Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

ganduri simple

with 83 comments

sunt copii care

Astăzi sunt copii care se nasc gata obosiţi.

Au sănătate

au inteligenţă şi talent

dar obosesc prea repede.

Sunt obosiţi pentru simplul motiv că s-au născut

deşi nu au avut nicio contribuţie la treaba asta.

Aşa cred eu

pentru că

din când în când ei ne reproşează apăsat: Nu eu am vrut să mă nasc!

De parcă noi am fi vrut

să ne naştem.

Şi apoi încă un reproş

cum că voi sunteţi de vină pentru că

vă supăraţi.

Obosiţi fiind

pauza lor urmează natural

ca un drept

ca o lege.

I’m So Tired…

Fapt pentru care ei

unii copii din ziua de azi

trăiesc din pauze lungi.

Trăiesc un pic şi apoi ei iau câte o pauză

şi apoi o altă pauză după pauza de altă pauză.

Pauza ultimă a fost foarte obositoare ce-i drept

pentru că în timpul ăsta s-au gândit

cum să mai ia încă o pauză.

Pentru care să se scuze

în cuvinte complicate.

Geniale ce-i drept

dar greu de înţeles

dacă nu citeşti

filosofie.

Greu de înţeles spuneam

şi cuvintele

şi pauzele.

Cam aşa ceva: – – – .

Asta înseamnă în cuvinte simple

Mai multe linii orizontale care indică opriri

din viaţa lor

prea obosită.

Firesc întrebarea care se pune

este

Dar tu de unde ştii?

Păi natural că ştiu

pentru că

am obosit de atâta viaţă.

I’m also

So Tired…

Asta a fost cauza

Pauza adică

pentru care

a trebuit să scriu eu

cuvintele astea simple

aici.

Puteam să mă străduiesc să găsesc o rimă sau două

o idee de stil şi un strop de ritm

pe ici pe colo

dar

pierdeam esenţialul.

Aşa că am zis despre

gânduri simple în cuvinte şi mai simple.

Şi tot în cuvinte simple am să spun

că ei copiii nu au nicio vină dacă s-au născut

un pic mai bolnăviori

sau mai puţin frumuşei

sau un pic mai naivi

şi că ei copiii nu au niciun merit dacă s-au născut

un pic mai sănătoşi

sau un pic mai frumoşi

sau un pic mai deştepţi.

Aşa a fost să fie.

Tot felul de cruci mai grele sau mai uşoare

duse de oameni în totalitatea existenţei lor

uitând esenţialul.

Cum că sunt muritori.

Toţi.

Dar mai cred

că în viaţa asta scurtă

ca un joc de cărţi

la care eu nu mă pricep

a ajuta un copil să-şi ducă crucea mult prea grea

pentru puterile sale mici

ne deosebeşte de obiecte.

Andreea m-a rugat să spun Rugăciune pentru Răzvan

Înger îngeraşul meu, ce mi te-a dat Dumnezeu,

Totdeauna fii cu mine şi mă învaţă să fac bine.

Eu sunt mic, tu fă-mă mare,

Eu sunt slab, tu fă-mă tare,

Totdeauna mă însoţeşte şi de rele mă păzeşte.

Amin.

Rugăciune de la Elena pentru Răzvan:

Cu mana intinsa spre cer

Cu ochii inchisi si capul plecat

Cu gandul la Tine inca mai sper

Speranta,

O Doamne nu-i un pacat

Umila iti cer sa-i dai sanatate

In viata dreptate

O raza de soare

O vara frumoasa

Cu cerul senin

Un strop de iubire

O cupa de miere

Ca stie ce-i durerea

Si gustul de fier …

Tu Doamne, pe toate le poti de voiesti

Te rog in genunchi

Ruga mea sa primesti !

Rugăciune de la Răzvan (nepoţelul Elenei care are 4 ani), pentru Răzvan:

Nimanui sa nu faci rau ca te vede DUMNEZEU,

Tu copil frumos cand vezi … gandacelul pe pamant,

Nu-l strivi, nu-i fa nimic ,

Cat il vezi de mititel ,

DUMNEZEU … stie de el.

Elena spune: copilăroasă ruga nepotului meu… dar o spune cu atâta convingere, că sunt sigură că DUMNEZEU… zâmbeşte!

Written by IsabelleLorelai

3 Mai 2008 la 13:27

83 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. o zic si eu odata cu tine…

    mesterulmanole

    3 Mai 2008 at 15:20

  2. mulţumesc…

    isabellelorelai

    3 Mai 2008 at 16:10

  3. Si eu. Sper ca esti bine, Isabela. Suntem obositi cu totii si e atata tristete in lume, atatia copii necajiti…

    corinacretu

    3 Mai 2008 at 16:55

  4. Iti doresc o seara frumoasa!

    corinacretu

    3 Mai 2008 at 16:55

  5. Corina, mulţumesc.
    Sunt ok, stai liniştită. Am intrat un pic pe site la Pro Tv, de acolo am ajuns la Acasă. Am văzut reportaje despre oameni necăjiţi şi bolnavi. Copii cu boli cumplite. Copii care muncesc pentru părinţi. Copii fără părinţi. Şi printre toate astea sinuciderea unei adolescente. Şi mă gândeam că sunt copii sănătoşi care îşi mişcă viaţa cu greu sau şi-o distrug, în timp ce copiii bolnavi nu ştiu cum să trăiască mai intens.
    Tu îţi mai aduci aminte de concertul de binefacere pe care l-am făcut pentru Andrei Tănase, violonistul? „Moş Nicolae te rugăm să nu ne uiţi” 6 decembrie 2004. Leucemie. A murit copilul, 18 ani. Acum ar fi trebuit să termine Conservatorul. Doamne, ce mult îşi dorea să trăiască. Şi să cânte.

