IsabelleLorelai's Weblog

Blog amar. Si tacut

Asociaţia Umanitară M.A.M.E.

with 30 comments

Asociaţia este mică dar voinică. Şi nou înfiinţată. Preşedinte este doamna Maria Culescu. Doamna Maria Culescu – sau Marybell, cum îi spun prietenii, are o familie frumoasă, doi copii sănătoşi, prieteni minunaţi şi… o poveste.

MariaCulescu

Când s-a născut al doilea copil, în 2006, Maria şi soţul ei, Alexandru, au făcut un site, BabyCafe, pe care mămicile se sfătuiau. În scurt timp s-au implicat şi în cazuri umanitare, strângând fonduri pentru copiii grav bolnavi. În 2008, viaţa Mariei Culescu s-a complicat puţin. A fost diagnosticată cu cancer. Adenocarcinom corp uterin G2. Prietenii ei s-au mobilizat şi au strâns 30.000 de euro pentru tratamentul cu radioterapie la Anadolu Medical Center din Turcia. Povestea este însă halucinantă pentru vremurile noastre. După naşterea celui de-al doilea copil, Erik, prin cezariană, pe 23 decembrie 2006, Maria nu s-a simţit prea bine. Medicul care a efectuat operaţia a asigurat-o în permanenţă că totul este bine, iar ca tratament i-a prescris Augmentin şi No-spa. Maria a schimbat medicul, a făcut o ecografie şi a aflat că… În uterul ei mai fusese un copilaş. Avusese gemeni. Al doilea copilaş nu crescuse însă, se oprise din evoluţie în primele 4-5 săptămâni iar organismul l-a izolat pentru a-l proteja pe Erik. Medicul care a operat nu a văzut că în uter mai „era ceva”. A cusut fără să cureţe.  Urmarea: cancer. „Norocul” Mariei a fost descoperirea bolii în stadiu incipient. Mai multe puteţi afla de pe blogul Mariei.

Maria Culescu a continuat să ajute chiar şi atunci când făcea tratament. Acum a înfiinţat asociaţia şi speră să ajute cât mai mulţi copii şi tineri.

Mesajul Mariei:

“Asociatia se va ocupa de promovarea cazurilor copilasilor bolnavi si nu numai. Imi doresc ca asociatia pe care am creat-o sa vina in sprijinul miilor de copii grav bolnavi din Romania, nu sa sutina doar cazuri individuale. Astfel, vom incerca, atat cat ne vor permite resursele, sa demaram un proiect la scara mare, prin care dorim sa achizitionam pentru sistemul medical romanesc, un aparat performant, util in sedintele de radioterapie atat de necesare bolnavilor de cancer. In Romania este nevoie de aparatura de iradiere performanta. Am simtit pe pielea mea ce inseamna tratamentul cu acceleratorul linear disponibil la momentul actual in IOB, care 2-3 zile functiona si a 4-a nu…. Nu revin acum cu amanunte asupra acestui subiect fiindca am scris mai mult la un moment dat pe tema asta. Suntem gata sa imbratisam orice demers care poate genera bani pentru ca acest proiect sa se materializeze. Va asiguram de toata sustinerea si vizibilitatea, dar si de totala transparenta si seriozitate, asa cum am dovedit-o in actiunile umanitare si sociale de pana acum. Rugam pe toti cei sensibili la durerea unor copii nevinovati si la ororile semanate printre ei de crunta maladie sa investeasca cu incredere in lupta pe care asociatia s-a angajat s-o poarte pe mai departe. Orice persoana care doreste sa contribuie la strangerea sumelor necesare tratamentelor acestor bolnavi, fie prin donatii, fie prin orice tip de actiune care poate genera donatii, se poate adresa direct asociatiei, pentru mai multe detalii. Noi toti, prin puterea noastra de decizie, prin inteligenta si sensibilitatea noastra putem schimba cursul unor destine in bine. Multumesc anticipat tuturor celor care ne vor sustine in acest demers si multumesc de asemenea si celor care poate ne vor aduce eventuale critici, dar care intr-un final sper sa fie constructive. Maria Culescu.”

