Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Un strop de Arta 1900, un pic de Romania

with 19 comments

„Dacă aş fi fost bărbat, să am drepturile bărbatului şi spiritul pe care îl am în corpul meu de femeie…” – Regina Maria.

ODE TO ROUMANIA
BY
H. M. QUEEN
MARIE OF ROUMANIA

O Roumania, country of my adoption and scene of my struggles and my joys! …

………. aici textul întreg ………

And now my people, it behoves us to reconstruct. The foundations are laid, the great work is begun. Build, build! All differences set aside, let us draw close together in this sacred unity which we have bought with our blood and which will constitute our strength. Stone by stone build up the future; with courage and with confidence advance; but so that the edifice which thou buildest may be indestructible forget not the hearts, the countless hearts on which thou hast placed its stones. MARIE, Queen of Roumania  mai mult AICI

N.B.: nu sunt regalistă. Doar îmi place Arta de la 1900 (Arta Nouă/Art Nouveau). Şi îmi place ce a scris Regina Maria despre România. Care nu era ţara ei natală. Şi ce a pictat. Flori. Doar nişte flori. Si portul nostru, national. Ia romaneasca.

Written by IsabelleLorelai

22 Aprilie 2008 la 22:47

19 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. arderile tale nu au parjolit sufletul tau mare, dimpotriva, a fulgerat in mii de curcubee zamislite din surasul sperantei si tic-tacului neincetat al campului inimii tale calde si minunate, si curcubeul ii mangaie intelepciunea, ii saruta blandetea si se inchina la altarul eforturilor tale deseori supraomenesti…..
    isabellelorelai, ai o icoana in inima fiecaruia din noi, o icoana ca un izvor la care ne adapam rand pe rand, si amprenta ta ramane pe tot ce atingi…
    ti-am zis ca zilele astea ori de cate ori am facut putin din ce am invatat de la tine, m-am bucurat ca un copil, iti simteam zambetul soptindu-mi, ” continua Sibilla, continua, la ce bun toate daca te opresti…”
    nu sunt simple vorbe si nici nu ma joc cu ele, iti multumec si eu si sunt convinsa ca multi altii, am invatat de la tine ca din putinul nostru mereu ramane ceva ce pt altii e mana cereasca, si daca in fiecare zi daruim un strop si tot e Ceva…
    respecte si recunostinta suflet blajin,
    Sibilla

    sfinx667

    23 Aprilie 2008 at 08:17

  2. Sibilla, sărutmâna.

    isabellelorelai

    23 Aprilie 2008 at 08:19

  3. Andreea prin isabelle, te-am cunoscut si suntem alaturi de tine. te poti baza pe si noi. suntem aici ori de cate ori e nevoie. 🙂

    manole

    23 Aprilie 2008 at 08:24

  4. Meştere Manole, sărutmâna.
    Andreea este acum plecată în satele din judeţul Buzău, cu o caravană de 40 de maşini. Duce pachete la săraci.

    Dacă puteţi să intraţi şi pe la ea, din când în când, ce mult s-ar bucura.
    http://sminchy.wordpress.com
    Nu trebuie să spuneţi ceva, ştiu că de multe ori nu există cuvinte…
    Dar dacă ea vede că oamenii vin pe la ea, că le pasă, va căpăta mai multă putere.

    isabellelorelai

    23 Aprilie 2008 at 08:35

  5. i-am spus si ei, isabelle, la ea 🙂

    manole

    23 Aprilie 2008 at 08:39

  6. Mulţumesc, Meştere 😀

    isabellelorelai

    23 Aprilie 2008 at 08:58

  7. TOATE LĂCĂMIOARELE LE IAU EU,să-ţi fie CLAR :lol:lol: !
    PARIURI SĂ NU FACI … CÎŞTIGI SUFLETE şi acolo nu se pariază,că-i păcat 😉
    şi „fur” şi toate florile de colţ …
    de la Sibilla,de la AnaAyana,de la Cristal,de unde le găsesc;
    Andreea-i specială şi de la ea-mi încarc sufletul şi mintea şi-mi bucur zilele cînd sunt triste

    CELLA

    23 Aprilie 2008 at 09:31

  8. Cella, m-am întâlnit ieri cu Andreea. Mi-a adus un buchet de lăcrămioare. Jumătate îţi dau ţie.
    Poftim:
    http://www.trilulilu.ro/TeoDorra/ccafd5d7dad0bb
    Şi poftim:
    http://www.trilulilu.ro/Roland/00b4d0c578dda3
    Şi poftim-poftim:
    http://www.trilulilu.ro/JamesBond/36dc62a4ba05c1

    isabellelorelai

    23 Aprilie 2008 at 09:43

  9. IsaBelle
    Cu cât vor fi mai multe curcubee, cu atât vor fi mai multe lăcrămioare (lacrimi de îngeri) de oferit. 🙂

    cristal

    23 Aprilie 2008 at 17:42

  10. Cristalule, sper!
    Vezi că am pus la tine un comentariu cât o zi de post, care s-a dus, cred, în neant 😆

    isabellelorelai

    23 Aprilie 2008 at 23:39

  11. IsaBelle
    Of ! Undeva s-a ascuns, dar l-am gasit si-l scot la lumina. Daca se pierd cuvinte, ecoul ni le aduce inapoi. 🙂

    cristal

    24 Aprilie 2008 at 06:10

  12. Cristalule, era prea lung, iar eu nu am ştiut care este numărul de cuvinte acceptat. Că puteam să îl pun în două comment-uri.

    isabellelorelai

    24 Aprilie 2008 at 10:17

  13. Uf! Gata! Am dat textul la zi, am pus ce mai era de pus pe blog – numai vesti bune – si am venit pe la tine. Bine te-am gasit. Si multumesc, Isabella, pentru cuvintele frumoase. Si pentru ca-mi esti alaturi. Si pentru ca nu obosesti. Tu nu obosesti, Isabella? Sper ca intalnirea noastra de miercuri sa se repete cat mai curand. Si as vrea… Mi-as dori… Sa o cunosc si pe Cella. Oare se poate? Ea e din Bucuresti?

    SMINCHY

    24 Aprilie 2008 at 11:41

  14. Eşti la birou, că nu ai pălărioara 😀
    Eu nu obosesc pentru că nu obosesc. 😀
    Cella este din Ardeal. DAR MĂ GÂNDESC, Andreea: luna august… Pentru când faci invitaţiile, ştii tu.
    😀

    isabellelorelai

    24 Aprilie 2008 at 11:49

  15. aaaa… stii ca tu ai dreptate? 😉 da, da. asa fac! saru’mana de idee!

    SMINCHY

    24 Aprilie 2008 at 11:58

  16. Păi vezi… 😀
    Să creşti mare! 😀 😀 😀

    isabellelorelai

    24 Aprilie 2008 at 12:00

  17. Uite ce am găsit:
    http://zaraovidiu.blogspot.com

    isabellelorelai

    24 Aprilie 2008 at 12:02

  18. […] au fost pictate de Regina Maria a Romaniei. Nascuta in Anglia, din Casa de Saxa-Coburg si Gotha. Mare Printesa a Marii Britanii si […]

  19. […] Flori pictate de Regina Maria a Romaniei. […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

