinei. Am aflat că Florentina a terminat tratamentul de 5 şedinţe de citostatice, se simte mai bine şi mâine pleacă acasă. Florentina aşteaptă răspunsul medicului din Elveţia care o va programa la operaţie.

Din 4 mai 2009: Florentina are Teledon la Romtelecom

0900 900 092 – pentru 2 euro/apel

0900 900 095 – pentru 5 euro/apel

0900 900 090 – pentru 10 euro/apel

Florentina a primit până acum 250 RON de la Andrei Niţă şi 100 RON de la un anonim. După externare, mâine, mama Florentinei va merge acasă şi apoi la bancă. Va scrie pe blogul Florentinei sumele primite. Camelia şi Florentina Dima vă mulţumesc din suflet!

UPDATE 13 mai 2009. Pe 11 mai am primit telefon de la mama Florentinei, Camelia Dima: Florentina a fost acceptată pentru investigaţii medicale, în vederea intervenţiei chirurgicale, la clinica John Hopkins din Turcia. Florentina a fost programată pentru luni, 18 mai 2009. Mamei Florentinei i s-a spus de la spitalul din Turcia că dacă nu are 5.000 de euro să nu vină. Iar Florentina are 4.200 RON, 550 EURO şi 150 USD. Ce putem face? Mai multe am scris aici. Măsura Speranţei:

https://isabellelorelai.wordpress.com/2009/05/13/masura-sperantei

Written by IsabelleLorelai

7 Mai 2008 la 08:07

53 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. isabelle, am preluat de la tine anuntul si am postat si eu pe blog, sa dea Dumnezeu sa reusim, sper sa nu te superi sestro, multumesc mult, esti un model pentru noi toti ,
    respecte,
    Sibilla

    sfinx667

    7 Mai 2008 at 09:56

  2. […] mai 7, 2008 · Înregistrat sub povesti &#183 Tagged credinta, indoiala, Maica Tereza O mamă mai are nevoie disperată de 4.000 Euro pentru ca să-şi opereze copilul bolnav de cancer … […]

  3. GABI,
    SĂRUTMÂNA MULT!

    isabellelorelai

    7 Mai 2008 at 09:01

  4. […] Pentru Florentina. AICI […]

  5. Ai dreptate…Sunt norocoasa din multe puncte de vedere….Multumesc.
    Te pup

    Mary Grey

    7 Mai 2008 at 09:21

  6. Draga Isabela, este impresionant. Sper ca Florentina sa poata pleca in Germania, mai ales in urma anuntului facut de tine. Sunt convinsa ca sunt multi oameni inimosi. Si cu cat donam fiecare, sper sa se adune.
    O zi buna si multa sanatate tuturor!

    corinacretu

    7 Mai 2008 at 09:33

  7. Corina, sigur se adună. SIGUR-SIGUR! Bag mâna în foc!
    Corina, MULŢUMESC!

    isabellelorelai

    7 Mai 2008 at 09:37

  8. Mary Grey, să ne bucurăm de viaţa noastră, aşa normală cum e ea. Da? Hai, capul sus!

    isabellelorelai

    7 Mai 2008 at 09:38

  9. of, oameni minunati ce sunteti voi, Dumnezeu va face sa fie bine, sunt convinsa ;
    o zi senina si implinita, va fi bine,
    respecte,
    Sibilla

    sfinx667

    7 Mai 2008 at 09:44

  10. Sibilla, Andreea Sminchy m-a sunat de la Timişoara, unde este în delegaţie. O sunase mama Florentinei iar Andreea era disperată pur şi simplu că nu are cum să actualizeze anunţul.
    PENTRU ASTA SUNT PRIETENII! Zic eu.
    Adică aşa cred.
    MULŢUMESC, NIKO!

    isabellelorelai

    7 Mai 2008 at 09:46

  11. […] RUGĂMINTE DISPERATĂ PENTRU 10 RON […]

  12. SĂRUTMÂNA, DUSO SESTRO!

    isabellelorelai

    7 Mai 2008 at 09:54

  13. Duso, sărutmâna mult, am văzut!
    Să vă dea Dumnezeu sănătate!
    Vezi, Sibilla, că nu are rost să îl credem pe Cornel Ivanciuc? A greşit. Pe voi nu vă cunoştea, d’aia a vorbit gura fără el.
    În final, cine este frustrat?

    isabellelorelai

    7 Mai 2008 at 09:59

  14. de spus spun numai pe motiv de 13 dar de văzut şi de transmis s-a „efectuat”, sper,la timp

    CELLA

    7 Mai 2008 at 12:30

  15. incerc sa vad ce fac. am vb acum sa pun pe 9am.ro stirea. revin cu un link daca reusesc. nu e nevoie sa aprobi comentariul. revin

    fericire

    7 Mai 2008 at 12:44

  16. fericire

    7 Mai 2008 at 13:02

  17. „Nu-i nimeni drac şi nimeni sfânt!
    Credinţa-i val, iubirea vânt
    Şi viaţa fum!”

