Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Caii liberi

with 25 comments

Am să vă cânt un cântec despre cai,

Cum pe planetă nu mai au ei preţ.

Un cântec despre iad şi despre rai,

Despre caii fără călăreţi.

 


O, cailor, cailor fără zăbale,

Cu nechezături senzuale,

Cailor, cailor, o, caii mei,

O, cailor, cailor fără de şei.

 


Am să vă spun, cu ochi de lacrimi plini,

Că pe pământ sunt cai tot mai puţini,

Că trandafirul e mai plin de spini,

Şi că pe străzi vuiesc maşini.

 


Gândiţi-vă la caii vii acum,

Mereu fugind pe ultimul lor drum,

Statui de sete şi statui de fum,

Plângând nebun şi nechezând postum.

 


Şi de pe caii voştri fără vieţi,

Voi, oameni zâmbitori şi vorbăreţi,

Descălecaţi cât încă mai puteţi,

Să-i mai eliberaţi, voi, călăreţi.

 


V-am spus aceste vorbe despre cai,

Cum ei s-au dus acuma sunt stafii.

Însă de unde-or fi, din iad, din rai,

În viaţa asta tot vor mai veni,

Superbii cai din nou vor reveni.

 

ADRIAN PĂUNESCU

 

Căluţii: de la BLTC Research

Written by IsabelleLorelai

2 Mai 2008 la 21:58

25 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Superbi cai, frumoase poze 😉

    PETRISOR SOCOL

    3 Mai 2008 at 08:05

  2. Mulţumesc, Petrişor. O minunăţie căluţii ăştia 😀

    isabellelorelai

    3 Mai 2008 at 08:09

  3. tare frumos !
    am un drag mare pt cai.

    dupa ce m-am intors in tara … am fost la o herghelie din Timisoara ! M-am ales cu un cal superb,Arthemis (are 5 ani).
    sunt superbi caii tai !
    si al meu e tare dragut :-))

    elena.n

    3 Mai 2008 at 12:02

  4. Elena, ce noroc pe tine! 😀
    Calul este cel mai frumos animal, din punctul meu de vedere.
    Căluţul tău să fie sănătos. Cu siguranţă îţi aduce multe bucurii.

    isabellelorelai

    3 Mai 2008 at 12:22

  5. asa e … aduce multa bucurie,
    acum ca am terminat de analizat niste proiecte … merg la Arthemis … cu doua kg de mere :-)…
    ii plac la nebunie merele !
    in timp ce ea savureaza marul … eu ma relaxez 🙂 🙂

    elena.n

    3 Mai 2008 at 13:48

  6. Elena, te rog să-i dai şi din partea mea un măr 😀
    Am hrănit odată un mânz cu bucăţele de măr. Şi nu pot să uit cu câtă grijă lua bucăţelele din palma mea.

    isabellelorelai

    3 Mai 2008 at 13:51

  7. Ti-am spus cum am invatat sa calaresc?
    M-au invatat tiganii din satra de peste drum de casa bunicilor.Si eu le dadeam din placinta cu dovleac a bunicii si mingea mea si a varului meu, sa se joace si ei fotbal.
    Bunicii au avut cai, multi. Pe ultimul l-au ingropat cand aveam eu 6 ani. Sub ciresi.

    mesterulmanole

    3 Mai 2008 at 15:18

  8. Meştere, nu mi-ai spus. Dar îmi imaginez. Sau compar. Cum am învăţat eu să călăresc. Tot copil. Acum nu mă mai prinzi… Nu mai am curaj.

    isabellelorelai

    3 Mai 2008 at 16:09

  9. Calul a fost iubit de români, de când existăm ca popor.
    In toate baladele si colindele noastre, voinicii au cai puternici si frumoşi. 🙂
    Si iubirile haiducilor erau „calul, puşca şi nevasta”
    Unde ne sunt haiducii? 😛

    Cristal

    3 Mai 2008 at 16:53

  10. Cristalule, ar fi trebuit să spun că în păduri. Dar cum nu mai avem păduri…
    😀

    isabellelorelai

    3 Mai 2008 at 17:06

  11. IsabelleLorelai, ier seara Arthemis (calutul meu) a primit marul … cu dedicatie 🙂 (cel mai mare mar din cos)
    trebuie sa crezi, a fost … tare fericita !

