Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Moartea cuvintelor

with 56 comments

Octavian Paler

Un chip de nisip

şi mâini de nisip

şi limba în gură mi-e tot de nisip

nu mai pot să spun nimic în apărarea mea

în acest tribunal de nisip

cu lumini de nisip

grefieri de nisip

şi cineva care întoarce clepsidra.

Tot ce-am iubit s-a transformat în nisip

tot ce-am greşit s-a transformat în nisip

şi judecători de nisip

mă judecă

şi mă condamnă la moarte

pe un eşafod de nisip.

Written by IsabelleLorelai

25 Aprilie 2008 la 21:20

Publicat în atitudini, opinii, poezie

Tagged with ,

56 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. moartea cuvintelor sa ne fie izvor faptelor si ideilor bune si zvacnet si avant incercarilor si implicarii… asa sa ne ajute Dumnezeu, dupa cum avem sufletul de… aproapele nostru..
    Sarbatori pascale fericite si binecuvantate alaturi de toti cei dragi si aproape tie , isabellelorelai ! Lumina Sfanta sa te daruie cu putere, sanatate si impliniri si satisfactii, cat mai multe cazuri rezolvate, iar tie zambetele reunostintei oamenilor pentru care nu incetezi a arde, sa-ti fie caldura sufleteasca si liniste si pace ! Pasi Fericit, suflet bland si marinimos !
    respecte, recunostinta si pretuire duso sestro,
    Sibilla

    sfinx667

    26 Aprilie 2008 at 02:04

  2. Dam telefon, isabelle, mai dam. Pentru ficare.

    mesterulmanole

    26 Aprilie 2008 at 05:20

  3. Meştere, pentru Adelina trebuie mers la bancă. Nu intră în programul teledonului A1.
    Şi nici în alt teledon. Că nu se există.

    isabellelorelai

    26 Aprilie 2008 at 06:38

  4. Sibilla, duso sestro, să-ţi dea Dumnezeu tot binele din lume!
    Lumină şi Pace!

    isabellelorelai

    26 Aprilie 2008 at 06:39

  5. Paste fericit si implinirea tuturor dorintelor! Numai bucurii si fericire in suflet, un Iepuras bogat, multa putere pentru a-i ajuta pe cei nevoiasi si multa iubire! 🙂

    Laura

    26 Aprilie 2008 at 07:34

  6. Mulţumesc, Îngere! Să-ţi aducă iepuraşul tot ce îţi doreşti. Paşte fericit! 😀

    isabellelorelai

    26 Aprilie 2008 at 08:43

  7. Trecea izvorul peste pietre, apoi le-a udat si ploaia. A aparut insa curcubeul si asa a prins grai si…piatra.
    Imi reinvie cuvintele! Gandurile nu mi-au adormit, doar tacerea mi-a amortit.
    (izvor-ale vietii valuri; piatra-eu,o anonima; ploaia-lacrimi; curcubeu-visul tau;grai-linistea mea;…)
    Oare sa-mi transcriu ideea? Doar de data asta am „tradus” ce am vrut sa exprim, pentru ca am simtit ca m-am poticnit pe undeva si nu te-am facut sa intelegi ce simt.
    Ne mor cuvintele in fata durerii copiilor.Avem mangaieri si…fiecare cu ce poate.
    ( Voi pastra chitante, pentru cand ne vom intalni la o cafea!) 😛

    cristal

    26 Aprilie 2008 at 14:07

  8. Cristalule, ce te face pe tine să crezi că eu vreau chianţe de la tine? Iar cafeaua o plătim cu rândul. Prima dată plătesc eu. Apoi tu. Şi tot aşa 😀
    Era vorba despre mine. Traducerea ar fi cam aşa:
    Te admir acum că îi iei apărarea copilului Văraru. Eu nu aveam de unde să ştiu, nu cunosc copilul.
    Iar atunci când tu ai scris şi ai făcut link la blogul meu, pe pagină era postul cu teledonul de la Antena 1.
    Acele cuvinte m-au rănit. Atâta tot.
    Văraru s-a adresat ţie, eu m-am adresat tot ţie. Ai fost intermediarul unei neînţelegeri.
    Între timp a ieşit cu End. Happy End 😀
    Te pup.

