Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Europa este o tara?

with 28 comments

Răspunsul corect este… Il aflati daca apasati AICI

Europa este o tara?

Written by IsabelleLorelai

22 Aprilie 2008 la 11:51

Publicat în copilaria, educatie, nepasare, viata

Tagged with

28 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sa sti ca eu intotdeauna am vrut sa fiu blonda, dar parca totusi de alta nuanta 😉

    Laura

    22 Aprilie 2008 at 14:07

  2. Stiu videoclip-ul de mult.
    Trist si amuzant. Foamete si curcan, cuvinte cu o disonanta parodica. Cel putin, cand l-am vazut prima oara, puteam sa jur ca totul e o simpla regizare.

    Europa – o tara ? blonduta fara sa vrea, a atins un punct sensibil, Europa poate fi vazuta ca o tara, un stat federalizat, colectivizat sub o singura conducere – Uniunea Europeana.

    Americanii au avut dintotdeauna o insensibilitate culturala presarata cu o superioritate aroganta mergand pe principiul : I’ve got the power and the leverage, you need me – I don’t”.
    Ce poti sa le faci ?

    Calibro

    22 Aprilie 2008 at 15:59

  3. Bogata?:)

    ionborgo

    22 Aprilie 2008 at 17:56

  4. bine ca n-a intrebat-o de Bucharest! iti dai seama unde eram pe harta??? 🙂

    manole

    22 Aprilie 2008 at 18:53

  5. Ce tara mirifica! Prostia se premiaza bine! noroc cu copilasii silitori care se vor transforma si ei, curand, in concurenti.Br!

    zinca beiu

    22 Aprilie 2008 at 19:38

  6. Îngere, mamă dragă, să nu râzi. Acum câţiva ani m-am dus la un salon să-mi trag o vopsea. Zic la domnu’ hair stilist sau cum se numeşte coafeza la masculin: frate, argintiu poţi să faci? Da! zice artistul lui peşte. A ieşit aşa, un blond aiurea. Un fel de nici, nici. El era foarte mulţumit. De el, de culoare, habar nu am de ce. De atunci aştept să se argintească părul, natural. Acuma, de ce să te mint, cu părul juma’ şaten, juma’ alb, am momente când mă simt de-a dreptul ignorantă în faţa copiilor de astăzi.

    isabellelorelai

    22 Aprilie 2008 at 19:51

  7. Calibro, mamă dragă, cam aşa…
    Dar. Ştii tu ce mi-a plăcut mie la fata asta? Puterea de a fi sinceră. Aici am crezut eu că este regizat. Apoi: puterea de a felicita copilul. Puterea de a-l îmbrăţişa.
    Sunt momente în viaţa mea când mă simt mai mult decât blonduţă. Dar mă „reculeg” şi îmbrăţişez copiii. Şi îi admir că ne depăşesc. Cu sinceritate.

    isabellelorelai

    22 Aprilie 2008 at 19:55

  8. Tati, DA 😀

    isabellelorelai

    22 Aprilie 2008 at 19:56

  9. Manole, în sfârşit M-AM RĂZBUNAT! În sfârşit am găsit pe cineva care nu avea cum să încurce Bucharest cu Budapest! 😀

    isabellelorelai

    22 Aprilie 2008 at 19:58

  10. PS Manole: Să nu zici de Congo… 😀

    isabellelorelai

    22 Aprilie 2008 at 19:59

  11. Zinca, sânt sigură că tu, ca profesor, ai văzut şi auzit atâtea … Te-ai gândit să scrii despre asta?

    AAA!

    Zinca şi Tati Ion Borgo,
    Dacă aveţi timp, chef şi doriţi, scrieţi amintiri din timpul în care aţi predeat, iar eu le pun pe blog.
    Fac un capitol nou: Dascălii noştri, Zinca Beiu şi Ion Borgovan.
    După Paşti, încolo, evident.

    isabellelorelai

    22 Aprilie 2008 at 20:15

  12. Ma oftici acum 😛 undeva prin gradina asta numita pamant exista deja cineva ( sub mine ca varsta ) care ma depaseste !! ma duc sa citesc alfabetul :))

    Calibro

    22 Aprilie 2008 at 20:21

  13. Să nu ne ofticăm! 😀 Calibro, asta este menirea voastră. Să ne depăşiţi. Comentezi? 😆

    isabellelorelai

    22 Aprilie 2008 at 20:37

  14. Bineinteles ca da :). Si fac si referate impotriva 🙂

    Doar acum cateva zile, am depus o plangere impotriva unei profesoare care, mi-a incalcat si citez cum am scris in plangere : „incalcarea grava a drepturilor de libera exprimare a gandurilor, opiniilor si a creatiilor de orice fel”

    So, comentezi ? 😛

    Calibro

    22 Aprilie 2008 at 20:47

  15. Ei, lasa Isabelle, ca argintiul vine de la sine. Dar eu blonda din satena cum altfel decat cu vopsea? Cand eram mica visam sa fiu blonda cu parul cret (influenta povestilor?)… am crescut insa si tot mai vreau asta in ciuda puzderiei de bancuri…

    Laura

    22 Aprilie 2008 at 20:51

  16. Calibro, ştii că dorm cu Constituţia sub pernă 😀
    Cum să comentez…
    Dar: Ce ai scris? Doamna cu pricina are copii? Nu cred… Prevăd o „bătălie” între generaţii.