    Si eu am fost la fel … sunt 4 copii superbi care incaleca si le dau o mana de ajutor 🙂
    ne-am distrat !!

    elena.n

    4 Mai 2008 at 07:08

  12. Elena, sărutmâna. 😀
    Ce culoare are Arthemis?
    Să-ţi povestesc ceva. Socrul meu, Dumnezeu să-l odihnească, a făcut Liceul Militar (la Mănăstirea Dealu, Târgovişte). Apoi a fost în Garda Regală Călare. Avea şi cal, evident. La bătrâneţe îl duceam cu maşina la întâlnirile cu colegii. Un coleg de-al său, pasionat rău de cai, a fost foarte intrigat că mă numesc Isabela, pentru că sunt şatenă. Iar caii Isabelle sunt cei blonzi… 😀

    isabellelorelai

    4 Mai 2008 at 09:06

  13. :-))
    ce frumoase amintiri
    … zambesc 🙂

    Arthemis are culoarea s.p. SARGA (asa spune medicul veterinar) eu … spun : rosu caramiziu :-))
    e un pur-sange englez .

    ingrijitorul spune ca e o rasfatata !
    a ramas orfana . Columna (mama ei) – a muri cand ea a venit pe lume, nu mi-a fost usor cu ea – dar stiu ca nimeni nu facea ceea ce am facut eu pt rasfatata de Arthemis!
    Noroc mare am avut cu prietenii de dincolo care au gasit un veterinar ‘dotat'(care a combinat un lapte praf cu toate vitaminele necesare dezoltarii calutului) si 7 luni mi-au trimis lapte praf cu avionul !
    Am hranit’o din sticluta cu biberon :-))

    Numai cu multa dragoste pt animale poti face astfel de sacrificii !
    🙂

    elena.n

    4 Mai 2008 at 12:14

  14. Elena, căluţii merită orice efort.
    Întăresc: căluţii sunt cele mai minunate animale.
    Iar imaginea cal-călăreţ? Simbioza perfectă. Am uzitat de mici pleonasme, că nu ştiu cum să-mi exprim altfel dragostea faţă de căluţi.
    Când văd la tv un căluţ lovit sau lăsat să moară în mijlocul drumului, mi se face rău fizic.

    isabellelorelai

    4 Mai 2008 at 12:21

  15. superrrrrrrrrrr tot
    versurile, poze dar in special caiiii

    theona

    12 Iunie 2008 at 17:25

  16. Theona, căluţii sunt minunaţi, aşa este. Mulţumesc.

    isabellelorelai

    14 Iunie 2008 at 11:54

  17. Da,caii sunt animale superbe,demne de admirat.Ar fis frumos daca ar fi apreciati mai mult.

    Oana

    15 Iunie 2008 at 18:13

  18. Oana, sunt şi inteligenţi şi fideli. Fie vorba între noi nici oamenii nu sunt apreciaţi, ce să mai zic de cai.

    isabellelorelai

    15 Iunie 2008 at 18:41

  19. imi plac mult caii acestia minunati ce sazic,superbi:D

    oanamaria_97

    16 Noiembrie 2008 at 15:41

  20. Oana, sunt superbi, aşa este.

    isabellelorelai

    16 Noiembrie 2008 at 22:39

  21. imi plac la nebunie caii mai ales ceai marope picioare maro pe toate coama maro si pe pot alb

    daliana

    16 Decembrie 2008 at 21:03

  22. super cai ,sunt foarte frumosi…si eu termin cu sesiunea si ma duc acasa , am si eu un cal adica,un armasar foarte nervos…trebuie sa’l mai plimb un pic…

    trancesoul

    17 Iunie 2009 at 20:52

  23. Foarte frumoshi caii!!….ce sa zik pt mine sunt niste animale extraordinare shi chiar nu pot sa imi imaginez oameni kre sa nu iubeasca cai:(

    andreea

    20 Decembrie 2009 at 20:02

  24. iubesc calutii!

    vtina

    15 Iulie 2010 at 13:27

  25. Da intradevar sunt niste caii extraordinari de frumosi si ce noroc au ca sunt liberi
    Si in special ca nu au parte de chinurile oamenilor

    Todor.andrei

    11 Septembrie 2010 at 21:31


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