    isabellelorelai

    3 Mai 2008 at 17:16

  6. Corina, o seară şi o săptămână bună îţi doresc!

    isabellelorelai

    3 Mai 2008 at 17:18

  7. Isabellelorelai,cand afli despre copii bolnavi a caror viata atarna de un fir de par,necazurile noastre nici nu mai sunt necazuri ,ci doar mici suparari.Intotdeauna cand sunt tare necajita ma incurajez spunandu-mi:bine ca nu e mai rau.Cand imi povesteste cineva despre necazurile sale sau citesc povesti adevarate si triste imi zic:Doamne fereste demai rau!
    Ma rogsi eu pentru toti copiii,tot ce este viata,doar ca ma rg mai rar decat ar trebui.Sper ca micutul Razvan sa se faca bine.
    Gandurile sunt ale tale?Citindu-le am picat pe ganduri.

    g1b2i3

    3 Mai 2008 at 18:19

  8. Ale mele, Gabi. Deşi am zis că nu mai scriu nimic din ce gândesc, că îi deranjează pe „unii”, uite că mi-am revenit.

    isabellelorelai

    3 Mai 2008 at 18:29

  9. IsabelleLorelei, l-am sters si am bocit doua ore, dar macar mi-au trecut supararile si nervii, mi-am facut altul si o sa reiau munca. De data asta, sunt invatata minte 😉 te pup, multumesc pt incurajari, cred ca daca nu erati voi, nu reveneam.
    Jam.

    Jamilla

    3 Mai 2008 at 18:30

  10. Jamilla, hai mamă dragă, capul sus! TE ROG! Eşti tânără, deşteaptă, frumoasă, sensibilă. Ai un suflet minunat! Scrii poezii superbe. Păi de poate?
    Hai, repede-repede, pune blogul la loc. Am vrut să scriu ceva la tine acum două zile. Mi-am zis: lasă că scriu mâine. Ieri şi azi numai noduri am avut la net. Acum merge bine.

    isabellelorelai

    3 Mai 2008 at 18:40

  11. Jamilla, îmi place noul blog. Parcă plutim printre bomboane! Am scris asta la tine, dar cred că nu am făcut ceva bine şi ce am scris a dispărut.
    Am mai scris aşa: Dumnezeu să o aibă în pază pe prietena ta.
    Acum 3 zile am pus poezia ta, PLÂNS, aici:
    http://poeziitinere.wordpress.com/2008/04/30/nu-scriu
    Oare a fost o coincidenţă?

    isabellelorelai

    3 Mai 2008 at 18:59

  12. Eu astazi am dat de tine. Deci nu cred in coincidente ci, mai degraba, in destin. Ma bucur ca iti place ceea ce scriu… si sa stii, nu scriu absolut niciodata la bucurie, numai la tristete sau, pur si simplu, la calm. Mai gasesti scrieri ale mele stii tu unde 😉 Ti-as trimite cartile mele, nici nu stiu daca mai am exemplare…
    te pup, o seara buna si ma bucur s ava cunosc pe tine si elisa, chiar si virtual (sa-mi fie cu iertare tutuiala, nu e lipsa de respect dar e mai sufletesc asa… cel putin pt mine)

    Jamilla

    3 Mai 2008 at 19:31

  13. la „am descoperit-o pe jamilla aici” schimba adresa, nu mai este jamilla4life, ci jamilla4smile 😉 multumesc anticipat si iti zambesc cu drag.

    Jamilla

    3 Mai 2008 at 19:33

  14. Şi eu te pup pe tine, Jamilla. Ne tutuim liniştite 😀
    Încearcă să scrii şi la bucurie. Atunci totul va fi un soare mare!

    isabellelorelai

    3 Mai 2008 at 19:34

  15. OK, acolo am uitat- În blogrolluri am schimbat. Acuşica se rezolvă…

    isabellelorelai

    3 Mai 2008 at 19:36

  16. la bucurie nu scriu pentru ca nu pot, nu imi vine, nu „curge” nimic…. niciodata nu scriu gandindu-ma ce sa scriu, scriu cand imi vine, direct, niciodata nu modific dupa aceea…si s eintampla sa scriu la toaleta, pe strada, la birou…oriunde „imi vine” 😉

    Jamilla

    3 Mai 2008 at 19:36

  17. La bucurie trebuie să te reveşi tu cu bucuria ta peste cer, nori, soare, iarbă, orice. Să-i dai drumul bucuriei prin ochi, dacă mă înţelegi. Oricum, nu este grabă, ai să poţi mai târziu.
    Important este că vrei.
    Am rezolvat cu link-ul şi acolo. Acum este ok.

    isabellelorelai

    3 Mai 2008 at 19:42

  18. Eu spun Ingerasul si acuma ,ca sunt mic si slab si am nevoie sa ma fereasca de rele,asa cum a facut-o de atatea ori…. 🙂
    Domnul sa-i ajute si pe copiii bolnaviori sa se faca bine!