    isabellelorelai

    22 Aprilie 2008 at 20:52

  17. Îngere, eu am părul ondulat. Toată lumea zice: vai ce bine de tine! Eu zic: da, sigur, să vedeţi voi cum se mai încurcă… Evident că aş fi vrut să nu am păr ondulat. Natura asta umană e aiurea rău 😀
    Şi dacă vrei să ştii, mie mi-ar plăcea să am părul albastru. Fără glumă. Imaginează-ţi tu ce ar însemna să mă plimb eu prin Bucureşti cu părul vopsit în albastru. Doar imaginează-ţi…
    😆

    isabellelorelai

    22 Aprilie 2008 at 20:57

  18. Doamna impricinata, da, are copii.
    Aici are si ea 2-3 articole „amarate” – materia care o preda nici ea nu o intelege.

    http://www.europeea.ro/main.php?afiseaza_continuare=1&articol_id=111&pagina_afisata=1&categorie=economie

    Nu va fi o „batalie” intre generatii – intrucat o lupta presupune, din start, doua parti vizibile, tangibile sa zic.
    Altcineva imi va purta batalia … my dean 🙂 – povestea e lunga cu iz romanesc plictisitor – de’a lungul anilor, respectata si destinsa doamna a „adunat” diverse reclamatii pe diferite motive – eu am fost doar picatura care a umplut paharul.

    Si’l voi umple cu placere.

    Calibro

    22 Aprilie 2008 at 21:03

  19. Calibro, mie mi se pare că „articolul” ar fi un copy/paste, cules de prin diverse broşuri. Adică mai multe copy/paste.
    Acelaşi lucru l-a păţit şi Mihai (Simple Gânduri). Şi el este mai mic.
    Uite aici:
    http://simple-ganduri.blogspot.com/2008/04/titlu-cu-draci.html

    isabellelorelai

    22 Aprilie 2008 at 21:19

  20. O fi copy/paste, nu te contrazic. Am citit ce a patit Mihai – a fost privat de munca depusa.
    Mie mi-a respins un proiect cu care trebuie sa particip la Sesiunea de Comunicari Stiintifice, pe faptul ca :

    1. scriu filozofic – adica ea nu intelege o iota din ce am scris
    2. inventez cuvinte – adica ce ? inferenta, amfibolie, patognomonica, sunt inventate?
    3. trebuie sa aduca un DEX la sesiune – ei na, si ce ? e prea greu DEX-ul ? 🙂 ii aduc eu, un DEXI 🙂

    Calibro

    22 Aprilie 2008 at 21:29

  21. Calibro, ai văzut ce i-am spus lui Mihai?
    Doamna ta a reacţionat exact ca aceia care în loc să recunoască că au greşit, îţi dau în cap. Ca să iasă ei bine. Trebuie să te obişnuieşti cu toate aceste aspecte ale naturii umane. Nu toţi oamenii sunt la fel. Sunt oameni care au modestia şi bunul simţ să spună: mamă dragă, te rog să mă laşi o zi să citesc din nou. Apoi vedem. Sunt oameni care nu o fac.
    Cum i-am spus şi lui Mihai, aşa îţi spun şi ţie: consideră asta încă o lecţie de viaţă. Aceea în cunoaşterea tipologiilor. Te vei lovi toată viaţa de oameni, facem parte din cetate. Aşa că observă şi învaţă. Mai târziu vei şti cum să procedezi.
    Un lucru este clar: doamna nu are vocaţie de profesor.
    Iar tu trebuie să înţelegi că sunt oameni pe lumea asta care nu suportă, pur şi simplu nu suportă ca alţii să fie mai deştepţi decât ei. Crezi că nu „şi-o iau”?. Ba da. Toate au un început şi un sfârşit.

    isabellelorelai

    22 Aprilie 2008 at 21:49

  22. Calibro, ai văzut filmul ăsta?

    Cam aşa ceva… Cam despre asta este vorba.

    isabellelorelai

    22 Aprilie 2008 at 21:51

  23. Hait, ia te uita, lume noua si totusi asa de veche1 Renascusi, mai Calibro? Eu cred ca da1 Alt ton, alt tonus! Hmm, de la ce o fi?

    Isabelle: Congo, ce e asta, gorila? 🙂 🙂 🙂

    mesterulmanole

    23 Aprilie 2008 at 05:41

  24. Cum, meştere, nu ştii ce este Congo? Congo este un spital din România. Dacă nu mă crezi, poftim de vezi:

    http://www.jurnalul.ro/articole/121870/spitalul-groazei

    http://www.veoh.com/videos/v6531977fFGG3Ejr

    http://sminchy.wordpress.com/2008/04/09/care-mergi-in-congo

    isabellelorelai

    23 Aprilie 2008 at 06:50

  25. mama, ce am mai ris… da’ ala era fiu-sau?

    gadjodillo

    23 Aprilie 2008 at 09:39

  26. Nu, dar putea fi…

    isabellelorelai

    23 Aprilie 2008 at 09:44

  27. Isabellelorelai,

    Mersi mult pentru trailer, nu stiam de film, week-end-ul acesta am sa-l vad.

    Mesterulmanole,

    Tonalitatea este tot nihilista, cu un grad mai profund de analiza a existentialitatii.

    Ma bucur sa te revad si pe tine. Ce mai faci ?

    Calibro

    23 Aprilie 2008 at 17:19

  28. Pentru puţin, Calibro.

    isabellelorelai

    23 Aprilie 2008 at 23:40


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

