Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Balada copilariei

with 22 comments

Elena Farago

În ziua de Paşti

Totii copii azi se imbraca
Cu ce au ei mai frumos
Si parinti lor le canta
Invierea lui Christos.

Si la masa ciocnesc astazi
Toti copiii cei cuminti,
Oua rosii si pestrite,
Cu iubitii lor parinti.

Toti copiii azi sant darnici
Caci ei stiu ca lui Christos,
Ii sant dragi numai copiii
Cei cu sufletul milos.

Si copiii buni la suflet,
Azi cu bucurie dau,
Cozonaci si oua rosii
La copiii care n-au.

Nicolae Tonitza

Pentru Cristal

Written by IsabelleLorelai

15 Aprilie 2008 la 21:46

22 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Multumesc, Isabella! De mii de ori, multumesc! Si iarta-ma ca am fost atat de naiva incat sa cred ca ai renuntat la lupta… Trebuia sa stiu ca nu asa esti tu! Te iubesc!

    SMINCHY

    15 Aprilie 2008 at 21:53

  2. Naivă am fost eu, Andreea, când am crezut că pot să renunţ. Eu îţi mulţumesc. Eu te iubesc. Cu sufletul bucăţi. Te-aş minţi dacă ţi-aş spune că nu mă apucă disperarea. Am intrat la Pro Tv pe site. Cred că am trei pagini de linkuri.

    isabellelorelai

    15 Aprilie 2008 at 22:00

  3. Isabella, cred ca te-ai nascut ca csa duci pe umeri toate durerile lumii.Si toate bucuriile.Esti „un ales”, sa fii fericita.Dumnezeu spune:In zona asta, nu-mi fac prea multe probleme.O am pe Isabella acolo.

    zinca beiu

    16 Aprilie 2008 at 03:46

  4. Zinca, de ce m-am născut nu ştiu, pentru că nu am vrut eu. Dar pot să-ţi spun de ce nu am murit. M-am întrebat de multe ori. Erau oameni pe care trebuia să îi ajut. Un copil trebuia să se nască şi trebuia îndrumat. O bunică trebuia îngrijită. O mamă trebuia ajutată. Oameni fără de hrană şi haine trebuiau ajutaţi. Oameni fără de un pat trebuiau să aibă un pat. Oameni de pe stradă trebuiau să aibe de o pâine. Andreea avea nevoie de un sprijin. Cât de mic, dar să o ajute să lupte.
    Andreea are 25 de ani şi suflet şi conştinţă cât toată lumea. Îl avem pe Dumnezeu. Dumnezeu o are pe Andreea. Andreea mă are pe mine. Eu vă am pe voi. Voi aveţi pe alţii pe care îi iubiţi. Şi tot aşa …

    isabellelorelai

    16 Aprilie 2008 at 08:01

  5. Ne avem unii pe altii! Si asta e minunat! De-asta suntem lasati. Sa facem ceva unii pentru altii, unii prin altii.

    SMINCHY

    16 Aprilie 2008 at 09:08

  6. si totusi exista Speranta,
    durerea mai pleaca uneori in vacanta,..
    ………………………….
    si totusi visul ratacit prin lacrimi,
    si soapta furisata-n rugaciuni,
    vor revarsa in craterul cu patimi,
    Lumina datatoare de minuni…
    ………………………….
    si totusi, exista ceva,
    in sufletul tau,
    in inima mea,
    in gandul tau,
    in privirea mea…
    si, totusi…. exista Ceva…
    respecte si… RECUNOSTINTA isabellelorelai }{
    Sibilla

    sfinx667

    16 Aprilie 2008 at 09:27

  7. Sibilla, MARE DREPTATE AI:

    SIBILLA A SCRIS:
    DUMNEZEU NE-A DARUIT VIATA, NOI AM TRANSFRMAT-O IN AGITATIE… NE RISIPIM, FARA SENS…

    Dumnezeu e iubire, El ne-a daruit viata, viata ca bucurie, ca balsam pentru suflet si trup, viata ca zambet, viata ca implinire adevarata, viata care trebuie traita. Noi, am transformat viata in agitatie, am uitat sa traim viata, am uitat sa zambim, am uitat sa ne bucuram impreuna, am uitat de Sfatul Batranilor, am uitat de odihna, ne-am uitat deseori pe noi insine… si, ne risipim, ne tot ducem, catre nicaieri, fara sens… Ne ascundem dupa tot felul de scuze, gasim mereu pretexte : trebuie sa ne facem un rost, trebuie sa ne realizam profesional, trebuie sa ne oferim lucruri de lux, sau cele care ne asigura un anume statut social… mereu trebuie, mereu repede, ritmul in care ” traim ” e din ce in ce mai alert… o continua agitatie, ne risipim din nefericire prea mult catre lucruri care ar suporta amanare, uitam sa ne bucuram sufletul, uitam sa ne traim iubirile, tristeti si impliniri impreuna. Copilasii nu au timp sa-si traisca o copilarie frumoasa, materiile de la scoala sunt multe si incarcate si obositoare, si atunci… ei fug… poate trupul si sufletul lor ar dori sa se odihneasca si atunci nimeresc unde nu isi doresc, impinsi de dorinta de a-si trai copilaria ” cad din lac in put “, si, zambetul acestor copii e din ce in ce mai trist, mai maturizat inainte de vreme. Batranii, chinuie, nu se odihnesc, se agita sa prinda zilele de eliberare a retetelor compensate, mai sfasietor de trsit, continua sa lucreze, pentru a-si asigura traiul de pe o zi pe alta, pt a-si platii darile catre maria sa statul care vegheza…
    MAI MULT AICI:
    http://sfinx667.wordpress.com/2008/03/15/dumnezeu-ne-a-dat-viata-noi-am-transformat-o-in-agitatie-ne-risipim-fara-sens