În prezent asociaţia este implicată în ajutorarea:

Mihăiţă (Paul Mihai Oprea, 5 ani, Constanţa), autism. Are nevoie de terapia ABA.

http://paul-mihaita.blogspot.com

MihaitaOpreaAutism

Bogdan, diagnosticat cu tetrapareză spastică şi cataractă congenitală, pentru un transplant de cristalin la ambii ochi – cristaline cu pliuri, 4.000 RON/ochi.

Bogdan Andrei Guzu, 6 ani, Constanţa

http://bogdan-andrei.blogspot.com

BogdanAndreiGuzu1

Marian, diagnosticat cu Boala Hodgkin, pentru un transplant în străinătate

Marian George David, 28 de ani, Bucureşti

Asociaţia i-a pus la dispoziţie numerele de teledon începând cu 22 iunie 2009:

Teledon la Romtelecom

0900 900 320 pentru 10 euro/apel

0900 900 325 pentru 5 euro/apel

http://davidmariangeorge.wordpress.com

DavidMarian

Monitorul Oficial, 20.08.2009:

- Se aproba acordarea unui ajutor in suma de 124.035 euro pentru efectuarea tratamentului medical in strainatate pacientului David Marian George, in varsta de 28 de ani, din municipiul Bucuresti.

http://www.legestart.ro/Monitorul-Oficial-nr.581-din-20.08.2009-(M.-Of.-nr.581-2009-17702).htm

25 august 2009: Teledonul nu mai este valabil.

Cristi Ionuţ Racz, 15 ani, leucemie limfatică acută. Din pacate, Cristi a mutit. Dumnezeu sa il odihneasca in pace.

Asociaţia M.A.M.E. a trimis numereoase cereri de sponsorizare pentru Cristi. Povestea copilului – aici.

CristiIonutRacz

.

Asociatia Umanitara M.A.M.E.

http://asociatiamame.com

Asociaţia este în baza de date a Ministerului Finanţelor – aici.

ASOCIATIA M.A.M.E. Cod fiscal: 25454339. Adresa: Bucuresti, str. Luntrei, nr. 2-4, Bl 8, Sc 2, Ap 87, Etj. 6, Sector 2, CP 023632, Bucuresti. Reprezentant legal: Maria Culescu. Anul infiintarii: 2009. Domeniu de activitate: Sanatate. Beneficiari: Copiii grav bolnavi din Romania. Consiliul de conducere: Culescu Maria-presedinte, Cirnu Maria Mariana-vicepresedinte, Culescu Alexandru Lucian-vicepresedinte.

Tel: 0724.064.304, 0740 003 951 (Mariana Cirnu). Fax: 0314 096 846. E-mail: maria_culescu@yahoo.com

Asociaţia Umanitară M.A.M.E. site – aici. Forumul Umanitare Baby Cafe – aici.

30 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. isabelle,multumim din suflet!(mama lui mihaita)

    mihaela

    13 iunie 2009 at 20:42

  2. Buno sa dea DD bine tuturor …si noua si copiilor nostri
    Iti multumim ca esti alaturi de noi.
    O duminica frumoasa si Doamne ajuta!