    „Viaţa-i datorie grea
    Şi laşii se-ngrozesc de ea –
    Să aibă tot cei laşi ar vrea
    Pe neluptat.

    De ce să-ntrebi viaţa ce-i?
    Aşa se-ntreabă cei mişei.
    Cei buni n-au vreme de gândit
    La moarte şi la tânguit,
    Căci plânsu-i de nebuni scornit
    Şi de femei!

    Trăieşte-ţi, doamnă, viaţa ta!
    Şi-a morţii lege n-o căta!”

    Nu uita cine esti, de unde ai venit si gandeste-te incotro te indrepti.
    N-ai dreptul sa te indoiesti de tine, crede in proprile tale forte,
    fii oricand gata de lupte crancene cu viata si dovedeste-i ca esti mai puternica.

    daniellacatus

    7 Mai 2008 at 13:13

  18. […] Daţi şi voi un clik aici, poate puteţi ajuta. Pentru 10 ron nu-i un capăt de […]

  19. Isabelle,o sa ma duc maine la BCR…dar nu la Tulcea,nu??Ca online nu stiu sa actionez si nici sa pun bani cu netul nu stiu…
    Deci clasic,la BCR din orice localitate…da???

    Elisa

    7 Mai 2008 at 13:56

  20. Isabellelorelai, un domn doctor care are blog pe WeBlog, de profesie chirurg, ma intreaba de ce sufera fata, am spus cancer, nu stiu detalii, dansul spune ca are relatii acolo, etc.
    Eu nu stiu ce sa zic, dar m-am gandit sa scriu aici la tine.
    Am postat si conturile pe WeBlog. Daca stii ceva mai mult te rog sa-mi spui. Mersi.

    forevergreen

    7 Mai 2008 at 15:26

  21. mi se rupe sufletul pt Florentina !
    ma intreb … asa …, eu pe mine … ,
    daca nu o ajutam pe Florentina,
    pe cine ar trebui sa ajutam ??? pe cine … ???

    maine trec iar pe la banca.
    sunt un om prea fericit sa nu fac tot pt acest copil !!
    ***

    mi-a fost dor sa vin la tine in vizita 🙂
    nu stiu inca ce-mi place … ??
    1. ca … pot fi aproape, (intr-un fel) de copii care au nevoie?
    2. ca … esti TU o gazda de nota 10 + ?
    3. ca … vin oameni Super Faini la tine in vizita ?!
    4. ca … am nevoie sa stiu ca sunt oameni … ca VOI ??

    poate toate la un loc !
    ma mai gandesc … si-ti spun … cu o alta ocazie.

    elena.n

    7 Mai 2008 at 15:53

  22. Elisa, nu, nu la Tulcea, la tine în oraş, la orice filială BCR.
    Eu am făcut aşa: am scris mare pe o hârtie:
    BCR TULCEA, DIMA CAMELIA, cont RON….(numerele de sus); (cont Euro….numerele de sus – dacă este cazul).
    M-am dus la ghişeu (orice ghişeu pentru persoane private, dacă te cheamă la persoane juridice te duci şi acolo, este ok).
    Dai buletinul, banii şi hârtia pe care ai notat şi spui că vrei să depui X RON în contul …, pentru……, – te întreabă pentru ce şi tu zici: DONAŢIE.
    Pentru contul în RON se percepe comision 1 RON, pentru contul în Euro nu se percepe comision.
    Gata.
    .
    (dacă vrei să plăteşri curentul la BCR comisionul este 5 RON, mai bine plăteşti la poştă)
    .