    isabellelorelai

    26 Aprilie 2008 at 14:25

  9. Niciuna nu avem nevoie de „chitante” din hartie,asta e clar.:) Doar de dorinta de a darui!
    Dovada ca ai vazut „August Rush”, ai? 😆
    Cu mine nu te poti contrazice.:P Cafeaua nu o vei plati tu de prima data, o vom face impreuna. Sa hotarasti doar cine pune cafeaua si cine „cristalele” de zahar? 🙂
    Te imbratisez suflet blând!

    cristal

    26 Aprilie 2008 at 14:47

  10. Clar, clar. Cristal de clar!
    Văzut. Plâns. Plâns. Plâns.
    Tu pui zahărul la bătaie, că tu ai cristale; eu pun cafeaua.
    Şi mai pun şi chestia asta… cum îi zice…
    la obiectul ăsta?
    http://www.trilulilu.ro/Tumpilca/852ae0990499d3
    😀

    isabellelorelai

    26 Aprilie 2008 at 15:14

  11. Superba poezie.

    Calibro

    26 Aprilie 2008 at 15:57

  12. Şi nu este singura.
    Uite aici:
    http://poezii.t2i.info/poeti/octavian-paler

    isabellelorelai

    26 Aprilie 2008 at 16:02

  13. Le stiu aproape pe toate, Paler este preferatul meu ( dintre cei romani ).

    Calibro

    26 Aprilie 2008 at 17:03

  14. Pe blogul făcut în memoria dânsului ai fost?

    isabellelorelai

    26 Aprilie 2008 at 17:06

  15. Daca te referi la http://octavianpaler.ro/ – e in bookmarks intr-un folder numit special.

    Calibro

    26 Aprilie 2008 at 17:11

  16. Da, la el mă refeream.
    Este bine că cineva s-a gândit să ne bucure mintea şi sufletul cu viaţa unui Om.

    isabellelorelai

    26 Aprilie 2008 at 17:18

  17. Isabellelorelai,

    Asa-i, a fost un geniu al vietii si al mortii.

    Oare cine mi-o face si mie blog „in memoriam’ ? :))

    Calibro

    26 Aprilie 2008 at 17:23

  18. Râzi tu, râzi de „in memoriam”… Dar dacă te atinge genialitatea pe la 39?
    Şi cum la 40 zici că mori, hai că îţi fac eu 😀
    Tu apucă-te de scris.

    isabellelorelai

    26 Aprilie 2008 at 17:28

  19. De unde stii ca aceasta ratiune invecinata cu geniul ce poarta o sciziune intre existentialism si non, nu m-a atins deja ?

    Acum scriu :)) o inulitate de 40 pagini numita lucrarea de licenta :))

    Calibro

    26 Aprilie 2008 at 17:35

  20. Cuvintele nu mor niciodata.Noi ne sprijinim pe cuvinte asa cum ne sprijinim si pe faptele noastre.Noi trebuie sa-l ajutam pe Dumnezeu sa-i fie mai usor atunci cand ne protejeaza. Mai sunt cateva ore pana la Marea Bucurie !Isabelle, sa-ti dea D-zeu sanatate sa poti ajuta cat mai multi oameni singuri, atat de singuri in boala.

    zinca beiu

    26 Aprilie 2008 at 17:50

  21. Calibro: păi cum vroiai să aflu? 😀 Te-am provocat…
    Lucrarea de licenţă nu se pune. Doar 40 de pagini? Ce temă ai ales? Eu am făcut 90 de pagini cu ONU, misiunile de pace.

    isabellelorelai

    26 Aprilie 2008 at 17:59

  22. Zinca, din când în când mai mor şi cuvintele. Ori din prea multă tristeţe, ori din prea multă bucurie, ori din prea multă boală. Mama mea este mută de 11 ani, un atac cerebral i-a omorât centrul vorbirii. Ne înţelegem din semne, rosteşte o singură vocală: a.
    Sunt ochi şi urechi pe teledon, Doamne, sper să se strângă toţi banii acum! Dă Doamne!
    Zinca, să ne dea Cel de Sus sănătate! Restul facem noi!
    Paşte Luminos, Zinca!

    isabellelorelai

    26 Aprilie 2008 at 18:03

  23. Isabellelorelai,

    Doar stii ca „habitez” in utopicul taram al Univ. Romano-Americane. Deci ce te mira ? :))

    Mesaj-pamflet catre Smedescu : anu asta ce se poarta ? bmw seria xx sau mercedes clasa yy ? cu sofer, mon cher !!