    Gabi(de 2*mama)

    14 iunie 2009 at 11:33

  3. avem si noi o problema:cum putem ajuta o fetita diagnosticata cu hipoacuzie bilaterala profunda neurosenzoriala?
    CUM PUTEM INTRA IN LEGATURA CU DVS?

    iulia

    14 iunie 2009 at 17:00

    • Cu mine (Isabela), cea cu blogul, sau cu doamnele de la asociaţie?

      isabellelorelai

      15 iunie 2009 at 10:09

      • ma numesc burtea rodica busteni ph.str.splaiul zamorei nr.57. am distrofie musculara duchen ,si boala hodgkin am nevoie de 1195euro pentru dispozitive medicale pentru a putea duce o viata putin mai buna.sau sa plec an china am deja dosarul facut dar nu am nici un ban strans.ajutati-ma va rog ,de10 ani stau anghisa an casa.medicii m-au dat acasa sa astept sa mor ,vreau o sansa la viata ami doresc din tot sufletul.tel.0727531188.multumesc.

        burtea

        17 iunie 2009 at 17:18

  4. Multumesc Isa,
    Incercam sa ajutam cat mai mult si sa speram ca o sa si reusim! Acum suntem in discutii cu Vodafone si Orange pentru numere de SMS ….trebuie sa completez fel de fel de prezentari dar nu e bai… mergem inainte!
    Doamne ajuta!

    maria

    15 iunie 2009 at 09:35

  5. Buna Isabelle,

    Ma gandeam sa le scriu si celor de la Cosmote, poate reusim sa obtinem un numar de SMS valabil in toate cele 3 retele de telefonie mobila!
    Mai stii pe careva care a obtinut asa ceva? as avea nevoie de cateva informatii….
    multumesc din suflet!

    maria

    15 iunie 2009 at 14:51

    • Maria, Cosmote nu este al Romtelecomului? Vorbeste cu cei cu care ati facut Teledonul, sigur stiu cum se procedeaza.

      isabellelorelai

      15 iunie 2009 at 15:31

  6. Isabelle mii de multumiri in numele tuturor celor pe care i-ai ajutat si ii vei ajuta in vreun fel sau altul. Mii de multumiri si din partea noastra pentru faptul ca ne acorzi sprijin inca din “primele clipe de viata” ale asociatie M.A.M.E.

    marybell

    22 iunie 2009 at 14:12

    • Marybell, mult succes şi multă-multă sănătate!
      Vremurile sunt “grele” şi fără un strop de ajutor, oricum ar fi el, mic sau mare, e greu să răzbeşti.
      E gata şi site-ul! :D E foarte frumos!

      isabellelorelai

      22 iunie 2009 at 23:16

      • Multumesc pentru urari Isabell :*
        In ceea ce priveste site-ul asociatiei, mai avem ceva de lucru la el, dar sper sa il terminam cat mai repede. Am nevoie de un banner al blog-ului tau sa mi-l trimiti pe mail, plsss. Vreau sa il pun la parteneri, colaboratori daca ne dai voie :)

        marybell

        23 iunie 2009 at 17:02

        • Marybell, ştiu că mai este de lucru la el, dar m-am bucurat mult că i-aţi dat drumul. Dacă găseşti timp, din punctul meu de vedere este foarte important să ţii oamenii la curent cu tot parcursul unei campanii. Dacă îmi permiţi, aş sugera să faceţi o pagină cu cazuri rezolvate sau la jumătatea drumului (cum ar fi Manu, de exemplu).
          Am pus codul bannerului la DESPRE MINE

          http://isabellelorelai.wordpress.com/despre-mine/

          Îl trimit şi pe mail, nu-i problemă! Mulţumesc!

          isabellelorelai

          24 iunie 2009 at 00:23

          • Isabell multumim :* Orice sugestie este bine venita, si o apreciem fiindca vine din partea unui OM cu experienta in domeniu. Ai dreptate, sunt ceva cazuri pe care le-am promovat si noi si care s-au rezolvat in mare parte. Am sa amintesc de ele intr-o sectiune numita “Istoric” (Campanii finalizate).

