Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

când…

with 25 comments

CÂNTECUL BUFONULUI, WILLIAM SHAKESPEARE

Traducere: Mihnea Gheorghiu

Când eram flăcău la mama,

Hei, ce ploaie şi ce vânt !

Dam şi eu prin fete iama,

Fiindcă plouă pe pământ.


Iar când mi-a mijit mustaţa,

Hei, ce ploaie şi ce vânt !

Tot în râs am luat viaţa,

Fiindcă plouă pe pământ.


Dar de când m-a ars napasta,

Hei, ce ploaie şi ce vânt !

Şi mi-am luat şi eu nevasta,

Plouă-ntruna pe pământ.


Şi de-atunci, batu-o-ar gaia,

Fie ploaie, fie vânt,

Beau şi eu cât toata ploaia,

Care cade pe pământ.

 

Piesa-i gata, trag oblonul…

Written by IsabelleLorelai

6 Mai 2008 la 22:37

Publicat în iubire, prieteni, scrisori, viata

Tagged with , ,

25 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Florian Pittis…Poezia muzicii tinere…
    Spun nimic sau…spun totul…

    mesterulmanole

    7 Mai 2008 at 03:32

  2. Eu ma intreb asa „Daca nu acum, atunci cand?”…restul e de prisos. Nu ma mai intreb demult ce ascunde „cand” asta… prefer sa vina de la sine si sa stiu sa-l prind, sa traiesc momentul ;-)) mamico, vezi ca azi ai un trandafir alb la mine! muah!!! am dormit ca naiba d ela nervii de aseara ;-))) si m-am trezit cu chef de trandafiri si cu miros de lamai (elisa e de vina cu lamaile ei!) pup pup puuup!!!

    Jamilla

    7 Mai 2008 at 06:23

  3. Meştere, atât de simplu… Dar cât de frumos. Simplitatea atrage oamenii. Are mai multă căldură. Probabil de la sinceritate vine căldura.

    isabellelorelai

    7 Mai 2008 at 07:06

  4. Pittis…Nu stiu, parca nu a plecat.Memoria mea il pastreaza , asa, in toate ipostazele in care l-am vazut si parca e prezent.
    Ehehei… Ce bine scria Dinescu in tinerete.

    zinca beiu

    7 Mai 2008 at 07:11

  5. Jam, vezi că şi Manole s-a enervat. Tot din cauza aia. Mie una mi se pare de prisos să te enervezi. Îi zici: bă, uite care este treaba – când o să iei şi tu cafteală de la un bou, atunci mai discutăm. Până atunci taci, că habar nu ai despre ce vorbeşti. Scurt.
    Mă duc să văd trandafirul. În ceea ce priveşte faza cu lămâia, tocmai i-am şutit Elisei rodul muncii. 😀
    Pupici şi spor la treabă.

    isabellelorelai

    7 Mai 2008 at 07:11

  6. Zinca, nu-i aşa? Şi eu tot senzaţia asta o am.
    Pentru că:
    http://www.trilulilu.ro/Eu_Inteleptul/1bef523a1a2596
    Sunt tânăr, doamnă…
    .
    Ne „ocupăm” şi de Dinescu. Îmi place oricum.

    isabellelorelai

    7 Mai 2008 at 07:15

  7. Astăzi este 7 mai.
    Am pus aici:
    http://poeziitinere.wordpress.com
    IN MEMORIAM OCTAVIAN PALER.
    Dumnezeu să îl odihnească în pace.
    Parcă nici nu a plecat. A plecat?

    isabellelorelai

    7 Mai 2008 at 07:19

  8. PLECĂCIUNE BOIERILOR SUFLETULUI !!!
    o biet actor, o biet artist … rolurile mor
    viaţa este-un teatru trist ( n-am pus ghilimelele că-i doar o parafrazare,din memorie )

    CELLA

    7 Mai 2008 at 12:10

  9. corectează-mi „biet”

    CELLA

    7 Mai 2008 at 12:10

  10. am corectat 😀

    isabellelorelai

    7 Mai 2008 at 12:15

  11. Isa….ma lupt cu morile de vant \Nu ma intereseaza ca e barbat si nu ar tb sa discut asta cu e…am si colegi barbati care culmea, inteleg situatia altfel…bine, ei lucreaza in domeniu, ca si mine 😉
    ma rog, m-am abtinut sa mai intru in polemici…facusem aseara tensiune…deh, asta mi-s io, pun suflet si apoi ma apuca toti dracii ;-))) draga de manole…am vazut ca m-a sustinut… ce sa-i faci…mai sunt si mori de vant pe lume! daca nu ar fi, nu ne-am intari noi luptand cu ele ;-)) si aici inchei subiectul asta ca m-am invatat mine. scurt. fara la obiect, ca imi iau bann de la ei de nu ma vad ;-))
    ps: iti multumesc din tot sufletul pt sustinerea in concurs…incep sa scad, asa ca mare e gradina domnului, om vedea cine, ce si cum ;-))) raman cu placerea competitiei, totusi 😉