    Elisa

    3 Mai 2008 at 19:52

  19. multumesc…! acum va las pe amandoua, merg la somn… si ne regasim maine cu zambetul pe buze. Maktub! („asa este scris”). iti recomand „si daca e adevarat” de marc levy…e superba. (demult nu am mai plans de bucurie…asta mai la urma…inca nu e momentul)

    Jamilla

    3 Mai 2008 at 19:53

  20. Elisa, aşa să fie!
    Mulţumesc.

    isabellelorelai

    3 Mai 2008 at 19:58

  21. Jamilla, noapte bună!
    Pe mâine, somn uşor. 😀
    Am notat.

    isabellelorelai

    3 Mai 2008 at 19:58

  22. Isabelle-lorelai*,fata mea,nu te-am uitat dar m-am cam ratacit prin politichia noastra romaneasca.Vin cand pot si cat pot de des in vizita cu speranta ca esti bine si sanatoasa si ca toate sunt in buna regula.Cu drag,tata Borgo.

    ionborgo

    3 Mai 2008 at 20:15

  23. Tati, nicio problemă. Eu întotdeauna am fost „fata moşului”. Şi cum chiar tatăl meu natural m-a abandonat pe la 5 ani, având grijă în schimb de fata altcuiva, sunt foarte obişnuită cu chestiile astea.
    Şi lui i-am spus la fel: nu-i nimic, tata, nu-i nimic. Te mai văd eu, foarte des, pe la Sibilla, pe la Corina…
    Nu-i problemă. Nu este nevoie de nimic. Totul este foarte în regulă. Poţi fi liniştit. Ne mai vedem.

    isabellelorelai

    3 Mai 2008 at 20:21

  24. Daca ma vezi pe la prietenele tale,fa bine si citeste-ma sa vezi ce tata „istet”ai.
    Sa stii ca eu sunt constant in sentimente si in prietenii adevarate,chiar si virtuale, iar daca nu comentez inseamna ca nu ma prea pricep la problema respectiva.In general eu nu-mi schim prieteni(cu atat mai putin virtuali) in functie de conjunctura sau notorietate.Sper ca ai priceput,dar cum sunt un om destul de „cu experienta vietii”eu nu trebuie sa mi se spuna ca si asa pricep multe.Fii sigura ca atunci cand mi-i dor de voi va bat la cap.Ca acum.Inca odata un gand frumos din partea mea.tata Borgo.
    P.S.Eu te inteleg in multe,eu am ramas fara tata,deci orfan la ll ani ,tata plecand in stele in urma unui tragic accident de masina,era sofer.De aceea eu am cultul mamei.Eu sunt produsul mamei mele,(femeie simpla dar frumoasa)si la propriu si la figurat.Sunt ce sunt datorita mamei mele.Si inca ceva.Toata viata m-am condus dupa cum m-a ajutat capul si nu mi-a mers prea rau.A fost greu dar si frumos.Nu-i usor sa ai handicapul de orfan.Acum ma cunosti si mai bine.Pa!:)

    ionborgo

    3 Mai 2008 at 20:37

  25. Tati, să ştii că nu mai pot de bucurie când văd că te cerţi cu domnul Gigi Căpşunaru (Jiji, nu, parcă aşa îi spui) şi cu domnul Radoveanu.
    Dacă eu mă enervez şi-mi creşte tensiunea, mă gândesc că nici a dumitate nu stă degeaba. Ai grijă de dumneata.
    Noapte bună.