            Campania “Manu, papusa fara picioare” pentru moment este campanie inchisa si finalizata. Adica ceea ce ne-am propus pentru inceput am reusit. Parintii au strans o suma suficienta pentru a cumpara si o casuta la tara, in care sa stea cu micuta (fiindca nu aveau, stateau la bunici intr-o camera mica). Reprezentantii Centrului de Protezare din Oradea au raspuns solicitarii noastre si i-au oferit micutei proteze in valoare de 8ooo de euro. Manu a primit si fiole de antithrombin atat de necesare in tratament. Pemtru moment, multumim lui Dumnezeu si tuturor celor care ne-au auzit, Manu este pe picioarele ei :D Ramane ca in timp in functie de nevoi sa redeschidem cazul.

            Cat despre codul banner-ului, sorry :) dar l-am remarcat la “despre mine” abia dupa ce te rugasem sa mi-l trimiti pe mail.

            offf, la mine lipsa de timp isi spune cuvantul :)

            te pup, Mary

            marybell

            24 iunie 2009 at 16:35

          • Marybell, vreau să îţi spun că văzând fotografiile cu Manu pe “noile” picioare, am trăit şi eu bucuria ei. Ce aţi reuşit voi cu Manu a fost formidabil!
            Dacă vrei fotografii cu ea, uite aici:

            http://isabellelorelai.wordpress.com/2008/11/28/salvati-stelutele-de-mare-manu-si-andreea-despre-cum-sa-pui-papusilor-picioare/

            isabellelorelai

            25 iunie 2009 at 10:26

  7. [...] 22 iunie 2009. Asociaţia Umanitară M.A.M.E. i-a pus la dispoziţie lui Marian, începând cu 22 iunie 2009, următoarele numere de [...]

  8. [...] 22 iunie 2009. Asociaţia Umanitară M.A.M.E. i-a pus la dispoziţie lui Marian, începând cu 22 iunie 2009, următoarele numere de [...]

  9. Buna ziua!

    Ma numesc Madalina si am 16 ani sunt din Galati. Am avut hipoacuzie bilaterala inca de la 4 ani,insa pana acum la 16 ani am putut fi protezata. Insa din acest an mi s-a pus diagnosticul de cofoza,ceea ce inseamna ca acum nici macar cel mai performant aparat auditiv,nu ma ajuta. Sincer sunt distrusa din aceasta cauza,pentru ca abia incepeam sa descopar cum este viata. Am intrat la un liceu la care eram fericita si am luat si premiul I insa acum ca mi-am pierdut complet auzul nu o sa mai pot pentru ca toti isi vor bate joc de mine ca nu aud,si mie frica. :( Insa de cum mi s-a pus acest diagnostic,a inceput sa-mi fie rusine sa ies din casa,practic m-am izolat. Va scriu aceste randuri cu lacrimi in ochi. Chiar am nevoie de ajutor! Va rog ajutati-ma …

    Operatia de care am nevoie pentru a-mi pune un implant cohlear costa intre 20.000-40.000 de euro,dar tot nu am gasit o clinica in care as putea sa fac implantul,si nici bani n-am strans deoarece mi s-a pus recent prin iulie diagnosticul de cofoza,deci nu am avut cum,deoarece familia mea are posibilitati finaciare limitate,tatal meu este pensionat,si mama mea nu lucreaza,dar nici nu ar putea sa o faca deoarece amandoi au diabet.

    Multumesc ca v-ati facut timp pentru a-mi citi povestea.

    Si va rog sa-mi spuneti cum pot lua legatura cu Dvs/cineva de la asociatie?

    Madalina.

    8 septembrie 2010 at 16:47

    • va rog sa`mi rasppundeti…sau macar sa aprobati comentariul…:|

      Madalina.