    Jamilla

    7 Mai 2008 at 12:45

  12. Isa, mamico, fuga la mine in blog. Spune-mi daca am gresit ca am postat acea fotografie (postai una noua acum 4 min). cred ca mai am timp sa sterg postul si fotografia. fuga!

    Jamilla

    7 Mai 2008 at 13:16

  13. Isa, iarta-ma, uita ce am scris anterior. Am sters postul, confesiunea, cu fotografie cu tot. Tocmai mi-am dat seama ca pot cadea in capcana vanitatii…sau poate parea ca ma falesc. Mai bine nu, de aia am si sters. Am eu principiile mele ;-))) multumesc de rabdarea ta fenomenala!

    Jamilla

    7 Mai 2008 at 13:28

  14. M-am razgandit iar, exact ca si un copil mic. Ai sa vezi tu pe blog.

    Jamilla

    7 Mai 2008 at 17:39

  15. Jam, nu am zis de toţi, ci doar de respectivul, care face parte din categoria celor cu care nu trebuie să se între în polemică. Tu faci cum vrei.
    Eu am nişte ani în spate şi un fost soţ căruia îi sărea ţandăra din orice. După care încerca să pocnească pe careva. L-am pocnit eu şi l-am lăsat. Să se bată singur.

    isabellelorelai

    7 Mai 2008 at 18:39

  16. Jam, prefer să-mi consum energia luptând la propriu. Te rog să mă înţelegi.

    isabellelorelai

    7 Mai 2008 at 18:41

  17. Jam 😀 😀 😀
    Mă duc să văd.

    isabellelorelai

    7 Mai 2008 at 18:43

  18. Isa, mamico, te inteleg foarte bine, iarta-ma daca ti-am deschis niste rani. Tin la tine mult, sa stii, desi ne stim de putin timp. Ne revedem maine, merg la nani. Am avut o zi nebuna, dar nebuna!!! Si plina. Te imbratisez, isa draga, te las in compania rosiilor ochi de bou sau cum mama naibii le zice, ale Elisei;-)ps: am postat si eu anunt la mine in blog, sa vna lumea aici la tine, in legatura cu aia 10 ron si nu numai. Te imbratisez! Maine dau si eu pe la banca. Noapte buna!

    Jamilla

    7 Mai 2008 at 18:55

  19. Jam, stai liniştită. Nu sunt genul de femeie care să stea ca proasta în mijlocul drumului, să dea maşina peste ea. 😀
    Mulţumesc mult pentru sprijin, Jam!

    isabellelorelai

    7 Mai 2008 at 18:57

  20. Stau linistita, tocmai pentru ca stiu ca nu esti genul ala de femeie. Uite ca eu, poate ca sunt… nu neaparat sa stau ca proasta, dar uneori… las mult de la mine. Aici trebuie s amai invat eu in viata 😉 anii, nu? timpul! vazusi poza? Elisa zice ca nu vede.

    Jamilla

    7 Mai 2008 at 19:00

  21. Isa mea draga, nu cumva te suparasi pe mine? detectez ceva sau mi se pare mie, de la oboseala…nu stiu! merg la culcare, ne revedem maine! noapte buna si tie…

    Jamilla

    7 Mai 2008 at 19:04

  22. Jam, totul se învaţă cu timpul. Prima regulă: laşi de la tine doar pentru cine merită, da?
    Stai, că acum eram pe traseu. Ajung imediat.

    isabellelorelai

    7 Mai 2008 at 19:04

  23. Jam, ce-ţi veni?
    Te rog să ai grijă, că rolul de „mania persecuţiei” este ocupat. DE MINE! 😀 😀 😀
    Sunt pe drumuri, de colo-colo, răspândesc link-ul făcut de Fericire la 9AM.
    Ajung imediat!

    isabellelorelai

    7 Mai 2008 at 19:07

  24. Nu mai pot, mi se inchid ochii. Vin maine si iti stufosesc blogu cu comentarii ;-))) glumesc! ;-)) hi hiiih

    Jamilla

    7 Mai 2008 at 19:07

  25. Jam, dormi! 😀 😀 😀

    isabellelorelai

    7 Mai 2008 at 19:08


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