    isabellelorelai

    3 Mai 2008 at 20:50

  26. Isa! Nu ma cert,le dau „siktir”.Vezi de ce sunt instare?Oho…Nici nu stii ce pot sa arat.Am niste colti…;-)

    ionborgo

    3 Mai 2008 at 20:53

  27. E, Tati, asta trebuie să mă înveţi şi pe mine. Cum să fac să nu mă enervez.

    isabellelorelai

    3 Mai 2008 at 20:54

  28. Ma impresioneaza si pe mine atata durere care exista si pentru care de cele mai multe ori nu putem face nimic. Imi amintesc Concertul de care spui si imi pare tare rau ca baiatul a murit. Nu stiu daca iti amintesti cat m-am luptat eu pentru fata unei foste colege, nu am reusit sa fac nimic cu Ministerul Sanatatii, dar am apelat la Ordinul Suveran de Malta si au trimi-so pe fetita la Viena, a facut transplant dar a avut o reactie de respingere si a murit la 6 ani. Acum prietena mea e la Nisa, medic, si azi tocmai m-a sunat ca a nascut un baietel, pe care ar vrea sa il botez eu. Asta e viata, Isabela, nu stiu ce am putea face. A fost discutia pe care noi am avut-o mai demult, si cu tine si cu Gabi Savitski, sa incercam o modalitate de a se putea dona si sume mici de bani – dar nimeni nu isi asuma responsabilitatea asta, am mai discutat intre timp. Numai organizatiile mari gen UNICEF nu creaza suspiciuni ca banii nu ar fi folositi corect.
    In rest, eu zic sa nu ne mai enervam din cauza unora si altora, i-am spus si dlui profesor Borgo acest lucru. O seara frumoasa si chiar sper sa ne revedem cat mai curand.
    Ce ar fi sa ne mobilizam toti si sa organizam o intalnire a prietenilor nostri, poate intr-o sambata din iunie? Vorbim cu dl profesor, Oana, ii invitam pe toti cei care pot. Eu as organiza ceva, ce zici de ideea asta? Ca tot e ziua mea in iunie, asa ca ma gandesc sa o serbez cu bloggerii.. 🙂

    corinacretu

    3 Mai 2008 at 21:31

  29. am rostit rugaciunea cu mari emotii, pentru ca am incercat sa o fac intai pentru Razvan, si a fost din suflet, apoi pentru toti copiii si tinerii si tot suflet cu mainile impreunate a fost, am rostit mai apoi inca una, tot Ingerasul, pentru voi, acersti oameni deosebiti care va impreunati mainile sufletului atat de des, bine si intens… si, am plans, m-am rusinat eu fata de mine, m-am simtit copil, m-am simtit atat de mica in comparatie cu voi, cei care faceti atat de multe in comparatie cu noi ceilalti si…mai zic doar atat, MULTUMESC, pentru ca existati, pentru ca ne oferiti modele…Dumnezeu sa va daruie insutit liniste sufleteasca, acum zambesc deja, pentru ca ma bucura gandul ca existati, pentru ca mainile sufletului impreuntate sa se deschida in corola sperantelor, sunteti minunati 🙂
    o duminica placuta si senina iti doresc suflet curat,
    pretuire si recunostinta,
    Sibilla

    sfinx667

    3 Mai 2008 at 21:32

  30. Corina, îmi amintesc de fetiţă şi de prietena ta. Îmi pare rău de-mi vine să mor. Să botezi tu copilaşul, că o să fie cu noroc. Atunci când cu baiatul, Andrei Tănase, vorbeam cu el la telefon în fiecare zi, el era în clinica din Italia. După concert mi-au spus colegii lui de la Dinu Lipatti că el are dosar depus la Ministerul Sănătăţii, dar că este blocat. Ce nu ştii tu e că a doua zi după concert, sâmbătă, Domnul Preşedinte Iliescu a fost la servici. I-am spus de dosar, a sunat la Minister şi până când nu au fost deblocate dosarele nu i-a lăsat în pace. Dacă ştiam mai devreme, dacă aflam de la început poate că…
    În fine. Vezi tu, de asta spun că soarta unor oameni stă de multe ori şi în mâinile oamenilor… Nu?
    Este o idee bună cu întâlnirea.
    Deci: de ziua ta, pe 24 iunie! Adică după 24, că pică într-o marţi. Sau înainte.
    (şi acum am cele 3 fire de bambus primite de la tine, de ziua ta, în 2004 😀 )
    Eu sper să nu mai atace oamenii ăia chiar aşa, Corina, s-au dus şi la Sibilla pe blog. Oamenii ăştia chiar nu se pot abţine? Sigur au şi ei nişte vorbe bune, nişte gânduri frumoase. Unde le-or ţine ascunse?
    Te pup, Corina, somn uşor.

    isabellelorelai

    3 Mai 2008 at 21:53

  31. Sibilla, sărutmâna.
    Nu ai de ce să te ruşinezi, din contră. Tu faci oamenii să îşi aducă aminte că sunt oameni. Că există ţară, păduri, flori, munţi, că ne tragem din daci cinstiţi, nu din hoţi. Trezeşti conştinţe. Este mare lucru, Sibilla.
    Mulţumesc, sestro duso!
    Respecte, cum spui tu.
    Un cuvând care aproape că se pierde prin noianul de cuvinte care mai de care mai academice (sau nu).
    Te pup, Sibilla, noapte bună.

    isabellelorelai

    3 Mai 2008 at 21:59

  32. Sibilla, sărutmâna.
    Nu ai de ce să te ruşinezi, din contră. Tu faci oamenii să îşi aducă aminte că sunt oameni. Că există ţară, păduri, flori, munţi, că ne tragem din daci cinstiţi, nu din hoţi. Trezeşti conştinţe. Este mare lucru, Sibilla.
    Mulţumesc, sestro duso!
    Respecte, cum spui tu.
    Un cuvând care aproape că se pierde prin noianul de cuvinte care mai de care mai academice (sau nu).
    Te pup, Sibilla, noapte bună.

    isabellelorelai

    3 Mai 2008 at 22:01

  33. Da, in iunie, ne sfatuim cu data. Sper sa ii convingem pe cati mai multi din prietenii nostri sa vina. Oana deja a confirmat 🙂 Ramane sa-l convingem pe dl profesor si pe ceilalti prieteni de pe blog. Inclusiv pe dl Presedinte, ca intotdeauna a venit la ziua mea, nu? 🙂 Somn usor, Isabela!