      26 septembrie 2010 at 16:21

  10. buna seara! cine o poate ajuta pe o mamica parasita de sot de curand cu 3 copii mici 2,4 si 17 ani cea din urma avand un handicap .va rog daca cuno0astei vreo organizatie ceva ….ptr ca are o siuatie disperata si crede ca nu mai are scapare. va multumesc mult si ma scuzati ca am apelat aici desi nu prea are legatura subiectul meu cu discutiile dumneavoastra da nu tiu ce sa caut ptr problema ei. inca odata multumesc!

    florina

    18 februarie 2011 at 21:06

  11. Propunere
    Buna ziua as dori sa va intreb intai daca sunteti de acord ca in cadrul asociatiei sa realizati si activitati artistice pt membri.Eu va propun daca aveti un job part time,as dori sa-i invat arta handmade pentru a trece mai bine de boala.tel meu este 0734184981.Ati putea realiza targuri,cu o taxa la care sa participe creatorii de handmade iar o parte din castiguri sa fie donate asociatiei.Va multumesc!

    daniela caplan

    10 aprilie 2011 at 10:43

  12. Părăsit încă de la naştere
    Mihai Caldararu
    Încă de când a văzut lumina zilei, Mihai a fost abandonat în centrul de plasament numărul 5 din Capitală. De la vârsta de şapte ani a fost mutat la centrul de plasament numărul 6, iar la 13 ani a fost agresat sexual de doi indivizi mai mari, de care şi acum îi este teamă. Când credea că ar putea să depăşească trauma, Mihăiţă a fost mutat la un alt centru, unde a fost din nou supus relelor tratamente: «La 15 ani am fost mutat la centrul de plasament numărul 2 «Casa Speranţei», unde primeam bătaie seara de la nişte indivizi mai mari. De atunci am rămas cu sechele».

    Şcoala populară de artă

    După ce a terminat Şcoala de Arte şi Meserii cu profilul confecţii-îmbrăcăminte, pe care a absolvit-o cu nota 9, a urmat şi Şcoala populară de Artă, unde a obţinut un certificat de la OSIM, pentru solist vocal. La 18 ani a fost reintegrat în familia sa. Cu toate acestea, a găsit o mamă bolnavă de hepatita C, iar condiţiile în care trăia sunt greu de explicat. Chiar şi aşa, Mihai nu s-a dat bătut. Deşi şi el suferă de epilepsie, şi-a propus să triumfe în viaţă prin propriile forţe nedându-se bătut de la nimic. Astfel, l-a auzit cântând compozitorul Adrian Ordean care l-a ajutat să-şi înregistreze câteva melodii, iar Star Print l-a ajutat să îşi înregistreze gratuit şase piese: «Cea mai mare dorinţă a mea este să mă lansez, însă nu dispun de resursele financiare necesare pentru a iniţia astfel de demersuri. Am putut doar să înregistrez un număr de şase melodii, iar câteva piese sunt compuse de mine. Înregistrările le-am putut finaliza chiar de Sfintele Sărbători de Paşte». 0724713999 http://observator.a1.ro/fiiobservator/material/Mihai-Caldararu_9890.html RO28RNCB0672040604720001 CONT DESCHIS LA SURCUSALA UNIRI,

    Dana Cocos

    19 aprilie 2011 at 16:50

  13. Ma numesc muraru dumitru nascut an jud arges com musatesti. momentan locuesc an jud timis la varsta de 15 ani am ramas fara parinti terminasem clasa a x a apoi mam anscris la vlaicu voda an curtea de arges unde am facut o profesionala am terminat profesionala unde mau repartizat pe un santier la rucar langa campulung muscel la varsta de 19 ani am cunoscut aceasta fata claudia cu care am facut 3 copii minunati de la rucar am plecat pe santier an caransebes unde am lucrat cativa ani la rusca teregova pe santier unde am avut si acel acident din care am ramas an carut pe tot restul vieti ..cativa ani adica pana acu 1 an am locuit pe unde am putut acu cineva din italia care sunt plecati mau lasat sa stau an casa an barateaz timis pana cand nu stiu .am 3 copii cred ca se vad din poze vam scris cate putin despre viata mea depana acu eu momentan ma ocup de apicultura sant la anceput de drum sper sai anmultesc stupi numa asa pot sa fac ceva pentru copii mei. daca doriti sa ma ajutati puteti sa cititi mai departe va multumesc.
    Pentru a ma deplasa mai usor am nevoie de sprijinu dm pt a imi cumpara un carucior cu motor ca sa ma deplasez mai usor deacea cer ajutoru vostru si al prietenilor vostri oamenilor cu credinta si de ce nu tuturor care vor sa faca un bine ma puteti contacta la numar de telefon 0745880176 sau 0256383328 sau RONI BANCA COMERCIALA
    ROMANA S.A Bld.Regina elisabeta nr.5 sector 3,Bucuresti SWIFT;RNCB RO BU. IBAN
    RO84RNCB0249073484880001 sau CONT EURO Muraru dumitru localitatea gottlob nr 527
    COD IBAN RO30RNCBO249073484880003 va rog ajutatima puteti intra si pe blogul meu http://dumuraru.wordpress.com/

