IsabelleLorelai's Weblog

Blog amar. Si tacut

Steluţele de mare. Cristi şi Elena. Două linguriţe cu zahăr

with 27 comments

GeamanuCristiElenaMamaie

Cristi şi Elena sunt cu mamaie la spital. Şi acasă, la ţară, tot cu mamaie stau. Mamaie Geamănu, pe numele mic nu o ştiu.

Cristi are aproape 5 ani, îi face la anul, în martie. Elena împlineşte 7, în decembrie anul ăsta. Mamaie Geamănu nu ştiu câţi ani are.

Dar ştiu că mamaie Geamănu mai creşte doi copii, unul de 10 şi altul de 2, fraţii lui Cristi şi ai Elenei.

Mama lor i-a abandonat pe toţi patru, a fugit în lume cu altul. Cât timp bărbatul ei a fost închis nu ştiu pentru ce (băiatul lui mamaie Geamănu), mama copiilor a mai făcut un copil cu altul (cel care acum are 2 ani).

Îi creşte mamaie Geamănu pe toţi 4, ce să facă. Are două camere şi acolo are grijă de ei. I s-a întors şi băiatul din puşcărie. Acum, cât timp mamaie este cu cei doi în spital, băiatul ei are grijă de ceilalţi doi. Munceşte cu ziua ca să le pună ceva pe masă.

Cristi şi Elena au o boală rară la ficat, congenitală. Ceilalţi doi copii de acasă sunt sănătoşi.

Cristi şi Elena au Glicogenoză Hepatică.

De luni încolo mă duc pe la ei, să le duc vreo două bomboane. Boala asta ciudată le scade glicemia şi au nevoie de suport alimentar. Şi de medicamente. Sigur au nevoie de mai multe, dar văd săptămâna viitoare.

Geamănu Cristi şi Elena. Şi mamaie Geamănu, Fundeni, etajul 7, Pediatrie.

UPDATE 14 octombrie 2009. Copiii au plecat acasă. Analizele au ieşit bine, vor reveni la control în decembrie. Elena merge la şcoală şi învaţă bine. Tot ce s-a strâns pentru ei trimitem cu poşta: hăinuţe de la Mihaela din Constanţa, dulciuri de la Simona T. (Salvează Vieţi), gem şi dulceaţă de la Mia şi Mathilda.

Dacă vreţi să le mai trimiteţi câte ceva:

Geamănu Emilia

Str. Frunzelor nr. 2, localitatea Ovidiu, judeţul Constanţa.

GeamanuCristiElena

GeamanuCristi

.

Steluţele de mare

.

27 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Breee, ce copii frumosi :)

    ioana

    1 octombrie 2009 at 12:52

  2. pana sa deschid pagina de comentarii, am gandit la fel ca Ioana…ce copii frumosi…dar nici cu mamaie nu mi-e rusine…cand mergi la ei, pentru inceput, din partea mea… da-le un pupic.

    adriana

    2 octombrie 2009 at 02:46

  3. stimata isabelle,

    sunt Cristina din Ploiesti,am 50 ani si nu demult(2003)am trecut printr-o incercare la IOB(operatie,chimioterapie,radioterapie…)
    as dori sa-i inveselesc putin pe copiii care fac tratament dar as avea nevoie de un sponsor;
    pe scurt:eu cumpar materiale de la o editura+tipografie(pagini ilustrate+coperti),vin si iau niste date despre copilul respectiv,tiparesc si leg cartea.Rezulta o poveste personalizata al carei erou este copilul ,alaturi de prieteni,rude,parinti,invatatoare,etc.
    sunt mai multe teme,toate potrivite pentru 2-10 ani.
    copiii sunt foarte incantati si le citesc (sau le asculta)cu placere!cartea este facuta special pentru fiecare!
    deplasarea la buc.,stransul datelor,realizarea si aducerea cartilor la buc.,le pot face eu.
    as avea nevoie de un sponsor pentru a procura materialele 19 RON/carte.astept raspuns la dea@spoting.ro
    cu admiratie pt ceea ce faceti,
    cristina

    cristina

    2 octombrie 2009 at 08:59

  4. sper sa putem colabora;citesc acest blog de cateva luni dar de carticele m-am apucat din august
    cristina

    cristina

    2 octombrie 2009 at 09:08

  5. am trimis poza
    astept vesti ca sa trec la treaba!
    cristina

    cristina

    2 octombrie 2009 at 14:30

    • Doamna Cristina, eu răspund mesajelor atunci când pot. Ca şi dumneavoastră, eu sunt un om simplu, un singur om. Cu serviciu, alergătură, o mamă bolnavă de îngrijit etc etc.
      V-am spus că voi pata pe blog propunerea dvs. Asta înseamnă că voi scrie un articol. Dacă oamenii vor dori să ajute, bine. Dacă nu, nu. Vă rog mult să aveţi puţină răbdare. Sper că înţelegeţi.