    corinacretu

    3 Mai 2008 at 22:34

  34. Oana este mai aproape, la Piteşti. Cred că şi domnul Vania tot la Piteşti. Tati Ionborgo stă mai departe, în Ardeal, dar cine ştie.
    Domnul Preşedinte sigur-sigur vine, Corina! 😀
    AAA, şi poate invităm şi artiştii cu blog, nu?
    Noapte bună, Corina!

    isabellelorelai

    3 Mai 2008 at 22:38

  35. Pot sa ma bag? 🙂 Eu la Pitesti, da. Vania, e mai departe, in Timisoara. M-as mira sa isi lase tigarile si laptopul, dar nu se stie niciodata.

    Oana

    3 Mai 2008 at 22:48

  36. Copiii trebuiau să doarmă la ora asta 😀
    Tocmai în Timişoara? Fain oraş!
    Păi laptopul are baterie. Una la mână. Fumatul în maşină nu este interzis. La tren e mai naşpa, adevărat. Aşa că… Bănuiesc că de avion nu se atinge, deşi e mai „rapid”, 1 oră, cam aşa. Trebuie momit cu ceva, clar.

    isabellelorelai

    3 Mai 2008 at 22:54

  37. Cu tuica de Pitesti 😉

    Oana

    3 Mai 2008 at 22:56

  38. Vezi că ştii? 😀

    isabellelorelai

    3 Mai 2008 at 22:58

  39. Da, trebuie sa ne mobilizam sa ii convingem pe toti bloggerii apropiati sa vina. Somn usor, multumesc mult.

    corinacretu

    4 Mai 2008 at 00:59

  40. Rugaciune de la mine pt RAZVAN !

    ‘Cu mana intinsa spre cer / Cu ochii inchisi si capul plecat / Cu gandul la Tine inca mai sper / Speranta, O Doamne nu-i un pacat / Umila iti cer sa-i dai sanatate / In viata dreptate / O raza de soare / O vara frumoasa / Cu cerul senin / Un strop de iubire / O cupa de miere / Ca stie ce-i durerea / Si gustul de fier … Tu Doamne, pe toate le poti de voiesti / Te rog in genunchi / Ruga mea sa primesti !

    iar a 2-a rugaciune vine tot de la un Razvan (nepotul meu de 4 ani 🙂

    ‘ Nimanui sa nu faci rau ca te vede DUMNEZEU,
    Tu copil frumos cand vezi … gandacelul pe pamant,
    Nu-l strivi, nu-i fa nimic ,
    Cat il vezi de mititel ,
    DUMNEZEU … stie de el. ‘

    e copilaroasa ruga nepotului meu … dar il spune cu atata convingere ca sunt sigura ca DUMNEZEU … zambeste !

    elena.n

    4 Mai 2008 at 07:30

  41. Corina:
    1. Eu mă asigur că vor veni Andreea Sminchy şi Bogdan Tiron. Suntem tripleţi, siamezi aici:
    http://supravietuitori.wordpress.com
    Şi sper că facem şi Fundaţie.
    2. Sunt sigură că vine şi Dănuţ Sântimbreanu.
    3. Ai răbdare, că mă ocup şi de ceilalţi! 😀

    isabellelorelai

    4 Mai 2008 at 09:11

  42. Elena, sărutmâna.
    Am pus rugăciunile sus, pe pagină.
    Să ne audă Dumnezeu!

    isabellelorelai

    4 Mai 2008 at 09:12

  43. Isabelle-lorelai*,azxi la mine in urbe este o zi frumoasa,foarte frumoasa.Si tie iti doresc in suflet o zi minunata.tata Borgo.

    ionborgo

    4 Mai 2008 at 13:19

  44. Tati, la noi în urbe toooot plouă 😀
    Mulţumesc, Tati!

    isabellelorelai

    4 Mai 2008 at 13:23

  45. Isabelle Lorelai, iti recomand si cartea „Vorbeste-mi, am atatea sa-ti spun” a lui jacques Salome… se merita! Unele raspunsuri sunt atat de aproape, incat tocmai de aceea nu le vedem.

    Jamilla

    4 Mai 2008 at 14:53

  46. Isa,
    Suntem total diferiti,dar gandim apropiat si asta ma bucura.Apreciez sistemul tau de valori ,chiar daca uneori nu -l inteleg.tata Borgo.

    ionborgo

    4 Mai 2008 at 15:21

  47. Jamilla, am notat 😀
    Ai să vezi tu, va veni o vârstă anume, aceea care ne face pe toţi să ne întoarcem privirea spre pământ.
    Cu răbdare…

    isabellelorelai

    4 Mai 2008 at 16:15

  48. Tati, păi din cauză de diferenţă de sex 😀
    Sunt femeie, nu? Cine să mă înţeleagă 😆
    Noroc cu doamnele şi domnişoarele. Sâc!

    isabellelorelai

    4 Mai 2008 at 16:16

  49. noroc si cu copilele ;-)) sac sac!