    isabellelorelai

    7 Mai 2008 at 17:57

  23. Forevergreen, am copiat ce scrie la Andreea pe blog, uite:
    .Florentina n-a mai mers la scoala din clasa a IV-a. Atunci s-a imbolnavit, iar viata i-a dat lovitura dupa lovitura. Acum, singurii ei prieteni sunt copiii bolnavi de cancer, care fac citostatice la Institutul Fundeni.
    .
    Avea 10 ani cand a inceput sa aiba dureri puternice de cap. Camelia, mama ei, a dus-o pe Florentina la doctor. I s-a recomandat sa faca un RMN in urma caruia s-a descoperit ca avea o tumora la baza chiasmei optice. A fost operata la spitalul Bagdasar Arseni, tumoarea a fost extirpata, dar Florentina a ramas fara vedere la ochiul stang. La biopsie, tumoarea s-a dovedit a fi maligna…
    .
    Asa au inceput pentru Florentina curele de citostatice. Timp de 3 ani le-a facut lunar. In 2004 i-au revenit durerile de cap si medicii au descoperit ca ii aparuse o tumoare pe partea dreapta a creierului. Din nefericire, inoperabila. Aceasta tumoare a provocat o acumulare in exces de lichid cefalorahidian si cresterea presiunii intracraniene de cinci ori peste cea normala. A fost operata de urgenta, i-a fost extras lichidul in exces si i-a fost montat un sunt metalic, un dren, pentru a preintampina o alta hidrocefalie. Florentina il are si acum in cap.
    .
    Dupa operatie, a reluat curele de citostatice. Tratamentul agresiv a facut sa-i cada parul, sa slabeasca mult si sa aiba continuu senzatii de voma. In ciuda medicatiei, in 2006, tumora de la ochi a recidivat si ameninta sa ii ia vederea complet. Medicii romani s-au declarat neputinciosi de aceasta data . Singura sansa a Florentinei era o operatie in Germania. Pe care, cu eforturi supraomenesti ale mamei ei, care a batut pe la toate usile la care s-a putut gandi, a facut-o. Doctorii nemti i-au salvat vederea la ochiul drept si i-au cerut sa vina periodic la control si tratament. Nu a ajuns decat o data, pentru ca banii stransi din donatii s-au terminat. Familia Florentinei are venituri extrem de mici din care trebuie sa plateasca medicamentele fetei, drumurile la Bucuresti, la citostatice si sa il intretina si pe fratele Florentinei, care este elev la liceu.
    .
    UITE NR TELEFON:
    Familia Florentinei poate fi contactata la numarul de telefon 0743.997.523

    isabellelorelai

    7 Mai 2008 at 18:02

  24. Elena,
    Trebuia să o auzi pe Andreea de dimineaţă la telefon. Era disperată că nu poate să intre pe blogul ei să actualizeze articolul.
    Nu-i aşa că sunt OAMENI de OAMENI de OAMENI MINUNAŢI? Dar tu, care te-ai lipsit de ceva şi ai plătit biletele avion, nu eşti tot un OM MINUNAT? Aşa şi ei.
    Sărutmâna de ajutor.
    Să mulţumim lui Dumnezeu că putem să dăm şi noi un pic din puţinul nostru.
    Fiecare cât poate, acolo.
    .
    Să ştii că mai vin şi jigodii, dar pe ăia îi şterg şi îi banez, mai ales când îi jignesc pe prietenii mei. Hai, pe mine treacă meargă, dar pe ceilalţi?
    .
    Asta-i regula la mine. Fără jigniri. Dacă nu ar mai veni, din când în când, aş da drumul liber la comentarii…

    isabellelorelai

    7 Mai 2008 at 18:12

  25. Oana, sărutmâna de ajutor.
    .
    În altă ordine de idei, astăzi am intrat la A3 pe blog şi am zis că eu sunt de acord cu clipul. M-au enervat cei doi de la CNA groaznic.

    isabellelorelai

    7 Mai 2008 at 18:17

  26. Daniel, mulţumesc.
    Mulţumesc şi că mi-ai sdus aminte de Coşbuc.

    isabellelorelai

    7 Mai 2008 at 18:27

  27. Fericire, sărutmâna.
    Pot să pun link-ul pe blog, da?

    isabellelorelai

    7 Mai 2008 at 18:30

  28. Cella, sărutmâna, sunt convinsă!
    (ce e 13?)

    isabellelorelai

    7 Mai 2008 at 18:35

  29. Fericire, am pus link-ul şi pe articol.

    isabellelorelai

    7 Mai 2008 at 18:35

  30. am inteles. maine. notat conturi.

    mesterulmanole

    7 Mai 2008 at 18:44

  31. Meştere, sărutmâna.

    isabellelorelai

    7 Mai 2008 at 18:49

  32. Cine e darnic nu va fi niciodata singur.
    Felicitari pentru generozitatea voastra!
    Ma plec in fata gesturilor voastre. De la suflet pentru sufletul si sanatatea oamenilor.
    Gesturile voastre inseamna OMENIE.

