IsabelleLorelai's Weblog

Blog amar. Si tacut

Scrisori pentru Mama. II

with 21 comments

scrisoripentrumamaPentru că ne aflăm în perioada dintre 1 şi 8 martie a senzaţionalului an 2009, perioadă în care Scrisorile pentru Mama expuse publicului larg pe 7 martie din şi mai senzaţionalul an 2008 „au împlinit” 1.049 de vizualizări, dintre care 538 în ultima săptămână – de unde rezultă o creştere majoră de interes la mame precum preţul la legume – este timpul să împrospătăm un pic treaba (nu de alta dar am primit şi un comentariu recent la articolul amintit: „Nu ştiu ce să scriu. Pe mine mă enervează unele mame”. L-am şters. Ca să nu fiu nevoită să îi răspund, cu tot umorul de care mai pot să dau dovadă, că şi pe mine mă enervează anumiţi copii). Oameni suntem. Păi nu?

Să revenim. Treaba cu împrospătarea stă în felul următor: având în vedere că timpul nu ne-a permis să oferim unor mame un mărţişor, o floricică şi/sau recunoştinţa veşnică, deoarece traficul dintre munţii patriei şi capitală a fost infernal, atunci logic că s-a impus un mesaj haios, cică. Pe e-mail, normal. Gratis.

Acesta este:

1. Mama m-a invatat SA APRECIEZ O TREABA BINE FACUTA: “Daca vreti sa va omorati intre voi, mergeti afara. De-abia am terminat de facut curat”

2. Mama m-a invatat ce e RELIGIA: “Roaga-te sa iasa pata aia din covor”

3. Mama m-a invatat ce e LOGICA: “Pentru ca asa am zis eu, de-aia”

4. Mama m-a invatat MAI MULTA LOGICA: “Daca o sa cazi de pe acoperis si iti rupi gatul nu te mai iau cu mine in oras”

5. Mama m-a invatat ce e IRONIA: “Plangi in continuare, o sa-ti dau eu motive pentru care sa plangi”

6. Mama m-a invatat ce e CONTORSIONISMUL: “Uita-te la murdaria de pe ceafa ta ”

7. Mama m-a invatat ce e VREMEA: “Camera ta arata de parca a trecut o tornada prin ea”

8. Mama m-a invatat ce e IPOCRIZIA: “Daca ti-am zis o data, ti-am zis de un milion de ori: Nu exagera!”

9. Mama m-a invatat despre CICLICITATEA VIETII: “Eu te-am facut, eu te omor!”

10. Mama m-a invatat despre SCHIMBAREA COMPORTAMENTULUI: “Nu te mai comporta ca taica-tau”

11. Mama m-a invatat ce e INVIDIA: “In lume sunt milioane de copii mai putin norocosi care nu au parintii la fel de minunati cum ai tu”

12. Mama m-a invatat ce e ASTEPTAREA: “Asteapta numai pana ajungem acasa”

13. Mama m-a invatat ce inseamna A PRIMI: “O sa ti-o primesti cand ajungem acasa”

14. Mama m-a invatat ce e UMORUL: “Cand o sa-ti tai degetele de la picioare jucandu-te cu masina de tuns iarba, sa nu alergi plangand la mine”

15. Mama m-a invatat CUM SA DEVIN UN ADULT: “Daca nu mananci legume, nu o sa mai cresti niciodata”

16. Mama m-a invatat ce e GENETICA: “Esti exact ca taica-tau”

17. Mama m-a invatat despre ARBORELE MEU GENEALOGIC: “Inchide usa dupa tine. Ti se pare ca te-ai nascut intr-un cort?”

18. Mama m-a invatat ce e INTELEPCIUNEA: “Cand o sa fi de varsta mea, o sa intelegi”

19. Si preferata mea, mama m-a invatat ce e JUSTITIA: “Intr-o buna zi, o sa ai si tu copii. Si sper ca o sa fie exact ca si tine”.

Reply: 9, 9, 9.

Pentru că am simţul umorului. Încă…

Şi, să nu uit:

1-19. Fereşte-te de mamele care au BLOG: „No comment”.