    Jamilla

    4 Mai 2008 at 16:41

  50. Gânduri simple care merg direct la suflet!
    Ştii de câte ori le-am citit?
    Eşti un înger pentru copii şi o binecuvântare pentru noi!!! 😛

    Cristal

    4 Mai 2008 at 17:07

  51. Jamilla, am zis: Domnişoarele 😀

    isabellelorelai

    4 Mai 2008 at 17:17

  52. Cristalule, sărutmâna.
    Stai tu să vezi că mi-a venit o idee ieri şi dau atac la candidaţii la primărie. Mai ales la cei care sunt doctori. Stai să vezi. Că nu mă las. Am idei puţine da’ fixe. Femeie, na! 😀 😀 😀

    isabellelorelai

    4 Mai 2008 at 17:20

  53. Dacă mai treceţi pe aici, apăsaţi:
    http://marygrey.weblog.ro
    Vă aşteaptă o melodie superbă! Surpriză.

    isabellelorelai

    4 Mai 2008 at 17:27

  54. superba, superbe versuri…. a venit ca o mangaiere, mai mult, intrasem aici dintr-un impuls inexplicabil sestro…putin trista, dezamagita, cu sufletul palmuit….si, am ascultat, si am ascultat…… ” n-ai nevoie de foarte multe, ca sa fi fericit, e deajuns o mana de prieteni, in asfintit…”
    multumesc mult, voua tuturor… am venit aici, si…e deajuns…
    o seara senina si fi binecuvantata suflet blajin,
    Sibilla

    sfinx667

    4 Mai 2008 at 17:39

  55. Sibilla, tocmai o dăruiam prietenilor. M-am întors de la Elisa. Plec mai departe.

    isabellelorelai

    4 Mai 2008 at 17:41

  56. Ei Isabelle,Isabelle,daca nici eu nu am si nu inteleg femeile,cine pacatele le mai intelege.Eram pana nu demult,director cu un efectiv de aproape 50 de doamne si domnisoare.Barbati acolo vreo 9-1o ,cu mine cu tot.Asa ca eu inteleg si ce nu poate parea inteles.Pa.tata Borgo.;-)

    ionborgo

    4 Mai 2008 at 17:45

  57. Tati, glumeam! 😀
    Câţi ani de căsnicie ziceai că sunt? 😀
    Şi cine are o fiică? 😀
    Păi vezi…
    Ascultă aici o melodie frumoasă:
    http://marygrey.weblog.ro

    isabellelorelai

    4 Mai 2008 at 17:46

  58. Am rezistat 40 de ani trecuri,cu eroism;-)
    Desigur si eu glumesc,ca acum nu mai altceva mai bun:)tata Borgo.

    ionborgo

    4 Mai 2008 at 18:06

  59. Tati, 😀 😀 😀

    isabellelorelai

    4 Mai 2008 at 18:06

  60. Isabelle,ca sa-mi vezi fata de comentator caustic,fa bine si cata-ma pe blogul „victor babiciu”ultima postare.Tare sunt curios de critica ta.Am cateva comentarii mai intinse.Pa!Tata Borgo el Comentatore.:)

    ionborgo

    4 Mai 2008 at 18:41

  61. Tati, am trecut pe acolo. Am văzut că ai scris. DAR.
    Dar nu am putut urmări toate comentariile, pentru că nu sunt de acord cu postarea.
    Pentru că domnul care a scris, Cornel nuştiucum, nu cred că a citit cele 30.000 de bloguri existente în România în momentul de faţă, ca să se poată pronunţa. Din punctul meu de vedere el este cel mai mare frustrat.
    Alt motiv este acela că nu mai suport să văd cum sunt preluate toate lucrurile negative, în timp ce lucrurile bune, constructive nu au succes.
    Plus că nu am chef să mă transform în Băsescu versus Tăriceanu.
    Eu merg pe blogurile care construiesc ceva. Să nu te superi pe mine, încearcă să mă îţelegi.

    isabellelorelai

    4 Mai 2008 at 18:56

  62. Inteleg,dar si divertismentul politic are rostul lui.Pe mine de multa vreme nu ma mai intereseaza acel conflict banal.Eu in comentarii aduc argumente conceptuale si pe acest blog nu se injura ci se exprima opini ca si la tine.Tu ai un blog specific,cu tinta,si care isi are rolul sau binedefinit.Eu nu exclud nici rolul celorlalte,dar daca te uiti cu atentie vezi ca eu comentez lucruri de esenta si nu fleacuri.Mie astea-mi sunt compatibile si nu neg rolul celorlate cu alte teme,unde eu nu ma pricep si nu am putere de a influienta decat la modul sufletist de comentator normal.Uneori suntdur cu cei ce vorbesc urat ,injura,acuza fara argumente,dar si atunci caut sa folosesc un ton civilizat,caustic uneori dar fara adjective contondente.Eu am avut o misiune destul de grea in viata si acum in amurg, incerc sa fac ceea ce mi-a scapat sau n-am avut timpul fizic de a le realiza.Asa gandesc eu,cum spuneam gandire de om obisnuit,ceva mai cultivat dar nu pe cat as fi dorit.
    Fiecare are un parcurs al sau ,la un moment dat,trebuie sa si-l satisfaca in caz contrar tot restul timpului ce va urma isi va reprosa.Asa ca,fata mea,urmeaza-ti calea daca crezi ca esti pe drumul tau adevarat.Nu te opri ,mergi si doboara obstacolele si daca din tot ce intreprinzi realizezi macar o parte sa stii ca n-ai trait degeaba.Eu sunt un om serios,adeptul lucrului bine facut si tedmeinic,fara fasoane si fara regrete.Un prof.de-al meu ne spune,eram tineri.Daca cazi,te ridici si mergi si daca iarasi cazi,iar te ridici si mergi si intr-un sfarsit ajungi la „liman” si rasufli usurat ca ti-ai urmat drumul ,numai al tau.Asa ca am inteles,dar incearca sa intelegi si pe celalat ce nu stie si nu poate face ca tine.Ei ,ce zici?Pa!tata Borgo.

