Isabelle Lorelei's Weblog

Blog amar. Si tacut

Dragă Isabelle,

with 9 comments

Uite aşa cum ţi-am promis, veghez. Da şi seara şi dimineaţa şi încă de două ori pe zi!

Lumea asta dragă în care ne învârtim citeşte, te citeşte!

M-am uitat pe statistică, 147 de vizitatori ai avut ieri, care te aşteaptă, să scrii.

Aşa că mie ce-mi mai rămâne decât să-ţi spun :

Bine ai venit pe Blogul Tău!

Administratorul.

Written by IsabelleLorelai

5 Martie 2008 la 05:20

Publicat în scrisori

Tagged with

9 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dragă Manole,
    Mulţumesc.
    Da’ bagă şi instrucţiunile … Meştere 😀

    isabelle (isabela) lorelai*

    5 Martie 2008 at 08:19

  2. baga seama ca te-ai mai prins…ca aparura niscai comentarii necunoscute… 😛
    da’ de avatar ce-mi zici??? l-am nimerit, Doamna?
    🙂

    manole

    5 Martie 2008 at 08:27

  3. M-a învăţat Merlin câteva vrăji.
    Şi da, l-ai nimerit. Am să-ţi şi povestesc. La Hong Kong am întâlnit un artist chinez. I-am scris numele meu pe o bucată de hârtie şi l-a „tradus” în desene – simboluri. Primul simbol a fost un … ghici?

    isabellelorelai

    5 Martie 2008 at 08:37

  4. Bonjur de ziua 🙂

    Victor Ciutacu

    5 Martie 2008 at 10:05

  5. Bună să vă fie inima, Împărate! 😀

    isabellelorelai

    5 Martie 2008 at 11:26

  6. Isabelleeeeeee, ti-am zis. Ti-am zis. Esti cea mai buna, baga mare. Baga baga. 😀 A, da, si modereaza comentariul 😀

    Oana

    5 Martie 2008 at 11:54

  7. Bine am venit pe blogul tau! Ne primesti si pe noi in imparatia ta cea noua? Promitem ca ne stergem pe picioare inainte de a pasi…

    Mana Ciutacu

    5 Martie 2008 at 22:56

  8. Mărită Doamnă Împărăteasă, păi cum? E un pic de înghesuială la garsoniera mea, până dibuiesc ce şi cum.
    Mă rog, până dibuiesc ce zice Manole, mai precis 😀
    Şi Merlin …
    Picioarele Domniei Voastre sunt curate, ştiu eu, am văzut când am venit la Castel. Bine ai venit!

    isabellelorelai

    5 Martie 2008 at 23:12

  9. […] unul, sincer. Primul articol a fost postat de mama blogului. După care mama blogului mi-a urat bun venit pe blogul meu (ha!). După aia am scris şi eu ceva. Şi încă ceva. Şi […]


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