    murarudumitru

    22 iunie 2011 at 22:59

  14. Ma numesc arcaleanu gabriel sunt din braila SI v-as ruga foarte mult daca ati putea sa ma ajutati cu un caz urgen,am o nepotica si necesita de urgenta o interventie medicala, are nevoie de o valva la cap pentru ai regla presiunea lichidului cranian aceasata valva ajunge in jur de 1500 euro pe care parintii nu si-o pot permite,daca se poate sa o ajutati vas fi foarte recunascator atat eu cat si parinti.Un nr.de contact daca cititi acest mesaj 0741664160 vasile geanina.VA MULTUMESC ANTICIPAT SI ASTEPT UN RASPUNS

    GABRIEL

    14 iulie 2011 at 17:53

  15. Buna ziua,

    Ma numesc Brinduse Oana, sun din Baia mare si mai jos doresc in cateva randuri sa va prezint un caz care are nevoie de ajutorul dvs. Este vorba despre o viitoare mamica, prietena de a mea. Este mamica unui baiatel de 5 ani si insarcinata in 5 luni cu al doilea copil. Problemele au inceput cad baietelul cel mic a contactat varicela si implicit in scurt timp si mama. In acel moment s-a adresat mediculul de la infectioase, insa acesta a trimis-o acasa sa faca avort. Deoarece este o femeie cu frica de Dumnezeu a decis ca orice ar fi sa mearga pana la capat. A incept sa caute ajutor la un medic care s-ai urmareasca evolutia sarcinii, insa cu totii s-au ferit. o doamna doctor cu suflet mare din Cluj a fost de acord sa o ajute cu urmarirea sarcinii. Mama mai are si o alta problema de sanatatae, are un singur rinichi, fapt care ingreuneaza mult situatia deoarece acesta se poate bloca in timpul operatiei de cezariana la care va fi supusa, cu indicatie medicala.Dorinta ei cea mai mare ar fi sa poiata naste asistata de d-na doctor care i-a urmarit sarcina insa aceasta activeaza dor in cadrul unui spital privat din Cluj, fara contract cu CAS. Costurile interventiei se ridica la 7.000 Ron. Ma gandeama, fara sa vorbesc cu ea pentru a nu-i face prea multe sperante, ca fiind o organizatie caritabila, activand inclusiv pentru prevenirea mortalitatii infantile, o veti putea lua in considerare macar partial. Evident, daca va fi necesar pot veni in srijinul dvs cu documente si date concrete.

    Multumesc.

    Brinduse Oana

    30 iulie 2013 at 10:54

    • Trebuie sa scrieti mesajul dvs pe aceasta adresa de e-mail (sau sa telefonati) – Eu doar am facut prezentarea asociatiei, nu fac parte din ea

      Asociatia M.A.M.E

      Adresa: Piata Presei Libere, nr 1, Corp C2,
      Bucuresti, sector 1, cod postal: 013701

      e-mail: office@asociatiamame.com

      Telefon: tel: 021.315.01.89

      Numărul de fax: fax 031.814.67.08

      IsabelleLorelai

      30 iulie 2013 at 13:52


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 102 other followers