    Cristal

    7 Mai 2008 at 18:49

  33. Cristalule, aşa este. Îţi mulţumesc din nou pentru sprijin!
    Mult-mult! 😀

    isabellelorelai

    7 Mai 2008 at 18:53

  34. cu placere. sper sa fie in regula. nu ezita sa ma anunti daca te mai pot ajuta cu ceva. am o singura rugaminte catre tine: sa ma contactezi si sa-mi spui dc a reusit sa stranga banii si cel mai important sa-mi spui ce a facut in Germania. Doamne ajuta! P.S Imi poti spune Liv.

    fericire

    7 Mai 2008 at 19:27

  35. Fericire, deja a preluat Oana şi Manole. Am dat şi la Forevergreen.
    Cred că mama Florentinei o va suna pe Andreea, şi sper ca Andreea să mă sune la rândul ei.
    Să mai aşteptăm două zile. O sun eu apoi pe Andreea, care este toată săptămâna la Timişoara.
    Cum aflu, cum pun pe blog şi vă anunţ apoi, pe toţi.
    Doamne ajută, LIV!
    😀

    isabellelorelai

    7 Mai 2008 at 19:31

  36. Multumesc Isabelle… 🙂

    Elisa

    7 Mai 2008 at 19:40

  37. Elisa, eu mulţumesc! 😀
    Să nu te jenezi, că nu asta contează, că ştim sau nu ştim cum stă treaba cu băncile. Fapta contează, aia este importantă. 😀

    isabellelorelai

    7 Mai 2008 at 19:46

  38. […] întâi, nu uitaţi, aici şi […]

  39. Oana, mulţumesc din nou!

    isabellelorelai

    7 Mai 2008 at 21:05

  40. 13 reprezenta cifra postărilor
    am tot avut-o în ochi de cîte ori intram la tine
    eu nu-s superstiţioasă dar aşa din obişnuinţă de la alţi prieteni „sar” dacă-i cazul cifra
    să ai o zi minunată !

    CELLA

    8 Mai 2008 at 06:30

  41. Cella, adică era comentariul cu numărul 13, da?
    Să-ţi spun ceva. Primul lucru care m-a amuzat când am ajuns la New York şi am intrat în ascensorul din prima clădire, a fost că etajul 13 „nu exista”. De fapt nu exista butonul cu numărul 13. De la 12 sărea la 14. Încercau ei să se amăgească cum că nu ar fi existat etajul 13. Apoi a venit 11. 11 septembrie… Nu 13.
    O zi bună şi ţie, o zi bună tuturor.

    isabellelorelai

    8 Mai 2008 at 07:29

  42. cu siguranta veti reusi.
    o sa trimit si eu niste banuti maine.

    m.

    8 Mai 2008 at 17:27

  43. M., mulţumesc din suflet.

    isabellelorelai

    8 Mai 2008 at 17:45

  44. […] Isabella a fost, saptamana trecuta, mainile si vocea mea. Cand mama Florentinei m-a sunat, iar eu eram pe […]

  45. Măi, Sminchy mic, ai apărut!
    😀

    isabellelorelai

    13 Mai 2008 at 11:06

  46. […] Florentina, 17 ani. Tumoră la baza chiasmei optice. Vezi detalii AICI şi AICI şi […]

  47. […] Din data de 7 mai 2008, ora 12.00, până în data de 9 mai 2008, ora 12.00, s-au strâns pentru Florentina 2.000 şi un pic de Euro. FLORENTINA PLEACĂ LUNI, 12 mai 2008, ÎN GERMANIA! Florentina şi mama […]

  48. […] trist scria în 2007 şi 2008 despre Florentina: „Un copil fără copilărie”. Florentina, cu tumoră cerebrală, pentru care am „mers” din blog în blog, şi tot aşa, cu mulţumiri […]

  49. […] trecut aţi făcut pentru Florentina o minune. Ati adunat 4.000 de euro în 3 zile. Ati fost eroii mei. Elena a dat tonul, iar Isabela mi-a fost mâini şi […]

  50. […] stă prin spitale. Povestea ei o găsiţi aici. Anul trecut aţi făcut pentru Florentina o minune. Ati adunat 4.000 de euro în 3 zile. Ati fost eroii mei. Elena a dat tonul, iar Isabela mi-a fost mâini şi […]

  51. […] trecut mi-am învins ruşinea şi am „umblat” din blog în blog ca să strâng bani pentru copilul Cameliei Dima. Florentina. Nu o cunoşteam. Nu o cunosc nici […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