    ionborgo

    4 Mai 2008 at 19:21

  63. P.S.Sa stii ca pe mine ma caracterizeaza”gandul bun”Pa!:)

    ionborgo

    4 Mai 2008 at 19:35

  64. Tati, omul ăla chiar are dreptate! Ai văzut blogurile din top, de-a lungul timpului? Este imposibil să nu ajungă printre primele cele care au în titlu câte o înjurătură sau câte un organ, mă înţelegi ce vreau să spun. Una este să dezbatem constructiv la Corina pe blog, alta să dezbatem ce a zis Cornel Ivanciuc. Eu una nu mă simt deloc atinsă de ceea ce a spus el în articol.
    Pentru limpezirea gândurilor, haide să dezbatem asta, vrei?
    http://www.gardianul.ro/2008/05/05/editorial-c27/inteligenta_si_litoralul_marii_negre-s113449.html

    isabellelorelai

    4 Mai 2008 at 19:51

  65. e noapte, e tarziu. si am venit la tine s-o mai spunem inca odata:
    Înger îngeraşul meu, ce mi te-a dat Dumnezeu,
    Totdeauna fii cu mine şi mă învaţă să fac bine.
    Eu sunt mic, tu fă-mă mare,
    Eu sunt slab, tu fă-mă tare,
    Totdeauna mă însoţeşte şi de rele mă păzeşte.

    Amin.

    mesterulmanole

    4 Mai 2008 at 20:27

  66. Nimanui sa nu faci rau ca te vede DUMNEZEU,
    Tu copil frumos cand vezi … gandacelul pe pamant,
    Nu-l strivi, nu-i fa nimic ,
    Cat il vezi de mititel ,
    DUMNEZEU … stie de el.

    Noapte bună, Meştere, noapte bună…

    isabellelorelai

    4 Mai 2008 at 20:45

  67. Vreau sa iti multumesc si aici ca m-ai recomnadat prietenilor tai.Este o onoare pentru mine.Intr-o zi o sa iti povestesc cum te-am descoperit eu pe tine…
    Noapte buna

    Mary Grey

    4 Mai 2008 at 22:03

  68. Multumesc ca ai invitat pe prietenii tai sa asculte melodia …Este o onoare pentru mine orice vizita …multumesc si de randurile scrise.Noapte buna

    Mary Grey

    4 Mai 2008 at 22:15

  69. Mary Grey, nu ai de ce să mulţumeşti. Ce este frumos este frumos şi toată lumea trebuie să se bucure. Cine vrea, evident. Important este să ştie.
    Chiar sunt curioasă, te rog să-mi povesteşti. Când poţi tu.

    isabellelorelai

    5 Mai 2008 at 07:43

  70. Mary Grey, am să vin mereu la tine cu plăcere.
    Şi bună dimineaţa!

    isabellelorelai

    5 Mai 2008 at 07:45

  71. Mary Grey, încearcă să nu mai dai comentariile tale la spam, că le găsesc mai târziu, da? Că stau mai prost cu tehnica… 😀

    isabellelorelai

    5 Mai 2008 at 10:11

  72. O.K.:)

    ionborgo

    5 Mai 2008 at 11:10

  73. Cornel Ivanciuc a generalizat,daca particulariza 0ri decela categoria buna de cea rea ,atunci era O.K.Dar domnia-sa amesteca totul in aceeasi oala cu mizerii si binele si raul.Eu inainte de a comenta un articol sau un post,citesc materialul pana-i patrund sensul,fara partinire si fara partizanat de orice fel si ceea ce expun sunt convingeri decelate dupa acel material.Ca mai ironizez putin,ce sa-i faci,asta-i soarta unor ziaristi sa primeasca si sa dea.Sa incaseze si sa loveasca .Calea lui Ivanciuc ,nu a fost bine aleasa pentru ca frazele din articolul lui sunt sub nivelul intelectual pe care i l-am remarcat cu alte ocazii.De aceea am spus ca-i frustrant modul de prezentare.Cand spui numai o parte din ce gandesti risti sa deformezi,chiar involuntar,sensul dorit prin subiectul expus.Cu drag,tata Borgo.

