Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

sunt un orb

with 17 comments

 

„Alcătuirea mea cea condamnată

Să’nceapă în,

A fost odată…”

Horaţiu Mălăele

HORAŢIU despre MĂLĂELE:

Decalog

1. Nu îţi crea o imagine falsă. Este incomodă, greu de întreţinut şi uşor de depistat.

2… Restul: http://www.horatiumalaele.ro

Written by IsabelleLorelai

30 Aprilie 2008 la 17:23

Publicat în iubire, prieteni, scrisori, viata

Tagged with , ,

17 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bun decalogul, cat de adevarat. Ce pacat, ca el exista ca sa fie incalcat.

    mesterulmanole

    30 Aprilie 2008 at 17:44

  2. Meştere, este decalogul lui şi îl respectă.
    10 este valabil pentru toată lumea. Că vrem sau că nu vrem.

    isabellelorelai

    30 Aprilie 2008 at 18:35

  3. Super fain!multa’m ca ne-ai tras un semnal sa nu uitam „sa citim arta”- eu l-am vazut in f multe spectacole e un actor „deplin”..

    rose4you

    1 Mai 2008 at 06:42

  4. Rose Lorelei, este.
    Mie îmi place să îi evoc acum, când sunt vii.

    isabellelorelai

    1 Mai 2008 at 07:35

  5. Corect de fapt asa este frumos si normal!sa se bucure si sa simta ca munca lor nu este in zadar!…pai la cat mai multe evocari! eu sunt pentru -cine e impotriva… sa se abtina in mod democratic.

    rose4you

    1 Mai 2008 at 09:11

  6. Rose Lorelei, din acelaşi motiv vă susţin şi pe voi.
    Ai trecut pe la
    http://poeziitinere.wordpress.com
    Blogul Liber la Poezie Tânără?

    isabellelorelai

    1 Mai 2008 at 09:18

  7. „Porunca” a treia, este tare 😀

    Calibro

    1 Mai 2008 at 09:23

  8. Calibro, încearcă…
    Am pentru tine porunca 11: foloseşte mai multe „cuvinte” pe înţelesul tuturor;
    Am pentru tine porunca 12: fă-ţi blogroll, că nu trăieşti singur pe lume.
    😀

    isabellelorelai

    1 Mai 2008 at 09:36

  9. Am trecut….e super fain acum ma gandesc care din poezii sa postez acolo fiindca am unele pe caietul meu care sunt mai…inca ma gandesc! dar e fain blogul!
    Stii titlul ma cam sperie..”poezie tanara”..eu mi-s cam baba la cei 38 ai mei …nu mai merge”tanara”

    rose4you

    1 Mai 2008 at 10:15

  10. Rose Lorelai, mă laşi… Babă, la 38 de ani? Eşti în floarea vârstei, pentru numele lui Dumnezeu. Iar gândul tău este tânăr, asta contează!

    isabellelorelai

    1 Mai 2008 at 10:29

  11. isabellelorelai…MULTUMESC 🙂
    eu am 37, cred ca am mai zis asta rose, si tot copil zic ca sunt, boboc…:)))
    daca stau si ma gandesc, de cand v-am cunoscut pe voi simt ca inmuguresc, inca nu am inflorit 🙂
    respecte si recunostinta sestro:)
    Sibilla

    sfinx667

    2 Mai 2008 at 00:59

  12. multam!…sa nu te iei dupa gandurile mele -:) ca mi-e teama ca la unele faze am ramas cam copila…cu povestile romantioase cu tot…ceea ce pentru unii e de”naspa”…oricum multam’ pt incurajari!

    rose4you

    2 Mai 2008 at 17:52

  13. Sibilla, ia să-mi spui „tanti” 😀 😀 😀

    isabellelorelai

    2 Mai 2008 at 18:44

  14. Rose Lorelei: ce ne pasă nouă ce spun alţii? Ce, noi le reproşăm lor ceva? Nu. Păi vezi…

    isabellelorelai

    2 Mai 2008 at 18:45

  15. Profanul de mine … uite cum am ajuns aici , sa scriu acuma cu timiditate si pietate .
    De ce asa si nu altfel ? Am citit o parte din Isabellelorelai’s Weblog – este … cuprinzator … dovada unei indelungi activitati – este admirabil si trecand in revista cativa dintre partenerii implicati m-a facut sa ma cutremur de bucurie , o frumoasa teama m-a cuprins – totul este posibil .

    Nu aveam idee ca asa ceva exista – am redeschis contul meu de Youtube dupa ce multa vreme nu l-am mai accesat , am fost nevoit de imprejurari sa il vizitez , cand , verificand site urile legate de clipuletele video pe care le-am incarcat … ce sa vad ?

    Asa am dat eu de acest Blog pe care am sa il adaug in Bookmarks .

    Este incredibil , va felicit , Doamne Ajuta si multa sanatate !

    Respectele mele , un net-surfer , R.R.

    PS. acuma realizez de unde vin o parte dintre mesajele in masa prin intermediul serviciului yahoo messenger referitoare la apeluri de ajutorare – pacat ca ele sunt ignorate – dar este si de inteles
    ( am dat curs odata unui asemenea apel de ajutor , era vorba de o donare de sange pentru o persoana ce astepta un transplant de ficat – este o poveste interesanta ; tot ce pot spune pe moment si as dori sa mentionez este faptul ca …. daca mesajele in masa ar fi formulate de asa natura fiind insotite si de una doua adrese de web oferind informatii detailate – lucrurile poate ar sta altfel si rezultatele ar fi simtitor mai mari – de ce spun asta ? Tin minte cand cu Black Out ce a fost sprijinit la noi in tara de catre Eco Semnal -am vazut ca sunt parteneri , mi se pare superb – ei bine eu am primit un simplu si banal mass , intrand intr-o polemica cu un amic , fiind sceptic , am zis sa caut , asa afland de 1hr Black Out , de acest mesaj ecologist ce facut inconjorul globului , auzind ulterior si de eco semnal )

    o ultima nota – adresa de e-mail era completata automat la fel si Website ul , asta ca dovada ce ` destept ` este ` net – ul ` asta …

    R.R.

    10 Februarie 2009 at 02:20

    • R.R.,
      Să ştii că activitatea mea este recentă. Faţă de spuma bloggeristică, blogul ăsta nu are nici măcar 1 an. Pe 4 martie 2009 „împlineşte” un an. Iar strigătele de ajutor ale oamenilor am început să le postez cam prin mai-iunie, după ce o doamnă, Cella, a descoperit blogul unei tinere jurnaliste, Andreea Sminchise (JN).
      Referitor la donarea de sânge ai dreptate. Eu una sunt donator şi cunosc nişte reguli, nu trimit niciodată pe mess anunţuri. Dacă am datele exacte pun anunţul pe blog şi apoi îl trimit pe e-mail, cu toate datele necesare. Faţă de campaniile organizate de studenţii medicinişti, cererile individuale incumbă anumite date: nume, prenume, CNP, spital etc. Nu poţi să trimiţi un om să doneze sânge fără să îi furnizezi aceste date.
      În rest ce să-ţi mai spun? Sunt o persoană particulară care vede, spune şi încearcă să ajute.
      Şi care trebuie să se pună la punct cu multe în ceea ce priveşte internetul…

      isabellelorelai

      10 Februarie 2009 at 11:19

  16. Un actor pe care l-am cunoscut destul de târziu, dar pe cât de târziu l-am cunoscut pe-atât de repede m-am împrietenit cu el, de-aia, pentru că-i genial!

    P.S. Frumos blog! 🙂

    alin budure

    8 Iunie 2010 at 17:53


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