    isabellelorelai

    16 Aprilie 2008 at 09:37

  8. Andreea, aşa este. Ne avem unii pe alţii. Şi pe Dumnezeu.

    isabellelorelai

    16 Aprilie 2008 at 09:40

  9. Vroiam sa iti multumesc pentru „picturile” pe care le postezi. Mie, ca necunoscator in domeniu, imi prind bine la cultura generala…macar sa stiu ca le-am vazut si eu o data🙂
    Spor in toate, numai bine si multa sanatate, tie si celor dragi, Isabelle.

    kmi

    16 Aprilie 2008 at 11:51

  10. Sa fii sanatoasa si Dumnezeu sa te ajute in tot ceea ce faci!

    forevergreen

    16 Aprilie 2008 at 17:04

  11. E minunat sa mai poti privi lumea cu ochi de copil.
    Poesis? Ne mangaie!
    Tatiana Stepa- „Galbena Gutuie” -Ne lumineaza!
    Unde ne sunt trubadurii?

    cristal

    16 Aprilie 2008 at 17:51

  12. Mândro, mai punem, că avem.😀

    isabellelorelai

    16 Aprilie 2008 at 19:24

  13. Forevergreen, mulţumesc. Să fim toţi sănătoşi.

    isabellelorelai

    16 Aprilie 2008 at 19:25

  14. Cristalule, Cella este fan înrăit Tatiana Stepa.

    isabellelorelai

    16 Aprilie 2008 at 19:27

  15. *Coincidentele* continua…😛
    Avem si o carte care imi place si mie si Cellei: „Mirona”
    Ce aproape suntem si aici la tine ne apropiem si mai mult.🙂
    Ai fost in stare sa-ti fotografiezi jucariile pentru mine! :-* Inca un gest care inseamna mult pentru mine si spune multe despre tine.🙂

    cristal

    16 Aprilie 2008 at 19:34

  16. Cella Serghi: Şi toate erau pentru mine, să-mi mulţumească auzul şi ochii, să-mi ureze bun sosit, să-mi spuie că m-au aşteptat, să mă încredinţeze că n-am murit.
    Tatiana Stepa: http://www.trilulilu.ro/gigi_utv/c200d69b1e29a9

    Cristalule, am zis că am. Am😀

    isabellelorelai

    16 Aprilie 2008 at 20:31

  17. 🙂 o zi cat mai frumoasa si plina de iubire

    bluefairy74

    17 Aprilie 2008 at 05:53

  18. @CRISTAL
    avem mult mai multe decît poţi crede,în comun;eu „te citesc” şi ştiu,Isabelle ştie şi ea,vorbele şi timpul ne vor călăuzi,sufletele găsesc căi nebănuite de-a se atinge şi apropia😀
    oricum,citînd-o pe Sibilla(sper să nu se supere pentru asta)te respect;pe tine,pe ea,pe voi …
    @Isabelle,
    pentru melodia asta,a Tatianei,care a făcut o minunată conexiune între versurile a două poezii(ale lui Andrei Păunescu,desigur)am să-ţi mulţumesc în mod deosebit ţinînd cont şi de faptul că eu,în calitate de „devoratoare”(şi de folk) întîlnesc rar de tot în virtual promovări ale baladiştilor mei dragi,care mi-au marcat fericit viaţa ( plecăciuni totdeauna şi mereu d-lui ADRIAN PĂUNESCU,am fost şi rămîn mîndră de întîmplarea de a fi fost contemporană cu domnia sa)

    cella

    17 Aprilie 2008 at 06:14

  19. Bluefairy, multe-multe zile …😀

    isabellelorelai

    17 Aprilie 2008 at 06:48

  20. Cella, ce este frumos este frumos.
    http://www.radio3net.ro/artisti.php?cx=details&id=29

    isabellelorelai

    17 Aprilie 2008 at 06:50

  21. ISABELLE,DAAAAAAAA
    sunt „ACOLO” aproape de la lansare
    tu ştii că MOŢUL este o fărîmă din sufletul meu
    VIU,… luminile şi umbrele mele,mereu …

    cella

    17 Aprilie 2008 at 07:21

  22. Cella, credeam că nu ai văzut!😀

    isabellelorelai

    17 Aprilie 2008 at 07:55


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