    ionborgo

    5 Mai 2008 at 11:18

  74. Tati drag. Dacă domnul Ivanciuc a citit nişte bloguri în care şi eu am văzut nişte cuvinte… mamă-mamă!
    Nici nu mă mir că a scris ce a scris.

    isabellelorelai

    5 Mai 2008 at 11:26

  75. Si eu am citit,mizeri de te miri ca plasma nu a explodat,dar sa bagi totul intr-o oala si sa ne faca ghiveci?Orice ai spune,un ziarist care se respecta,este mai atent la fondul de ansamblu al problemei,Eu asa cred si greu ai sa-mi zdruncini impresia.Izul de superioritate intelectuala afisata s-a dovedit a nu-i fi productiv,mai ales(repet)in astfel de articole si intr-un astfel de ziar,ce se doreste a fi formator de opinie,nu-ti permiti generalizari stnjenitoare si ambigue.Eu ma cam pricep la oameni,desigur si gresesc,iar acest domn este destul de nesigur pe el.Pa!tata Borgo.

    ionborgo

    5 Mai 2008 at 11:34

  76. P.S.Nu-mi plac oamenii ce se cred superiori si ne privesc pe noi ca pe niste pigmei!Asta este impresia mea:)

    ionborgo

    5 Mai 2008 at 11:36

  77. Tati, ai dreptate, nu zic că nu ai. Dar ai văzut pe forumuri la ziare ce porcării se scriu? Vai de capul meu!

    isabellelorelai

    5 Mai 2008 at 11:43

  78. Hăi măi Tati, păi dumneata crezi că omul cu pricina ne cunoaşte pe toţi? Aici cred eu că a greşit. Trebuia să spună „UNELE BLOGURI…”

    isabellelorelai

    5 Mai 2008 at 11:44

  79. Pai uite: eu am o pagina si pe youtube,aolo mai postez filmulete pe care le mai fac in timpul liber…si am vazut ca ai „lipit ” unul dintre ele(acela cu Floarea soarelui) in blogul tau…..asa am inceput sa te mai citesc.
    Puuup
    Nu stiu nici eu cum e cu spamul,adica de ce mesajele pe care ti le las eu sunt la categoria spam….ca de aceea am scris de vreo 2 ori aseara.

    Mary Grey

    5 Mai 2008 at 17:48

  80. Mary Grey, super fain!
    Hai că ţi-ai găsit elevul. Când ai timp să mă înveţi şi pe mine cum se postează pe tubuleţ. Şi care este politica, evident. Eu am un clip al unui prieten. A rulat pe MTV şi nu ştiu dacă am voie să-l pun pe youtube. Ăsta, prietenul, este în SUA, greu dau de el. Şi dacă dau de el îl omor, că i-am dat o casetă video cu un concert şi cred că a pierdut-o.
    Foarte frumoasă FLOAREA SOARELUI! Superbă! Bravo ţie! Dacă ai şti de câte ori am ascultat-o!
    Eu cumpăr floarea soarelui şi pun prin casă.
    Lasă, că mă uit eu la reportul cu spamuri şi „te culeg” de acolo.
    P.S. Să-mi spui ce filmuleţe mai ai pe tub, te rog.
    Te pup!

    isabellelorelai

    5 Mai 2008 at 20:31

  81. Ca sa postezi ceva pe youtube mai intai trebuie sa iti faci un cont…un profil…apoi ai acolo diferite optiuni…printre care si upload.Dar sa fii atenta pentru ca daca video-ul pe care il pui este cu drepturi de autor….oricand ti se poate trimite o avertizare si dupa vreo 2 avertizari ti se poate sterge contul de pe youtube si ce e mai grav si adresa de mail pe care ai scris-o cand ti-ai facut contul(oare ai inteles?).
    Totusi…eu am postat si ceva fragmente dintr-un film de desene animate…deocamdata nu mi-a spus nimeni nimic…Ideea e ca chiar daca faci un mic filmulet cu imagini personale sau luate de pe net ,iar muzica apartine vreunui cantaret cunoscut sau unui grup,orchestre celebre (sau nu)…deasemenea poti fi reclamat…dar repet eu inca nu am avut probleme….insa cunosc persoane care au primit avertizari de exemplu de la reprezentantii companiei Disney,sau a lui Sinead O’Connor…Sper ca nu te-am speriat.
    Tu posteaza ce vrei sa postezi si mai departe mai vezi tu….fa-ti o adresa de mail numai pt youtube..
    Profilul meu este http://www.youtube.com/user/VARALBASTRA
    Te pup si ai grija de tine.

    Mary Grey

    5 Mai 2008 at 21:41

  82. Mary Grey,
    Am înţeles perfect! Mulţam, bănuiam eu.
    Lasă că mă mulţumesc cu ce găsesc la voi.
    Pun link-ul în blogroll, îmi place.
    Te pup şi eu!

    isabellelorelai

    5 Mai 2008 at 22:13

  83. Mary Grey,
    SUPERB!
    Deja am găsit Florile de Colţ pe care mă duc un pic mai sus, la „Răspunsuri…” să le fac cadou Cellei. Care este înnebunită după florile ce colţ.
    MULŢUMESC!
    😀

    isabellelorelai

    5 Mai 2008 at 22:19


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