    Calibro

    26 Aprilie 2008 at 18:09

  24. Calibro, de ce ar fi mai brează Americanca ta, că doar s-a cuplat cu un Român 😀
    Da’ le ai cu maşinile. Eu trebuie să îl întreb pe fiu-meu care-i treaba cu „aspitatoarele” astea stradale
    😀

    isabellelorelai

    26 Aprilie 2008 at 18:15

  25. Isabellelorelai,

    Doar stii cum e amantul roman : intotdeauna plateste la sfarsit si pe deasupra mai vrea si rest !!! 🙂 Nesimtire curata, d’le…

    Le’am cu masinile, sunt expert auto. Toata ziua calibrez, tunez si „fumez” „aspiratoare” inghesuite de diversi. Si numai branduri si branduri cu numere scrise pe ele : 282, 330, 331, 335.

    Calibro

    26 Aprilie 2008 at 18:22

  26. Calibro: dar invers cum ar fi? El american, ea româncă?
    😀
    Da cu metroul ce are? 😀

    isabellelorelai

    26 Aprilie 2008 at 18:27

  27. Isabellelorelai,

    Ea romanca ? :)) clar, americanul ramane si fara bani, si fara inteligenta si ca bonus o zdravana lectie de viata ” I swear it, I’m not coming back, ever in romania” … poate devine si tata :))

    Pai folosesc si metroul :)) de la brancoveanu pana la aviatorilor, de acolo ma plimb cu mercedesurile enumerate mai sus :))

    P.S. : statia OBOR este inchisa :)) o poezie ce o aud zilnic de 6-8 ori la difuzoare.

    Calibro

    26 Aprilie 2008 at 18:42

  28. Calibro: să înţeleg că nu contează culoarea? Nici la unul, nici altul… 😀
    A, da, Obor. Eu nu prea am treabă pe tronsonul ăla. Am uitat.
    Dar e musai să fie merţane? D’alea, Q nu ştiu cât, nu se poate? Ce tuşeşti? 😀

    isabellelorelai

    26 Aprilie 2008 at 18:59

  29. Alb, negru ? ce mai conteaza ? de nepretuit :)) tocmai am scris ceva :)) in fine…

    Ce tusesc ? – Virginia Slim.

    Calibro

    26 Aprilie 2008 at 19:08

  30. 😀
    Mama ta ştie că fumezi? 😆

    isabellelorelai

    26 Aprilie 2008 at 19:11

  31. NU :))
    Vrei mobilul ? sau / si adresa ? sa ma parasti ? :))

    Calibro

    26 Aprilie 2008 at 19:15

  32. Măi, glumeam! Acum ce faci, dacă citeşte pe blog? 😀
    Iarăşi glumesc.
    Eşti major, nu? 😀

    isabellelorelai

    26 Aprilie 2008 at 19:19

  33. Parintii mei ( ca majoritatea de altfel ) nu poseda „inteligenta”, sa zicem, sa texteze un sms la mobil, si tu vrei sa citeasca blogul ? :)))))))).. nu vrei sa stie sa ansambleze un calculator, sa scrie limbaje de programare si eventual sa mufeze un cablu ? :))

    Mesaj pentru mama : mai draga mama, pune mana si invata si tu retelistica ca iar s-a stricat cablu de calculator 😦 lasa ciorbele, farfuriile si spalatul, apuca-te de cisco!

    Glumeam 😛

    Sunt anul IV de facultate, deci o logica scurta sare de 18 ani, nu ? 😛

    Calibro

    26 Aprilie 2008 at 19:26

  34. Măi! Nihilistul Nihiliştilor Nihilitici! 😀 😀 😀
    Păi ori eşti geniu, ori nu eşti!
    Deci: NU! Dacă ai început facultatea de la 14 ani? Dacă?
    😆

    isabellelorelai

    26 Aprilie 2008 at 19:42

  35. Geniu sunt in masura in care tu esti crestina. 😛

    Facultatea am inceput’o ca unul normal, la o varsta normala, cu absente si restante, normal, nu ? 😛 Si o termin ciudat, cu titlu semi-valedictorian, anormal, asa-i ?

    P.S.: te-as invita la o tigara, dar pe pachet scrie ca tutunul dauneaza SI celor din jur !!!