Haios, nu?

mamasicopilul

Written by IsabelleLorelai

3 martie 2009 at 12:46

Postat in copilaria, scrisori, viata

Tagged with ,

21 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Am apreciat umorul mamei, dar sunt puţine mamele care se ridică la atari înălţimi…

    Vania

    3 martie 2009 at 17:21

    • Unchiu’ Vania, complicată treaba asta cu mamele. Dacă toate mamele s-ar “naşte” scriitoare, nu ar mai ajunge hârtia planetei :D
      În general totul este relativ. În particular trebuie să te cobori la mintea lor. Simplu :D

      isabellelorelai

      3 martie 2009 at 20:42

  2. Am ras cu gu8ra pana la urechi. Sunt tari de tot! :)

    Simona

    3 martie 2009 at 20:14

    • Simona, tu râzi şi eu fac drumuri între Poşta Română şi casă. Sau invers, nu mai ştiu exact :D

      isabellelorelai

      3 martie 2009 at 20:43

  3. :lol: sunt pe morte, dar tot rad :D

    Oana

    3 martie 2009 at 20:24

  4. …mda, sa zicem, ca recunosc cateva …circa 80%…ca n-am masina de tuns iarba! :D

    Manole

    3 martie 2009 at 21:15

    • Meştere, mai bine :D Auzi, oare Madona (aia, regina muzicii pop) o fi primit mail d’ăsta? :lol:

      isabellelorelai

      3 martie 2009 at 21:16

  5. neh!!!Si daca l-o fi primit…sigur i-a raspuns secretara…

    Manole

    3 martie 2009 at 21:41

  6. No ce sa mai zic ! e simplut cu posta, nu ma gandeam ca e de asa mare ajutor. Deja am experienta la impachetat si lipit.
    Am ras si eu a ras si sotul, am ras la greu!:)

    Simona

    3 martie 2009 at 22:46

    • Simo, când te gândeşti că toţi am fost copii :D Toţi facem la fel, ce să mai… (mai puţin Spionul Floricel :lol: )

      isabellelorelai

      3 martie 2009 at 22:54

  7. supeeeer!

    anca

    4 martie 2009 at 18:12

  8. Sunt foarte tari!! :))

    mihaella1

    4 martie 2009 at 20:43

  9. La multi ani tuturor mamelor!Si copiilor!Si tuturor!
    Am citit si scrisorile fiului catre mama lui.
    ce mult te iubeste fiul tau ,dar tu il iubesti peste masura.si e-mail-ul e o scrisoare care ajunge intro clipita!
    Cred ca ar trebui sa-i trimit un e-mail baiatului meu cel mare.Il intalnesc mai rar…:(
    La multi ani si mamei tale!

    g1b2i3

    4 martie 2009 at 22:45

  10. :lol:

    isabellelorelai

    4 martie 2009 at 23:09

  11. Pentru ziua ta, mamico,
    Iti trimit un ghiocel
    Cat de mic il vezi, cuprinde
    Toata primavara-n el.
    La multi ani !

    Simona

    8 martie 2009 at 01:07

  12. Pe aripi de primavara,
    8 Martie lin coboara,
    Si in a lui privire,
    Va aduce mult noroc si fericire.

    Simona

    8 martie 2009 at 01:07

  13. Sincera sa fiu nu am avut curajul sa citesc aceasta scrisoare pt ca am citit deja multe scrisori care mau impresionat shi deja ju mia pot!!!
    Dar cred ca e frumoasa:D:D:D:D!!!

    Alexandra

    12 mai 2009 at 20:51

  14. ce sa zic…m-am distrat citind scrisoarea…apoi am reciti-o…sunt mamă și mi-am dat seama apoi că mă regasesc în unele ,,învățături,, pe care le mai dau si eu copilului meu câteodată… am sa am mai multă grijă la ce învățături voi da .

    luminitza

    29 februarie 2012 at 21:47


Daca vrei sa spui ceva... Scrie aici

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 103 other followers