      isabellelorelai

      3 octombrie 2009 at 11:53

  6. ma gandeam ,sa folosim poza cu raftuletul si un indemn DONEAZA O CARTE!
    sa apara pe mai multe bloguri ,poate gasim niste sponsori!
    eu nu stiu cum se face dar poate cand aveti putin timp..
    multumesc,
    cristina

    cristina

    3 octombrie 2009 at 06:42

    • Doamna Cristina,
      Eu nu pot cere nimănui să “apară pe mai multe bloguri”. Nu pot cere nimănui să sponsorizete. Eu pot doar să scriu. Cine vrea, bine. Cine nu, nu. Vă rog să înţelegeţi.

      isabellelorelai

      3 octombrie 2009 at 12:02

      • Ma scuzati pentru ca am transmis mai multe mesaje;nu stiam daca toate “vor fi aprobate”(vor ajunge la dvs)
        multumesc,
        Cristina

        cristina

        3 octombrie 2009 at 16:19

  7. Sunt Simona, si m-a rugat Isabelle telefonic sa va spun ca are ceva probleme cu net-ul. A mers doar atat cat sa aprobe comentariile dar nu poate sa va raspunda deocamdata.

    Simona

    9 octombrie 2009 at 12:11

  8. Buna ziua. Merg saptamana viitoare la Fundeni pentru niste analize ale fetitei mele. Vreau sa stiu daca Cristi si Elena au voie miere de albine super naturala (am cativa stupi si recoltez miere numai pt. casa). Mi-ar face placere sa le pot oferi. Macar atat. Multumesc. Astept mail.

    Olteanu Viorel

    9 octombrie 2009 at 13:17

    • domnule Viorel, astept pe cineva de la firma de net sa remedieze problema, din pacate nu pot intra pe mail, incerc cu greu sa va las mesajul aici:
      Din acelasi motiv, proasta functionare a net-ului, nu am putut updata postarea, cei mici au plecat acasa dar se vor intoarce in curand la spital
      Imediat ce voi putea va voi trimite un mail. Multumesc!

      isabellelorelai

      9 octombrie 2009 at 13:47

    • Domnule Viorel, am intrebat aseara, copiii AU VOIE sa manance miere! Am pus adresa dvs de mail in mess, daca ma vedeti in lista si imi raspundeti, va dau un numar de telefon al persoanei de contact pentru copii. Multumesc (inca nu pot deschide mailul)

      isabellelorelai

      10 octombrie 2009 at 10:14

      • Buna ziua. Trimiteti-mi nr. de tel pe mail sau afisati-l aici. Multumesc.

        Olteanu Viorel

        12 octombrie 2009 at 10:56

      • Nr. meu de tel este xxxxxx

        Olteanu Viorel

        12 octombrie 2009 at 12:35

        • Domnule Viorel, am notat numărul de telefon (l-am sters de aici)

          isabellelorelai

          13 octombrie 2009 at 12:22

          • Multumesc mult.

            Olteanu Viorel

            13 octombrie 2009 at 12:50

      • buna! pot sa aflu cum se mai simt copilasii la moment? intreb fiindca stim ce fel de boala e aceasta am si eu un baitel de 2,6 luni, tot cu acelas diagnostic, spunetimi dar ce tip e glicogenoza? noi suntem cu tip. 1(a), suntem din RM,as dori mai multa informatii de acest diagnostic daca se poate.

        Veronica

        23 martie 2013 at 19:42

  9. Copiii sunt acasa acum, se vor intoarce la spital in curand. Vineri, 9 octombrie 2009, am dus la Asociatia PAVEL dulciuri pentru ei, din partea Simonei Turea si hainute, din partea Mihaelei Nita.

    isabellelorelai

    11 octombrie 2009 at 09:53


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 100 other followers