    Calibro

    26 Aprilie 2008 at 19:52

  36. Da? 😀 Bun.

    Dar ai grijă:
    Allen Ginsberg: Am văzut minţi luminate aparţinând generaţiei mele, distruse de nebunie.
    Şi cum eu nu vreau să înnebunesc, dă-mi una peste ochi, geniule, rogu-te: ce înseamnă valedictorian?
    (Jur că nu sunt profa’ ta:D )

    Da, corect. Eu am pachet cu cancer. Tu?
    Dacă ai cu „Fumatul produce impotenţă” nu-i bai pentru mine, pot să fumez liniştită. 😀

    isabellelorelai

    26 Aprilie 2008 at 20:04

  37. Uite un sinonim pentru valedictorian – hegemonie.

    Eu am pachet cu astm si ulcer. Tu zici ca ai cu cancer ? hmm… ala cu impotenta nu am dat de el, inca ..stii cat l-am cautat la femeia de la chioscul cu ziare ? tot imi zice ca poate maine il aduce…

    Ce zici, facem schimb de pachete ? 😛

    Calibro

    26 Aprilie 2008 at 20:12

  38. Aha…Mulţam.
    Ulcer? Nooo… 😀
    Măi geniule, adică nu mai contează tipul tutunului, marca? Mercedes, Ferrari, tot aia? 😀

    isabellelorelai

    26 Aprilie 2008 at 20:19

  39. Nope, nu conteaza, efectul e acelasi, vidul existential.

    Facem pariu ? 😛 pe un cancer la … hmm…unde vreau eu cancer ? hai la pancreas, sa fie !

    Calibro

    26 Aprilie 2008 at 20:25

  40. Până la cancer tuşeşti de-ţi vine rău 😀
    Nu, nu e bine la pancreas. E naşpa. Caută altul.

    isabellelorelai

    26 Aprilie 2008 at 20:31

  41. Tusim, tusim si bineinteles…chicotim!

    Cancer la maxilar ? 😛 merge ? eu zic ca e ok, nu uita ca si Freud avea tot acolo!

    Calibro

    26 Aprilie 2008 at 20:40

  42. Nici! Am avut un coleg şi tot nasol a fost. Chin de chin.
    Auzi? Dar fără, nu se poate?

    isabellelorelai

    26 Aprilie 2008 at 20:47

  43. Doar daca ai buletin. Ca’n reclama.

    Calibro

    26 Aprilie 2008 at 20:51

  44. Nu am buletin. Am carte de identitate. Merge? 😀

    isabellelorelai

    26 Aprilie 2008 at 20:54

  45. Ok, merge. You’re saved.

    Dar, stii, la vreo 70-80 de ani, tot o sa mori, si probabil nu de tigari, boli, accidente ci de TIMP. Acela e criminalul…

    Suntem damnati sa ramanem o simpla rotita intr-un sistem defect…

    Calibro

    26 Aprilie 2008 at 21:03

  46. Da, mamă dragă. Acum rămâne să mă mai gândesc cum vreau să mor: sănătoasă sau bolnavă.
    Lasă, că nici rotiţa nu este tocmai perfectă…

    isabellelorelai

    26 Aprilie 2008 at 21:08

  47. O sa mori cu riduri, clar. 😛

    Calibro

    26 Aprilie 2008 at 21:12

  48. Să o crezi tu! Pun bani de o parte şi îmi cumpăr creme
    😀

    isabellelorelai

    26 Aprilie 2008 at 21:29

  49. Ahh, fetelor, va ascundeti sub produse chimice… asa chinuiti baietii, cu infatisari artificiale…

    Si totusi, ahh, asa bine aratati …

    Calibro

    26 Aprilie 2008 at 21:39

  50. Băi, care fată cu cremă, la 80 de ani 😀

    isabellelorelai

    26 Aprilie 2008 at 21:48

  51. Generalizam, draga 😛

    Calibro

    26 Aprilie 2008 at 21:57

  52. Generalizăm, desigur 😀

    isabellelorelai

    26 Aprilie 2008 at 22:15

  53. Hai ca eu ma bag la citit 😀 – Fratia Inelui.

    Frodo, inelul e al meuuuu 😀 my precious 😀

    Calibro

    26 Aprilie 2008 at 22:16

  54. Spor!
    Iar eu am să dorm. Tot o frăţie şi asta 😀

    isabellelorelai

    26 Aprilie 2008 at 22:18

  55. ISABELLE
    SUNT

    CELLA

    29 Aprilie 2008 at 05:53

  56. CELLA
    AM VĂZUT

    isabellelorelai

    29 Aprilie 2008 at 07:40


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

